thou-magus full length της χρονιάς χωρίς δεύτερη σκέψη
αλλά το ζουμί της χρονιάς για μένα ήταν τo demo των denim casket(σιχάματα από τα λίγα) και τo demo των draulicht(μεγάλοι κοκκαλικοί)
συμπαθέστατο το iron void για true doom καβλάντες
και γούσταρα τα κομμάτια των clegane στο split που έβγαλαν με father merrin(αυτοι ακούγονται σαχλοτσούτσουνοι)
και για ένα δίμηνο έλιωνα ξημερώματα μετα τη δουλειά το lp των slavehouse για να πέφτουν οι παλμοί
Γενικά το παρόν thread για μένα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως "η αμήχανη στιγμή που συνειδητοποίησες ότι άκουσες ελάχιστη μουσική τον τελευταίο χρόνο"
Παρ' όλα αυτά γιατί δεν έχει πει κανείς για αυτό;
IDLES - Joy as an Act of Resistance.
Κι εδώ τελειώνει η φάση.
Για φετος ξεχωρισα αυτες τις κυριες:
που εβγαλαν ενα πολυ καλο 2ο δισκο
Απο τα αργα αγαπημενο μου ηταν το Witchsorrow - Hexenhammer
Απο εκει και υστερα λιγο πολυ αυτα που ποσταρω στο αργο θρεντ
Famyne - Famyne
Haunted - Dayburner
Angel of Damnation - Heathen Witchcraft (μου αρεσε περισσοτερο απο το dawn of winter)
Windhand - Eternal Return
Pale Divine - Pale Divine
pillars - onward to nothingness
Mansion - First Death of the Lutheran
Messa - Feast for Water
Μου αρεσαν επισης τα Earthless και Orange Goblin, γιατι βγαζουν παντα ωραιους δισκους, ακομα κι αν δεν ειναι κατι ιδιαιτερο.
Με απογοητευσαν οι Black Oath, γιατι το ηθελα πιο βαρυ και αργο, και φυσικα οι Sleep, γιατι δεν μου φανηκε αρκετο να βγαλουν εναν δισκο μετα απο 20 χρονια, που εχει κομματια σαν το Sonic Titan που ειναι απο τα 90'ς unreleased, αλλα και κομματια που ακουγονται σαν Om με κιθαρες. Παρ 'ολα αυτα το ΕΡ ηταν καλο
"I know this: if life is illusion, then I am no less an illusion, and being thus, the
illusion is real to me. I live, I burn with life, I love, I slay, and am content."
http://www.myspace.com/cosmicplunge
http://el-gr.facebook.com/pages/Cosm...p_178091127385
Καινουργιο Viagra Boys >>>> Καινούργιο IDLES (θα επανέλθω στο θέμα του θρεντ κάποια στιγμή ) :
1. Ghost - Prequelle
Ο δισκος της χρονιας με μεγαλη διαφορα απο το δευτερο
2. Riverside - Wasteland
Ο καλυτερος τους δισκος, σε μια ηδη καταπληκτικη δισκογραφια
3. Manes - Slow Motion Death Sequence
Μονο μανες.
4. Alice In Chains - Rainier Fog
Ισως το αδικω με την τεταρτη θεση, αλλα τα 3 αποπανω με εντυπωσιασαν. Ειναι grower, και γαμανε ολα τα τραγουδια.
5. God Is An Astronaut - Epitaph
Οτι πιο κοντινο σε μεταλ εχουν βγαλει, και το πειραμα πετυχε, καθως εχει μεσα την κλασικη γκαντιζαστρονοτιλα.
6. Coheed & Cambria - Unheavenly Creatures
Ξεφουσκωσε γρηγορα και εχει 4-5 τραγουδια που θα μπορουσαν να λειπουν, αλλα εχει και 4-5 που ειναι δεκαρια ακατεβατα.
7. Amorphis - Queen Of Time
Καλυτερο απο τα προηγουμενα 3-4.... αλλα και παλι οχι οσο καλο οσο τα Eclipse και Silent Waters, που κι εκεινα δεν ηταν οσο καλα οσο τα της Pasi Koskinen εποχης
8. VNV Nation - Noire
Τελμα εδω και 2-3 αλμπουμ με τους αγαπημενους μου βιενβι, αλλα ετσι πανε αυτα... παρολα αυτα συνεχιζει ποιοτικα ο Ronan Harris
9. Primordial - Exile Among The Ruins
Δεν περιμεναμε να επαναπροσδιορισουν ολοκληρο μουσικο ειδος πλεον, γιατι το εχουν κανει στο παρελθον, και ετσι εβγαλαν πολυ καλο δισκο, χωρις να εντυπωσιαζει.
10. Muse - Simulation Theory
Με διαφορα ο λιγοτερο καλος τους δισκος, στα μισα τραγουδια δεν ειμαι σιγουρος τι θελουν να κανουν, αλλα μιας και ειναι οι Muse, συνεχιζουν να γαμανε δισκογραφιες αλλων.
The rest is just
Ειμαι ο μονος που θεωρει τους Γκοστ ο,τι πιο υπερτιμημενο υπαρχει as we speak?
λιγη (καινουρια) μουσικη για μενα , με μια πρωτη σκεψη σιγουρα το Harakiri for the Sky και το Black Fast..αα επισης ελιωσα και το τελευταιο Μemoriam
Last edited by Imperium; 31-12-2018 at 08:12.
Οοου καλόοο. Βέβαια, το idles μου βγάζει ένα κομμάτι αρρώστια, οπότε δεν ξέρω αν θα τα σύγκρινα (όχι σε επίπεδο καλύτερου-χειρότερου, αλλά σε επίπεδου ύφους).
Νεράκι όλο το session.
edit: όσο κοιτάω το βιντεάκι, ο τραγουδιστής με το γυαλί μοιάζει όλο και πιο πολύ στον Jacknife.
Last edited by tsimpouklano; 31-12-2018 at 13:41.
All alone, or in twos,
The ones who really love you
Walk up and down outside the wall.
Some hand in hand
And some gathered together in bands.
The bleeding hearts and artists
Make their stand.
And when they've given you their all
Some stagger and fall, after all it's not easy
Banging your heart against some mad bugger's wall.
Πολύ πράμα φέτος, έκλεισα στην 20άδα για να μην πλατιάσω χωρίς νόημα
1. Dwarves - Take Back the Night
2. Alteri - Miseria
3. Begravningsentreprenörerna - Jämna Plågor
4. Nurse of War - Εις Τόπον Χλοερόν
5. Michael Guratza - Songs that Speak the Truth
6. Hank Wood and the HammerHeads - s/t
7. Turbonegro - RockNRoll Machine
8. Dirty Wombs - Accursed to Overcome
9. Supersuckers - Suck It
10. Καταχνιά - Κρεσέντο Απελπισίας
11. Azusa - Heavy Yoke
12. Nalyssa Green - Bloom
13. Zeal and Ardor - Stranger Fruit
14. The Steams - Wild Ferment
15. Zeke - Hellbender
16. The Last Drive - s/t
17. Idles - Joy as an Act of Resistance
18. Arctic Flowers - Straight to the Hunter
19. Twin Temple - Twin Temple (Bring You Their Signature Sound.... Satanic Doo-Wop)
20. Snakes - No More Songs About Wildflowers
Για τους διαβαστερούς, αναλυτικότερα στο https://parasighting.blogspot.com/20...led-track.html