Page 2 of 5 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 16 to 30 of 73

Thread: SOUTHPARK

  1. #16
    lcsgp FIXXXER's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Στο διάολο
    Posts
    20,134

    Default

    Quote Originally Posted by cancer
    merikoi exete katantisei aidia
    \m/
    Speak for yourself.... perimeno na do kai kana post pou de sxoliazeis arnitika!!!!!

  2. #17
    διασκεδάννυμ cancer's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    sta vouna.
    Posts
    5,572

    Default

    ex8ros tou kalou, to kalytero. ki epeidi eiste idi kaloi prospa8o na sas beltioso epiplittontas kai kritikarontas sas.

    o maggelan simfonise mazi mou i mou fanike?

  3. #18
    lcsgp FIXXXER's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Στο διάολο
    Posts
    20,134

    Default

    Theoro oti o Magellan mallon petaxe bixti gia sena, kati pou ego exefrasa pio amesa... ase pou to "exthros tou kalou to kalutero" den tairiazei stin periptosi ton Friends... de tha vreis pouthena kalutero sto eidos tou, se diavevaio.

  4. #19
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2003
    Posts
    4,037

    Default

    Ontws, den exw petyxei pio antidrastiko atomo apo ton cancer... To pneyma antilogias to idio.

  5. #20
    διασκεδάννυμ cancer's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    sta vouna.
    Posts
    5,572

    Default

    o maggelan den einai eirwn.

    "ki epeidi eiste idi kaloi prospa8o na sas beltioso epiplittontas kai kritikarontas sas."

    ta xeis dei ola ta tou eidous tou btw?


    den exw petyxei pio antidrastiko atomo apo ton cancer
    de diafono mazi sou, giati an diafoniso ksero ti 8a pa8o. afou exeis panta dikio.

  6. #21
    Mary Ann Cotton enitharmon's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Berlin
    Posts
    15,078

    Default

    opoios thewrei to Friends kalytero apo to Star Trek - The Next Generation, i den exei asxolithei arketa me to Star Trek i den einai tou epipedou mou!
    Vielen Dank für alles was mal war

  7. #22
    lcsgp FIXXXER's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Στο διάολο
    Posts
    20,134

    Default

    Quote Originally Posted by cancer
    o maggelan den einai eirwn.

    "ki epeidi eiste idi kaloi prospa8o na sas beltioso epiplittontas kai kritikarontas sas."

    ta xeis dei ola ta tou eidous tou btw?



    de diafono mazi sou, giati an diafoniso ksero ti 8a pa8o. afou exeis panta dikio.
    50 lathi mono se ena post... o Maggelan den einai eiron loipon... profanos den ton xereis kala. Borei ego na eimai perissotero, alla ki autos to katexei ligaki. Deuteron, mou upodeiknueis oti theleis emas na veltioseis ki oxi to Friends.. auto omos to sxoliazeis me aformi to oti dilonoume oti goustaroume to Friends, ara profanos to gousto mas einai pou theleis na veltioseis, ara to Friends. Triton, me rotas an exo dei ola tou eidous tou. Mexri apodeixeos tou enantion ego boro na theoro to Friends to kalutero, an vreis kapoio kalutero, ela na mas to peis kai to suzitame, ok? Tetarton, kalutera na eixes antidrasei kai ston Solo Carriera, tora exases to kuros tou monimos antidrastikou.

    PS. Sotiria, to Star Trek den exei kamia sxesi me to Friends, ara den epidexontai kai sugrisi metaxu tous.

  8. #23
    Mary Ann Cotton enitharmon's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Berlin
    Posts
    15,078

    Default

    den ta sygrinw, aplws kapoios eipe, pws to friends einai mazi mt to southpark o,ti kalytero exei vgei kai den to dexomai!


    p.s.: gnwrizei kaneis to picket fences? (etsi grafetai nomizw)
    Vielen Dank für alles was mal war

  9. #24

    Default

    to southpark einai h 8eila h idia-pantws den exw dei POLLA,mono thn tainia kai ena dvd me 4 epeisodia
    yparxei kana dvd me epeisodia kai ypotitlous sta ellhnika video clubs?
    to friends htan 8eiko prwtes 1-2 xronies,meta exei ginei psilometrio,alla kai pali poly kalytero apo to 99% oswn paizontai sthn thleorash.arketes seires pantws pou 8ewrousa 8eikes mikros,twra pou tis 3anavlepw pagwnw..opws to married with children (akoma elpizw to ena epeisodio pou eida na htan aplws mia kakh stigmh sthn istoria ths seiras)
    oi simpsons pantws de me apogohteusan,einai to idio 8eikoi opws tous 8ymomoun
    Γιατί δε με θες κυρά μου; Επειδή είμαι ψαράς;

  10. #25
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2003
    Posts
    4,037

    Default

    Quote Originally Posted by cancer
    de diafono mazi sou, giati an diafoniso ksero ti 8a pa8o. afou exeis panta dikio.
    Den diafoneis? Ti soi antidrastiko atomo eisai tote?

  11. #26
    διασκεδάννυμ cancer's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    sta vouna.
    Posts
    5,572

    Default

    solo_cati: to gegonos oti eisai isxyrognwmwn > antidrastikotita mou.


    fixxxer: de me noiazei kiolas telika an eironeutike o maggelan, mono autos to katalabe

    la8os simperasmata bgazeis. de 8elo na veltioso to gousto sou, genika milousa gia tin kritiki pou kano, kai de leo o,ti leo ormomenos apo to oti sou aresei to friends.

    Triton, me rotas an exo dei ola tou eidous tou. Mexri apodeixeos tou enantion ego boro na theoro to Friends to kalutero, an vreis kapoio kalutero, ela na mas to peis kai to suzitame, ok?
    GOUSTA. ego mporo na bro kati pou gia sena einai na einai ilithiotita.

  12. #27
    lcsgp FIXXXER's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Στο διάολο
    Posts
    20,134

    Default

    Hahah gousta, alla to Saint Anger kai to Brave New World einai antikeimenika gia to poutso e? Poso stenomualo einai auto?

  13. #28

    Default

    H apolyti seira. Oti kalytero exei vgei pote stin TV.

    opoios endiaferetai exo ola ta episodes apo Seasons 1-8 kathos k merika dokimastika pou den kukloforisan pote (Season 0)

    roukoukoukouuuuuuuuuuuu
    "Anakalyfthike xtes to emvolio tis malakias. K osoi malakes tre3oun na to kanoun tha ine pragmatika malakes giati ine emvolio k oxi oros."

  14. #29
    διασκεδάννυμ cancer's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    sta vouna.
    Posts
    5,572

    Default

    oso antikeimenika einai gia sena to black kai to death gia ton poutso, toso einai gia mena to st anger.

  15. #30
    Senior Member Elfstone's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Thessaloniki
    Posts
    575

    Default

    Pros Dead :
    An milas gia Friends, endiaferomai karga!
    An milas gia Southpark, h 7h periodos den exei teleiwsei akoma! Akoma kai oi prwtes apopeires pantws (killer snowman kai jesus vs santa) gamane!!

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •