Page 1 of 4 123 ... LastLast

Thread: Beatles

Default Beatles

E kapoios eprepe na to anoiksei afto to thread. Kairos itan. To agapimeno mou sigrotima. H prosfora tous sti mousiki einai para polumegali. Akoma einai mallon to pio psixedeliko group pou exw akousei, an kai iparxoun kai polla alla kala se afto to eidos xwris na ftanoun tin afthentikotita twn Beatles. Kataferan na einai to prwto group pagosmiws me molis 8-9 xronia diskografia. Enepnefsan polla eidi mousikis kai (distixws gia mena) me tis prwtes tous emfaniseis plasaran afto to image tou boyband. Opoios exei asxolithei PRAGMATIKA me tous beatles kserei na anagnwrizei ti mousiki tous aksia kai de menei sto xaraktirismo twn kata ta alla sibathestatwn prwtwn diskwn pou periexoun tragoudia pou ftiaxtikan gia na ginoun xitakia. An sas endiaferei i diskografia twn beatles agoraste oti vrite apo to help kai meta me korifaio album to Magical Mystery Tour gia mena. Tote tha katalavete tin psixedelia tis rock otan sindiazetai me tin paradosiaki indiki mousiki. TELEIA KAI PAVLA
    You wont see me..
    Paul is a dead man..Miss him, miss him , miss him..
    Everybody seems to think I 'm lazy.
    I dont mind. I think they 're crazy.

OB LA DI OB LA DA BROTHER!

well.....tous agnoousa paliotera kai mou fainontousan teleios antipathikoi kai xazoxaroumenoi....mallon ekana lathos...tous teleftaious mines exo arxisei natous sympatho poly....
    np-while my guitar gently weeps
    i need feminime venoms in order to function with the system.

Theoi. Tous anakalypsa prin 4 xronia kai apo tote exw kollhsei tragika. Poly swsto to point sou m.w.s.t.w einai ontws to prwto psyxedeliko group kai h arxh tou kymatos, kanontas thn ideologia kai tis empeiries tous apo th zwh (ta3idia sthn india, narkwtika, dialogismos sou3ou mou3ou) mousikh. To M.M.T exei fovera tragoudia, alla ais8anomai auto pou exei thn kalyterh mousikh synektikothta einai to Sgt Peppers, par'ola auta to agaphmeno mou einai to White Album kai meta to Abbey Road. Epishs AGORASTE TO ANTHOLOGY EINAI FOVERO! (O agaphmenos mou Beatle einai o George alla an eixa na diale3w poios 8a 8ela na eimai 8a dialega ton John )

I've just seen a face I can't forget the time or place where we just met
    she's just the girl for me and I want all the world to see we've met.
    ANTIGONH R. S'AGAPAW

KAI ESAS BEATLES SAS AGAPAW

afta

Exo prospathisei arketes fores na akouso, alla genika, pera apo merika memonomena kommatia, de me travaei h mousiki tous... Isos an paizei kapou sto vathos na mi me enoxlhsei alla apo tin alli sigoura de me syglonizoun... Den amfisvhto thn epirroh tous se pollous tomeis tou rock alla apo tin alli de kovo kai tis fleves mou gia parth tous... Apo ta group pou leo kaloi einai alla oxi arketa kaloi gia na tous akouo syxna...
    and light it up forever, and never go to sleep

to sgt peppers exei to agapimeno mou kommati : Within you without you tou theou George RIP
    You wont see me..
    Paul is a dead man..Miss him, miss him , miss him..
    Everybody seems to think I 'm lazy.
    I dont mind. I think they 're crazy.

OB LA DI OB LA DA BROTHER!

Πολύ σπουδαία μπάντα...αλλά εγώ σαν αληταράς είμαι με τους Rolling Stones. Όσο για το αν είναι το πιο ψυχεδελικό συγκρότημα...πολύ αμφιβάλλω.Τα ψυχεδελικά τους τα δανείστηκαν από τους αμερικάνους.
    Κορυφαίο album τους για μένα το "Revolver".
    Helter Skelter
    Monday morning I open a beer and light a cigar, put my pen to paper and write, I hate you all.
    www.insidecharmers.com

8eoi kanonika.gia des akoma den to exei anakalypsei touto to thread kaneis pou na 8elei na mas pei poso ahdiastikoi flwroi htan oi beatles.o well.
    den exw asxolh8ei idiaitera akoma,exw mono tis dyo diples sylloges (kokkinh kai mple).h kokkinh kalyptei thn prwth tous,pio pop periodo enw h mple th deuterh kai safws pio peiramatikh.anti8eta me tous perissoterous de me xalaei ka8olou oute h prwth periodos,ka8ws gia pop xitakia ta kommatia htan apisteuta kala.
    all in all,group me terastia epirroh se pop,rock kai psyxedeleia.isws to megalytero group ever gia mena-opws to antilamvanetai o ka8enas to "megalytero"
    Γιατί δε με θες κυρά μου; Επειδή είμαι ψαράς;

Pragmatika den briskw logia na perigrapsw to megaleio tous.Otan prwtoakousa to Abbey Road emeina malakas!Personal Favourites:Abbey Road,White Album,Revolver,Sgt Peppers
    Those little demons ain't the reasons for the bruises on your soul you've been neglecting
    You'll never lose your mind as long as you're heart always reminds you where you left it
    And don't ever let them make you feel like saying what you want is unbecoming
    If you were supposed to watch you're mouth all the time I doubt your eyes would be above it

Sas agapaw olous esas pou apanthsate. Ontws pws den hr8e kaneis na mas pei oti oi manowar grafoun mousikh A kathgorias enw oi beatles htan 4 flwrakia? A nai auta einai apo allou

Beatles akouga apo tote pou hmoun mwro- o pateras mou einai trelos beatlas kai h8ele ki h korh tou na vgei etsi

Telospantwn, gia mena anamfisvhthta einai to megalutero group olwn twn epoxwn.
    Akoma kai sta prwta 3-4 xronia ths karieras tous, pou egrafan "xitakia", htan mprosta apo thn epoxh tous, giati panta h8elan na peiramatizontai, na dokimazoun kainouria pragmata kai na 3exwrizoun. An sugkrinete ta xitakia twn beatles me ta xitakia ekeinhs ths epoxhs, 8a deite th diafora. Gi'auto allwste e3elixthkan se auto pou e3elixthkan, giati edwsan kati diaforetiko ston kosmo apo thn arxh.
    Ki otan arxisan na 3epetagontai diafora groupakia mimhtes mpas kai kerdisoun ki auta ligh do3a, oi Beatles anevasan ki allo ton puxh kai poios tous eftase. Revolver 1966 kai ante geia kanonika.

Mou einai polu duskolo na vrw tis katallhles le3eis gia na ekfrasw auta pou skeftomai/ais8anomai gia tous beatles (isws ftaiei to oti de 3erw na milaw, alla auto einai allo 8ema). Mporei na fainontai tragikothtes auta pou lew, alla gia mena den einai apla "to agaphmeno mou sugkrothma", "to group pou ephrrease tous pantes" klp, einai kati larger than life.
    Quote apo to High Fidelity tou Nick Hornby: "The Beatles were bubblegum cards and Help at the Saturday morning cinema and toy plastic guitars and singing 'Yellow Submarine' at the top of my voice in the back row of the coatch on school trips. They belong to me, not to me and Laura, or me and Charlie, or me and Alison Ashworth, and though they'll make me feel something, they won't make me feel anything bad."

Kapws etsi, they belong to me.

Phga sto Liverpool prosfata, prin 2 vdomares or sth, kai ezhsa thn kaluterh empeiria ths zwhs mou- Na perpataw sthn Penny Lane, na eimai sto Strawberry Field, na tragoudaw tragoudia twn Beatles mazi me an8rwpous olwn twn hlikiwn sto Cavern, ekei pou prin 40 xronia oi idioi oi Beatles 3ekinousan thn kariera tous.

Phra fora twra kai de prokeitai na 3emeinw apo mlks gia na grapsw, opote 8a kleisw edw.

To Abbey Road einai h kaluterh mousikh ever.
    a monkey in silk is a monkey no less

Entaksei ti na leme gia auto to group. Brisketai stin korufi tis piramidas tou rock. Agapimeno album to revolver.
    Opoios pisteuei oti prokeitai gia mia xazoboyband as ksanakousei to eleanor rigby.
    euxaristwwww

i apopsi mou einai AKRIVOS i idia me tou kveld.

1. anthology ennoousa to dvd

----- In the end the love you take is equal to the love you make -----

Kala oi an8ologies ta dvd einai epika. Xalara o,ti pio 8eiko exw dei. (kai polu klama epishs )
    a monkey in silk is a monkey no less

buddy pou eisai?grapse tpt edw re!!!!!
    MORTUARY DRAPE - INTO THE DRAPE LP 1STPRESS 1992 decapitated records 130E

to kalytero group ever.-
    YOU ARE NOT SPECIAL. YOU ARE NOT BEAUTIFUL OR UNIQUE SNOWFLAKE. YOU'RE THE SAME DECAYING ORGANIC MATTER AS EVERYTHING ELSE. YOU ARE THE ALL-SINGING, ALL-DANCING CRAP OF THE WORLD.

HIPPIE METAL OR NO METAL AT ALL