Page 1 of 13 12311 ... LastLast

Thread: Utmost Contempt

Default Utmost Contempt

o yea
    epitelous to site tou group mou einai etoimo.tsekarete (exei kai samplakia):

www.utmost-contempt.tk

perimenw apopseis,eite edw eite sto guestbook tou site.epishs opoios endiaferetai gia link exchange as epikoinwnhsei
    heil (or sth)
    Γιατί δε με θες κυρά μου; Επειδή είμαι ψαράς;

Oraio kai eyxrhsto to siteaki... Alla valte kai kanena xroma re paidia, mesa sti mayrila
    and light it up forever, and never go to sleep

symfwnaw me gkvelnt.
    megies.
    heil sta moutra sou.
    ADMINAKO

■■

...you will die like a dog for no good reason.

o morm tragoudaei re h emena mou fanhke stis pics?
    poly xamogelastes foto re gia death xiixixixi
    well megies guys gia to site to demo to exw akousei edw kai kairo,to brhka para para poly kalo gia to eidos tou ante kai sanwtera
    well banner exchange Pano stelnw email kai paw na balw to link sas sth dikia mou
    keep on the good work \m/

ox autoi oi aggloi ti einai?problepw maxh onomatwn

well gia na mh stelnw mail ktl ebala to link sas st page mas , an 8es bazeis sta dika sas t obanneraki pou exw sto sig mou edw
    cheerz

Quote Originally Posted by rincewind2k
    LOL an einai dynaton..tespa eutyxws autoi legontai sketo Contempt,nomizw yparxoun kai kati ellhnes me auto to onoma..to geloio einai pou exoume kai oi dyo site sto .tk

@stationka 8a to vanw oso pio syntoma mporesw (kanw kai prwta vhmata se html opote ypomonh) an kai elega na mh valw banners,mono links..asxeto:to promo sas to esteiles sth dieu8ynsh mou pou htan panw sto fakelo pou sou xa steilei h sth dieu8ynsh pou grafei panw to demo?giati de mou exei er8ei akoma..kai oxi den einai o morm,einai o The-Somberlain ama ton 8ymasai

ok re
    basika to demo to steila apo kei pou mou steiles to diko sou
    mhn anyshxeis ellhnika taxydromia...o virus to phre thn epomenh kiolas mera lol

parte kai mia kritikoula apo to temple of metal:

Get ready for the rollercoaster of insanity of your life. This could actually be a tagline for a horror movie. I prefer to use it in order to describe Utmost Contempt first demo. Oh my god! I have listened a lot of demos the last few years and very few has managed to impress me that much. It's amazing to discover a band that has already achieved perfection from an early stage.

I had a good feeling about this demo. Not often I get my hands on a demo having as a front cover a painting of Salvador Dali (!!!). Are these guys intellect or what? The whole package was nicely completed with the lyrics and generally a nicely set artwork. Let's see the music.

Utmost Contempt is a mixture of everything (almost, no Hi-5 in here.). Behind the growling vocals (what an interesting choice!) the band unleashes technical progressive metal, the kind I call "spastic". Behind endless synchronizations three lengthy compositions require your full attention in order not to loose "the ball form your hands". Imagine Nevermore Jamming alongside Watchtower! The material I hold in my hands sends the band right outside the door of a major record company. Really, "Stranger Skies Inside" is a fascinating demo and if the band is interested to keep going on they would definitely get a record deal with ease. All the fans of the genre will discover a new obsession listening this demo.

Michael Dalakos

http://www.thetempleofmetal.gr/undergro ... inside.htm gia tou logou to alh8es

molis to phra eidhsh! kalh tyxh bro!
    steile kana banner na se kano add sta links!!
    ok??
    filiounia!!
    "Sense my thirst’ s outburst
    Let the snake conduct thy senses into
    A trip that deifies desire..."

Kalo einai to site opws kai eipa sto guestbook. Euge sth webmistress. Kati se S/M mou fernei auto.

Αυτή την Κυριακή 21/12 παίζουμε live στην Πάτρα με τους Soul Fracture,Krushya και Born Wasted.Περισσότερες πληροφορίες αν κάποιος ενδιαφέρεται στο site

Αυτή την Κυριακή 21/12 παίζουμε live στην Πάτρα με τους Soul Fracture,Krushya και Born Wasted.Περισσότερες πληροφορίες αν κάποιος ενδιαφέρεται στο site

panikos!count me in!
    i need feminime venoms in order to function with the system.

tha ithela para poly na sas dw...alla dystyxws prepei na eimai athina aytes tis meres
    "Sense my thirst’ s outburst
    Let the snake conduct thy senses into
    A trip that deifies desire..."