η σειρά είναι σαφώς αυτή που αναφέρουν κόρονερ και γκουντ σαν, αλλα το καλό είναι οτι με αυτά τα πετάλια έχεις επιλογές, οποτε θα'λεγα να δοκιμάσεις διάφορα και να δεις τι σου αρέσει. αν μιλάμε για καλό ενισχυτή, είναι πιθανό να προτιμας την παραμόρφωσή του απο αυτή του ds1, οπότε έχε όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά. θα μπορούσες ακόμα και να έχεις το ντράιβ του ενισχυτή για μέταλ ρυθμικά ας πούμε, το ds1 για σόλος (στο καθαρό κανάλι πάντα εννοείται), η οτιδήποτε άλλο βρεις να σου αρέσει. με το όβερντραιβ στο καθαρό θα βγάζεις έναν απο ελαφρά crunchy ήχο μέχρι γαμάτες χροιές για ροκ σόλος, ανάλογα με το πόσο gain δίνεις σε πετάλι και ενισχυτή. επίσης, ένα όβερντραιβ στο ληντ κανάλι ενός λαμπάτου ενισχυτή μπορεί να είναι υπεραρκετο για να σπρώξει το σήμα σου πιο πέρα. προσωπικά, παραμορφώσεις σαν το ds1 τις "βοηθάω" να παραμορφώσουν λίγο παραπάνω, δίνοντας ένα crunchy καθαρό στον ενισχυτη αν θέλω να παίξω κάτι ψιλοακραίο.
η εφ εξ λουπ λύνει το πρόβλημα του πως μπορείς να βάλεις χρονικά μεταβαλλόμενα εφέ (delay, reverb, chorus, flanger κλπ) που πρέπει να έρχονται μετά την παραμόρφωση, να επεξεργάζονται το σήμα μετά την προενίσχυση του ενισχυτή. αν παίζεις με πεταλάκια παραμόρφωσης, δεν τη χρειάζεσαι κι όλας, αφου αρκεί τοποθετήσεις το όβερντραιβ/ντιστόρσιον σου πριν απο τα χρονικά εφέ, αλλα αν θες χρονικά εφε και να παίζεις με την παραμόρφωση του ενισχυτή, αναγκαστικά πρέπει να τα βάλεις εκεί. επίσης είναι απέραντα βολική άν έχεις ας πούμε ένα boost, delay και reverb που χρησιμοποιείς για τον solo ήχο και έχοντας τα ενεργά, να περνάς στον σόλο ήχο πατώντας μόνο το switch της εφ εξ λουπ, αντι να έχεις το μυαλό σου στο να τα πατας ένα-ένα την ώρα που παίζεις. α, ακόμα τη χρειάζεσαι σε περιπτώσεις που θες να χρησιμοποιείς ένα πετάλι που δεν είναι true bypass και ακόμα και απενεργοποιημένο προκαλεί απώλειες στο σήμα σου ή το πνίγει στο θόρυβο (όπως το univibe πχ), βγάζοντας έξω απο το κύκλωμα όταν δεν το χρησιμοποιείς.
τελευταία όσο αφορά την παραμόρφωση τουλάχιστο τείνω να προς την άποψη του jezus οτι η παραμόρφωση του (καλού λαμπάτου) ενισχυτή είναι μια χαρά. αλλα και πάλι για να βγάλεις το καλύτερο απο ένα lead marshall που παίζει δυνατά, πρέπει να χώσεις ένα equalizer στην fx loop. κάνει θαύματα ο,τι ήχο κι αν θες να βγάλεις, απο boosts για solos μεχρι συμπαγεις τοίχους για grindcore φάσεις
τώρα πεταλάκια σαν το μπιγκ μάφφ που λέει ο O)))zma πιστεύω οτι είναι απο αυτά που όλοι πρέπει να τσεκάρουν όπως και τα άλλα τα rat (τα τελευταία είναι μαστ για φανς των μπορμπιντ έιντζελ αλλα δεν το ξέρουν), αλλά άλλη φάση και τα δύο.