diplo NBA Live 2005 re
poly kapsimo.
diplo NBA Live 2005 re
poly kapsimo.
opoios 8elei fifa k me vrei irc oti wra k meros ()
twra pou evala k thn 6600GT tha ksanapaiksw polla games..
farcry
battlefield
nfsu2 klp
games pou den eixa paiksei logo grafikwn
sc: pandora tomorrow
doom3
moh-pa
nba2005
kai exw kollhsei twra teleytaia me
rallisport challenge <----- gamevei
PES4
cs source (gameplay sucks, grafika ippevoun)
pxios tha mou dwkei to HL2? to Warrior Within?
God Hates Us All, God Hates Us All
You know its true God hates this place
You know its true he hates this race
You can't see me, for I hide within the Umbra
ti lere saiko gia to source engine ? gameplay xalia ?
mou fenete argises na pareis karta grafikwn kai alliwthikan ta matia sou i eides analisi 1024x768 se paixnidi kai ta exases TELiows .
HALF LIFE 2
Music Is The SoundTrack Of My DreamS
-*-Free Gordon Freeman-*-
Vevaia osa les, akoma kai ayto peri source engine (mhxanh grafikwn) exoun na kanoun me ta grafika kai oxi to gameplay e?Originally Posted by basshole
People assume that time is a strict progression of cause to effect. But actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly...timey-wimey...stuff.
Ingolemo otan leme source engine pia enooume mixani half life 2.to kanourgio counter strike legete Counter Strike : Source pou simenei ektos apo anavathmisei gameplay genika omws mixani half life 2 .
Music Is The SoundTrack Of My DreamS
-*-Free Gordon Freeman-*-
koita na deis. otan paizw kai nomizw oti exw sta podia elathria kai eimai 40 kila,
kai epishs otan mou fenonte ola kinoumena sxedia ntaksi
to gameplay pws na mou fanei? gamato logw grafikwn?
ta grafika kapou spernoun kapou einai gtp alla ti na to kanw?
kai oxi 1024x768 alla 1280x1024
God Hates Us All, God Hates Us All
You know its true God hates this place
You know its true he hates this race
You can't see me, for I hide within the Umbra
A, nai e?Originally Posted by basshole
Kai to vampire:bloodlines exei th mhxanh tou hl2.
To gameplay, tropos xeirismou, kinhsh klp einai entelws diaforetika apo hl2.
Twra gia to cs:source sygkekrimena exei paromoio gameplay me to hl2 mono kai mono epeidh to ftiaksan oi idioi kai thelan kai to ekanan etsi.
Kai eksallou to gameplay tou cs:source einai idio me tou prwtou cs apla me kalutera grafika kai physics engine.
People assume that time is a strict progression of cause to effect. But actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly...timey-wimey...stuff.
1) Sid Meier's Pirates! (gamaei kai einai kai ethistiko opws ola ta games tou Sid Meier..)
2) Half Life 2
3) Morrowind
And I am nothing of a builder, but here i dreamt i was an Architect
Το source engine περιέχει μηχανή γραφικών (η οποία ελέγχει collisions και εφαρμόζει φυσικούς κανόνες), ένα function layer για DirectX (TCP/IP handling included) και ένα layer για εύκολη υλοποίηση AI. Είναι απλώς μια βιβλιοθήκη με συναρτήσεις που κάνουν πιο εύκολη τη δουλειά των προγραμματιστών, γιατί δε χρειάζεται να χειρίζονται τις συναρτήσεις του DirectX. Ο υπόλοιπος κώδικας (άρα και τα κατ'ουσίαν στοιχεία του gameplay) είναι δικός τους και εντελώς ανεξάρτητος (και τυγχάνει να είναι σχεδόν ίδιος, απλώς εκμεταλλεύονται και μερικά στοιχεία που δεν είχε η παλιά μηχανή).Originally Posted by basshole
Για να δώσω ένα πολύ απλό παράδειγμα της λειτουργίας μιας τέτοιας μηχανής. Αν θέλεις σε έναν τρισδιάστατο χώρο να περιστρέψεις έναν κύβο, τότε πρέπει να πολλαπλασιάσει καθένα απ'τους 8 τετραδιάστατους πίνακες που κρατούν τη πληροφορία της κάθε ακμής με έναν άλλο που θα προκαλέσει τη περιστροφή. Αντί λοιπόν να πρέπει μόνος σου να κάνεις όλο αυτό, η μηχανή γραφικών έχει απλώς μια συνάρτηση box_rotate που θα φροντίσει μόνη της να κάνει τις αναγκαίες πράξεις. Επίσης, θα έπρεπε μόνος σου να ελέγχεις αν ο κύβος συγκρουστεί με άλλο αντικείμενο ή αν θα έπρεπε να πέσει στο έδαφος λόγω βαρύτητας. Αντ'αυτού, οι έλεγχοι γίνονται απ'την ήδη υπάρχουσα μηχανή.
Το γεγονός πως ένα παιχνίδι τη μηχανή του HL2 δε σημαίνει πως έχει ντε και καλά καλύτερα γραφικά (βλ. Bloodlines). Ναι μεν θα έχει καλύτερα εφφέ (γιατί δε χρειάζεται να τα φτιάξουν οι ίδιοι) αλλά τα μοντέλα, τα textures και πολλά άλλα στοιχεία είναι αποκλειστικά ευθύνη του art department κι όχι του source engine (sto Bloodlines μέχρι και μερικά εφφέ φαίνονται άσχημα, διότι δεν έχουν τοποθετηθεί σωστά, χάρη στην απειρία της Troika με 3d παιχνίδια).
No trees were killed to send this message, but a large number of electrons were terribly inconvenienced.
swstos o Deggial OPOTE EXW DIKIO en merh
Music Is The SoundTrack Of My DreamS
-*-Free Gordon Freeman-*-
Στο θέμα του gameplay ο Ingolemo έχει δίκιο. To cut a long story short, αυτό που λέω είναι πως:
- Το source engine σίγουρα δίνει καλύτερα εφφέ και τις δυνατότητες τήρησης των φυσικών κανόνων (physics engine).
- Δεν δίνει καλύτερα γραφικά αν τα textures και τα μοντέλα μένουν ίδια (πέρα από βελτιώσεις σε φίλτρα που εκμεταλλεύεται καλύτερα).
- Δεν αλλάζει το gameplay, δηλ. το χειρισμό, την κίνηση, τον τρόπο παιχνιδιού. Απλώς αλλάζει την απεικόνιση των πράξεων. Θα άλλαζε μόνο αν χρησιμοποιούσαν το AI της νέας μηχανής, ελλείψη όμως mobs αυτό δε γίνεται.
No trees were killed to send this message, but a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Deggial LES PSEMATA PPPPPPPpppppppppp
Music Is The SoundTrack Of My DreamS
-*-Free Gordon Freeman-*-
CSI: Dark Motives
(γαμάει)
Feed my fear