Σε μια ιδανική, ελεύθερη κοινωνία, κυνηγούμε, ψαρεύουμε, βόσκουμε, σεξάρουμε, χωρίς ποτέ να γινόμαστε κυνηγοί, ψαράδες, βοσκοί, σεξεργάτες!
Καναδυό διευκρινίσεις. Δεν εκδίδονται μόνο γυναίκες. Επίσης, όσον αφορά το αν στη σεξεργασία μπαίνει ένα άτομο αποκλειστικά για λόγους βιοπορισμού, νομίζω η ύπαρξη σεξεργατριών πολυτελείας, πορνοστάρ κ.λπ. δείχνει πως δεν είναι πάντα επιλογή στην οποία καταλήγει το άτομο επειδή δεν υπήρχε τίποτα άλλο.
Κατά τ' άλλα, νομίζω πως οι ενστάσεις προς τη σεξεργασία μπορούν να χωριστούνε σε δυο μεγάλες κατηγορίες. Η πρώτη έχει να κάνει με τις συνθήκες της εργασίας και η δεύτερη με τη φύση του αντικειμένου της, δηλαδή το σεξ. Οι της πρώτης κατηγορίας δεν στέκουν, αν το πρόβλημα είναι οι συνθήκες, βελτιώνεις αυτές, δεν καταργείς το επάγγελμα. Χώρια που από διάφορα μη στιγματισμένα επαγγέλματα η σεξεργασία είτε έχει είτε μπορεί να αποκτήσει καλύτερες συνθήκες. Αν εξεταστεί στο πλαίσιο της δεύτερης κατηγορίας, μπορεί να βρεθεί κάποια διαφορά μεταξύ της συγκεκριμένης εργασίας και των υπολοίπων; Το ότι έχει αντικείμενό της το σεξ, την κάνει να διαφέρει με κάποιον τρόπο;
Originally Posted by
Ghoul
όσο ανήθικο, αναξιοπρεπές και ανίερο να φαντάζει, εφόσον είναι επιλογή κάποιου να πουλήσει το σώμα του, γιατί αυτό να διαφέρει από έναν εργάτη στα νταμάρια που πουλάει τα χέρια του ή έναν επιστήμονα που πουλάει τον εγκέφαλό του;
Αυτό είναι ενδιαφέρον γιατί προσπαθεί να παρουσιάσει τον εαυτό του σαν να ανήκει στην πρώτη, ενώ ανήκει στη δεύτερη κατηγορία. Αν είναι αναξιοπρεπές να να πουλήσεις το σώμα σου, όλη η εργασία είναι αλλοτριωμένη γιατί ακόμα και η υποτιθέμενη "διανοητική" είναι φύσει σωματική εργασία. Ο δυϊσμός αυτός είναι άκυρος και παραπλανητικός. Πέρα από τον εγκέφαλό τους, οι γραφιάδες, οι διευθυντές κ.λπ. πουλάνε στ' αφεντικά τους και το υπόλοιπο σώμα τους, αφού δουλεύουν σε γραφεία και σε κάθε περίπτωση δεν είναι άυλα πνεύματα. Αυτό που δεν κάνουν είναι να παρέχουν σεξουαλικές υπηρεσίες. Οπότε, στις παρούσες συνθήκες, δεν φαίνεται να διαφέρει σε κάτι από τις υπόλοιπες εργασίες. Στην ιδανική κοινωνία πάντως ίσως να υπάρχει μια διαφοροποίηση, αφού ο εργάτης πάλι θα χρειάζεται στα νταμάρια, ο γιατρός στο νοσοκομείο κ.λπ., απλώς δεν θα είναι αλλοτριωμένη η εργασία τους στο πλαίσιο του καταμερισμού και της εκμετάλλευσής της. Η σεξεργασία όμως θα υπάρχει; Αν δεν υπάρχει αλλοτριωμένη μορφή εργασίας, αλλά η μόνη αναγκαιότητα είναι η πρακτική χρησιμότητα κάθε κλάδου, ποιος ο λόγος να διαλέξει κάποιος το σεξ ως εργασία και όχι ως απλή ασχολία; Αν όντως ισχύει ότι δεν θα το διάλεγε κανείς μήπως συνεπάγεται ότι για όλους ισχύει αυτό που έγραψε ο σαμπρέλας πως "η ερωτική συναναστροφή για μένα προϋπέθετε και μια αμοιβαία έλξη", τουλάχιστον στην ιδανική της μορφή; Όχι πως αυτό από μόνο του δικαιολογεί την απαγόρευση, αλλά ίσως εξηγεί μέρος της επιλεκτικής αρνητικής αντιμετώπισης (χωρίς πάλι να τη δικαιολογεί). Ωστόσο, δεν είμαι σίγουρος ότι βγάζω νόημα