07. This Pain
    08. Moonlight
    09. Interlude II - Un Assassinio Molto Silenzioso
    10. The Black Halo
    11. Nothing Ever Dies
    12. Memento Mori
    13. Interlude III - Midnight/Twelve Tolls for a New Day
    14. Serenade

Δύο χρόνια μετά το πολύ καλό Epica οι Kamelot επιστρέφουν με το Black Halo. Σαφώς σκοτεινότερο από τον προκάτοχό του συνεχίζει την την ανοδική(κατ'εμέ) πορεία του συγκροτήματος. Σίγουρα δεν πρόκειται για καινοτόμο δίσκο καθώς κινείται στο γνωστό ύφος των Kamelot. Υπάρχουν όμως αρκετά στοιχεία τα οποία καθιστούν την ακρόαση άκρως ενδιαφέρουσα. Τα ηλεκτρονικά στοιχεία έχουν αυξηθεί αισθητά ενώ υπάρχουν και οι πλούσιες ενορχηστρώσεις προσφέρουν πολλά στον ήχο του συγκροτήματος.
    Στα θετικά στοιχεία του δίσκου η καταπληκτική ερμηνεία του Khan, οι αξιοπρεπείς στίχοι, η πάρα πολύ καλή απόδοση όλου του συγκροτήματος (συγκεκριμένα το πολύ ουσιαστικό/μη φλύαρο παίξιμο του Youngblood) και η συμμετοχή του Johannson σε δύο σόλο.
    Στα αρνητικά του δίσκου η παραγωγή. Ενώ είναι αντικειμενικά καλή και καθαρή, δυστυχώς το ότι έχει γίνει από τον Paeth έχει ως αποτέλεσμα να μην αποτελεί κάτι το ξεχωριστό. Σχεδόν όλα τα συγκροτήματα στα οποία κάνει παραγωγή ο Paeth έχουν παρόμοιο ήχο. Πιστεύω ότι στον επόμενο δίσκο τους οι Kamelot θα πρέπει να διαλέξουν άλλο παραγωγό για να διατηρήσουν φρέσκο τον ήχο τους. Επιπλέον, θα ήθελα να ήταν λίγο πιο ψηλά το μπάσο.
    Εν κατακλείδι έχουμε έναν πάρα πολύ καλό δίσκο, ο οποίος είναι ισάξιος του Epica, αν όχι καλύτερος. Συνιστάται ανεπιφύλακτα στους οπαδούς, αλλά και σε όσους έχει λείψει το καλό power(με κάποια progressive στοιχεία)
    All I can say to you,
    fly with the riddle to touch the moon
    All I can say to you,
    Try...

Oso akousa mou fanhke oti pio endiaferon exei na deiksei to group, apo epoxhs "Dominion".
    YOU ARE NOT SPECIAL. YOU ARE NOT BEAUTIFUL OR UNIQUE SNOWFLAKE. YOU'RE THE SAME DECAYING ORGANIC MATTER AS EVERYTHING ELSE. YOU ARE THE ALL-SINGING, ALL-DANCING CRAP OF THE WORLD.

HIPPIE METAL OR NO METAL AT ALL

Milame gia poli megali diskara.-
    Oi Kamelot apo tin epoxi pou pige o Khan apo disko se disko ginontai olo kai kaliteroi.Meta ta ekpliktika Karma kai Epica i logiki sinexeia einai to Black Halo.Thelei xrono gia na pw an einai kalitero apo ton prokatoxo tou.
    Fisika panw apo ola ksexwrizoun oi apisteftes ermineies tou Roy Khan pou logw ths kapws pio progressive ifis tou diskou,fernoun mallon perissotero apo pote sto mialo tis ermineies tou Flow.Ola ta tragoudia einai apo poli kala ws super kai oi enorxistrwseis twn kommatiwn einai teleia ftiagmenes gia na se valoun sto olo concept kai oi stixoi einai fovera prosegmenoi.
    Apo paragwgi den mporw na katalavw ti kako exei.Ola kathara dinata kai opws prepei.O Paeth einai eggisi kai de nomizw pws oi paragwges tou moiazoun.
    Tragoudares:March Of Mephisto,The Haunting,Abandoned (TO sinaisthina), This Pain kai Memento Mori.

Kai oi pio dispistoi (eite oson afora to group, eite to power genikotera) de tha apogoitefthoun logika apo to Black Halo.

Erxontai kai gia live,super...
    Give me a shot to remember
    And you can take all the pain away from me
    A kiss and I will surrender
    The sharpest lives are the deadliest to lead
    A light to burn all the empires
    So bright the sun is ashamed to rise and be
    In love with all of these vampires
    So you can leave like the sane abandoned me

Όπως είπα ήδη, σε καμία περίπτωση η παραγωγή του δίσκου δεν είναι κακή. Είναι όντως καθαρή και δυνατή, στα δικά μου αυτιά όμως ακούγεται παρόμοια με παραγωγές άλλων συγκροτημάτων τα οποία δουλεύουν με τον Paeth(βλέπε Shaman), κυρίως στα τύμπανα και λιγότερο στις κιθάρες.
    All I can say to you,
    fly with the riddle to touch the moon
    All I can say to you,
    Try...

POLU kalos diskos....idika ta prota 5-6 komatia pou eixa akousei me kerdisan amesos kai telika piga pira to cd.
    Ante na tous doume kai live se liges vdomades.
    Ticking away the moments that make up a dull day

http://www.myspace.com/rexmundiband

xm.to korufaio mexri stigmhs htan to siege perilous.kala ta karma kai epica alla... den nomizw na mporesw na tous dw auth thn fora dustuxws.makari to kainourio na 3efeugei ligo apo ta 2-3 prohgoumena.h estw na exei perissotera fovera kommatia.
    1) e4, c5
    2) Νf3

Poly kalo album indd. Imo ysterei kapws se sxesh me to Epica, an kai kymainontai sto idio yfos synthesewn. Symfwnw oti h paragwgh exei ginei kapws monotonh alla ayto de me enoxlei idiaitera pros to paron. Oi idioi malista dhlwsan pws einai h kalyterh paragwgh tous ws twra kai pws eixan parapona apo to Epica mono gia thn paragwgh tou pou tha ithelan na einai kapws kalyterh. Opws kai ta alla albums twn Kamelot, oso pio poly to akous, toso pio poly sou aresei. Den entopisa kapoio apisteyto, kathilwtiko kommati, wstoso arketa pou axizoun polles kai entones akroaseis.

Ta leme sto live.
    I can not fit in
    this place was not measured
    for hope

Imo exoun perissotera prog stoiheia apo oti paliotera.O Khan asfalws einai koryfi sto eidos tou kai oso pernaei o kairos prosarmozete perissotero i mousiki sti fwni tou kai to antistrofo fysika
    To Epica to vrika pantws pio "plousio" apo to black halo isws kai pio oloklirwmeno alla paratirw pws anikw sti meiopsifia me auti tin apopsi
    Pantws ta refrain einai apisteuta kala doulemena
    Nomizw pws oi Kamelot de xairoun tis anagnwrisis pou tous axizei kai pithanon na ta kataferoun me to black halo
    "i speak without reservation from what i know and who i am. i do so with the understanding that all people should have the right to offer their voice to the chorus whether the result is harmony or dissonance, the worldsong is a colorless dirge without the differences that distinguish us,

Oi Kamelot xairoun 100% ths anagnwrishs pou tous aksizei.
    YOU ARE NOT SPECIAL. YOU ARE NOT BEAUTIFUL OR UNIQUE SNOWFLAKE. YOU'RE THE SAME DECAYING ORGANIC MATTER AS EVERYTHING ELSE. YOU ARE THE ALL-SINGING, ALL-DANCING CRAP OF THE WORLD.

HIPPIE METAL OR NO METAL AT ALL

Quote Originally Posted by Buddy Lackey
    Oi Kamelot xairoun 100% ths anagnwrishs pou tous aksizei.
    symfwnw s'ayto. einai poly kaloi s'ayto pou kanoun alla den payoun na apeythynontai se mia sxetika sygekrimeni omada anthrwpwn pou tous ektimane mia xara k me to parapanw.

to neo album den to'xw akousei, logika omws tha einai kalo afou oi kamelot frontizoun na plhroun se kathe album orismena (ypshla) standards.
    Reality - larger than man's illusions
    or is it me?

Την πρώτη φορά που το άκουσα, δε μου έκανε και ιδιαίτερη εντύπωση. Άλλαξα γνώμη πολύ γρήγορα. Πάρα πολύ καλός δίσκος. Έχει 2-3 πραγματικά σπουδαία κομμάτια.

Einai pareksigimeno group giati tous topothetoun sta kathara powerika sximata enw kati tetoio den isxiei.Nai men exoun kathara power kommatia alla san sinolo oi sintheseis tous mono monodiastata power den mporoun na xaraktiristoun. Polis kosmos tous aporriptei prin tous akousei logw ths tampelas power.

Opws kai na exei o Khan me tis ermineies tou anevazei tin mpanta ena level up toulaxiston.
    Oson afora tin sigrisi me to Epica, time will tell. Einai albumares kai ta 2 anyway.
    Give me a shot to remember
    And you can take all the pain away from me
    A kiss and I will surrender
    The sharpest lives are the deadliest to lead
    A light to burn all the empires
    So bright the sun is ashamed to rise and be
    In love with all of these vampires
    So you can leave like the sane abandoned me

Quote Originally Posted by Kingryche
    Polis kosmos tous aporriptei prin tous akousei logw ths tampelas power.
    Αυτό ακριβώς το λάθος έκανα και γώ, μέχρι που αποφάσισα να το κατεβάσω. Χμμμ χωρίς να έχω ακούσει τα προηγούμενα (δεν ξέρω αν παίζουν power ή όχι, ένα μουσικό είδος που δεν ήμουν οπαδός του ποτέ) αυτό το άλμπουμ με κέρδισε από το πρώτο άκουσμα. Πιό πολύ κινείται σε progressive φόρμες γιαυτό και μ'αρέσει αρκετά. Ώριμες συνθέσεις (εντάξει, δεν είναι και επαναστατικοί βέβαια), ωραία φωνητικά και ωραία σόλο.
    Πολύ καλός δίσκος.

Πράγματι πολύ καλό. Ακούγεται ευχάριστα από την αρχή ως το τέλος. Στο γνώριμο ύφος τους, αλλά τα κομμάτια είναι εξαιρετικά.
    Deep in the night
    underneath the darkest skies
    searching for a sign or some distant light
    Screaming yet unheard
    repeating every line
    and every final word

They remain, they remain
    you still remain
    All these words and memories
    and everything you were to me
    they remain, they remain
    you still remain

Kserei kaneis sto "The Haunting" (my favorite apo ton disko) poia einai i typissa pou kanei fwnitika ?

Khan = Isws i kalyteri fwni kata tin gnwmi mou sto Paron Power! Gemati fwni xwris na sou spaei to tympano sta psila !
    OH MY GOD! THEY KILLED KENNY!
    YOU BASTARDS!!!