Thread: Elfentanz 4, Sons And Daughters, Black Sabbath, QOTSA

Default Elfentanz 4, Sons And Daughters, Black Sabbath, QOTSA

Den xerw posoi to akousan (h kai posoi endiaferontai) alla arxes Maiou ginetai to Elfentanz pou me 35 E mporoume na doume Deine Lakaien, Covenant, Project Pitchfork kai In The Nursery (4 apo ta koryfaia onomata tou Gothic-Industrial-EBM xwrou) mazi me tous thrylikous Ellhnes Ding An Sich na epanasyndeontai gi'afto to event! 24 Martiou me 30 E vlepoume Sons And Daughters, James Yorkston And The Athletes (Gamw tis mpantes, axizei psaksimo) kai Archie Bronson Quartet. Telh Maiou oi Isis erxontai me support tous Jesu (Epishs Gamw tis mpantes). Epishs: Black Sabbath, Velvet Revolver, Queens Of The Stone Age kai Slipknot.
    Mhpws mporouse na fantastei kaneis ta 4 teleftaia onomata oti tha ta vlepame pote sthn Ellada? (Asxetws me to an mas aresoun h oxi)
    Mallon h xwra mas exei arxisei na akmazei synavliaka. Omologw pws perimena oti gia to kalokairi klassika tha eixame Dandy Warhols, Moby, Placebo, HIM, Puressence klp, dhladh to klassiko roster pou xerame tosa xronia! Afth h diaforopoihsh me prodiathetei thetika gia otidhpote synavliako mporei na symvei sthn Ellada...
    Rixte kai mia pshfo gia to poion tha thelate na deite live sthn Ellada. (Einai ekatommyria oi apanthseis opote logika tha sas fanei logiko pou den ftiaxnw poll)

The commune crap, camp bop, middle-class, flip-flop
    the queen is dead, boys

apo pou na arxiseis k pou na teleiwseis..

egw tha thela na dw fields of the nephilim, nin, aerosmith, acdc,rammstein kai madona ama laxei kai ena mirio allous akoma

Mudhoney, Social Distortion, H E L L A C O P T E R S

(Oι Queens of the Stone Age έχουν ξαναέρθει)

Nai alla epoxhs pro Rated R pou den tous hxere h mana tous! Ti na kanoume, ola einai thema promotion.
    The commune crap, camp bop, middle-class, flip-flop
    the queen is dead, boys

Na feroun strapping young lad kai tea party
    Ticking away the moments that make up a dull day

http://www.myspace.com/rexmundiband

Αν και νομίζω ότι υπάρχει με 32 διαφορετικούς τίτλους (μαζί με αυτόν) το ίδιο τόπικ να πω κι εγώ τους Nephilim και τους Sisters.
    Επίσης Rammstein και Madonna.
    Και Wumbscut αν έδιναν συναυλίες.
    Επίσης FRONT 242 και Cruxshadows.
    Blood for all tears shed
    And Fire for hate
    Death for what shall become
    All false ones fate

Quote Originally Posted by Kalki
    Nai alla epoxhs pro Rated R pou den tous hxere h mana tous! Ti na kanoume, ola einai thema promotion.
    epeidh mallon den tous hkseres esy den dhmainei oti den tous hksere oute h mana tous.Apo ton prwto disko se plhroforw eixan arketo lao pou tous goustare (logw kyuss kyriws).
    Those little demons ain't the reasons for the bruises on your soul you've been neglecting
    You'll never lose your mind as long as you're heart always reminds you where you left it
    And don't ever let them make you feel like saying what you want is unbecoming
    If you were supposed to watch you're mouth all the time I doubt your eyes would be above it

Σωστός Rush. Από την άλλη σε εκείνη την εμφάνισή τους είμαστε καμια 300αριά το πολύ που τους παρακολουθούσαμε (Rockwave Αλίμου) οπότε έχει κι ένα δίκιο ο user Kalki σε αυτό που λέει.

nai,alla yphrxan poloi perisoteroi pou tous akougan kai malista idiaitera to 99 htan poly "hot" onoma sto "alternative".
    Those little demons ain't the reasons for the bruises on your soul you've been neglecting
    You'll never lose your mind as long as you're heart always reminds you where you left it
    And don't ever let them make you feel like saying what you want is unbecoming
    If you were supposed to watch you're mouth all the time I doubt your eyes would be above it