Page 1 of 2 12 LastLast

Thread: Operation:Mindcrime Revisited?

Default Operation:Mindcrime Revisited?

In an interview with Electricbasement.com, QUEENSRYCHE vocalist Geoff Tate talked about revisiting the acclaimed 1988 album "Operation: Mindcrime", which dealt with political schemes. "I would especially love to work again with that album, but I think we would do it quite a bit differently this time than we did it then." Asked to offer details, he kept most of it secret but offered a general idea, "Well, I don't really want to expand on that because there is a definite possibility that we are going to do it. It would have to be a different presentation though based upon what has transpired over the last 12 to 15 years. Maybe we could look at things a little more objectively. I wouldn't want to make the same album again. It's just much different writing at this point than it was then considering that when 'Mindcrime' was written that I was probably in my early thirties. At that point, I was much more interested in politics than I am now. Right now, I'm more interested in the social evolution in people. Politics is now the ultimate compromise business. It's not about truth, and it's not the about doing what's right. It's all just about winning. It's more of a sports team mentality model. I choose not to play that game in my life anymore. So, I guess what I'm saying is that 'Operation: Mindcrime' was more of a black-and-white approach to things while 'Tribe' is more interested, not in politics or the government, but in just winning and finding what's right. The songs on this record attempt to portray the real thing about America which is that we are an enormous group of people with completely different outlooks and mindsets and backgrounds. We're culturally different, intellectually different but somehow we manage to make it work in this country. I'm not so certain that all of us had a hand in making it all work though. I think some people exist and stay here primarily because it's all they know. I think there's definitely a select group of people who call the shots and make all the rules and enforce them and push us in the direction we're going. Once we're all aware of that and accept that that is a definitely a possibility, maybe we'll be a little happier because we'll understand how the system works. That may be the biggest problem with this country too-we don't know how it all works. We're illiterate and watching 'Jerry Springer'… what's that do for ya?"

oloklhrh h synenteu3h: http://www.electricbasement.com/inte...vember2003.htm
    Γιατί δε με θες κυρά μου; Επειδή είμαι ψαράς;

ntemi sinaisthimata
    elpides gia dimiourgia kati magikou
    kai apo tin alli fovos gia kai mi antaksio tou onomatos "Operation Mindcrime"
    afto pou eixe akoustei palia itan oxi ena mindcrime revisited, alla isws i sinexeia tou, se ena neo concept album
    YOU ARE NOT SPECIAL. YOU ARE NOT BEAUTIFUL OR UNIQUE SNOWFLAKE. YOU'RE THE SAME DECAYING ORGANIC MATTER AS EVERYTHING ELSE. YOU ARE THE ALL-SINGING, ALL-DANCING CRAP OF THE WORLD.

HIPPIE METAL OR NO METAL AT ALL

hm . min to gamhsoun fobamai - thelei apisteuth empneush gia na to akoumphsoun kai teleutaia ta deigmata grafhs itan etsi ki etsi...
    There is a statue of a BUDDA in my driveway
    Rigid and stiff
    That's where the birds shit
    And he deserves it
    Me, like a blade of grass
    I bend profoundly
    No raindrops on me
    The wind blows 'round me

ta spaw ta spaeis ta spaei, spasimpa

Quote Originally Posted by Buddy Lackey
    ntemi sinaisthimata
    kai apo tin alli fovos gia kai mi antaksio tou onomatos "Operation Mindcrime"
    Ti einai auta twra?
    De me empneei. Na mhn to kanoyn :dblush:
    Who knows where the days go
    And would you ever want them back

oute egw tha ithela na akousw kati tetoio. perissotero endiaferon tha eixe i alli idea peri neou concept/ synexisis tou mindcrime/ whatever...
    Reality - larger than man's illusions
    or is it me?

ksanazetsameno faghto mou fainetai...latreyo th mpanta alla theoro eleipsh empneyshs to na mhn mporeis na pas parapera kai na kaneis album pou na mporoyn na antlhsoun empneysh apo nees katastaseis
    mallon eimai poly aysthros alla nomizo oti oi ryche xreiazontai pio entona erethismata apo thn aneth zoh pou exoun twra gia na dhmioyrghsoun ksana mousikh me to pathos ton palaioteron album toys. Bebaia akomh kai sto neo album yparxoun tetoia deigmata...alla mono deigmata...
    me tetoies mpantes den mporeis na symbibasteis me tipota ligotero apo to teleio
    "Sense my thirst’ s outburst
    Let the snake conduct thy senses into
    A trip that deifies desire..."

Kai ego pisteyo pos h epistrofi sto parelthon dyskola exei kala apotelesmata... Oi epoxes allazoun kai, eidika otan exeis na kaneis me kati pou aggizei to teleio, oi pithanotites na piaseis tin idia apodosi einai mikres... Poso mallon otan de vriskesai kai stin kalyteri katastasi... Alla opos panta, o xronos tha deixei...
    and light it up forever, and never go to sleep

egw pistevw oti oi Queensryche mporoun na siglonisoun akoma, kai to "Tribe" emena marese (para poli)
    but whooo am i to fly so hiiigh
    YOU ARE NOT SPECIAL. YOU ARE NOT BEAUTIFUL OR UNIQUE SNOWFLAKE. YOU'RE THE SAME DECAYING ORGANIC MATTER AS EVERYTHING ELSE. YOU ARE THE ALL-SINGING, ALL-DANCING CRAP OF THE WORLD.

ki emena mou arese
    exei mesa kommatia pou kinountai se poly ypsilo epipedo
    alla einai eykolo na bgei ksana h paranoia toy operation h toy rage? H mhpws to synaisthima toy promised land...prepei na eisai kapws gia na grapseis tetoio yliko...den einai piano thn kithara kai leo : gia na doume ti riff tha bgaloume shmera...

isos kanw lathos alla ego stathera pisteyo oti ta pio entona arnhtika synaisthimata einai h megalyterh empneysh gia enan kallitexnh....

vasika den eixane kai idiaitera arnitika sinaisthimata otan grafane to mindcrime px , egw exw mia paromoia apopsi oson afora ton pono (to idio pragma as poume dld).
    alla apla den ginetai na ksanagrapsoun analoga dimiourgimata (opws den ginetai oi rush na vgaloun permanent waves, oi manowar into glory ride, oi maiden, 7th son klp)

xm den einai mono ayto, einai oti to mindcrime thewreitai apiasto aristourgima edw kai tosa xronia, *den yparxei* periptwsh h nea version na to "ftasei", oxi giati stadar tha einai xeirotero - mporei na einai kai kalytero - , apla kai mono giati tha einai diaforetiko...

kai afou kai to concept tha diaforopoihthei, ap'oti fainetai, kalytera na ekanan allo album, pou na mhn exei th "retsinia" oti prokeitai gia mindcrime:reloaded kai na mhn einai etsi "katadikasmeno" na apotyxei

apo thn allh, tha htan gamato na grapsoun st'arxidia tous ola osa egrapsa, pou pithanotata tha einai h epikratousa apopsh stous "metallades", kai na kanoun o,ti kavlwsoun, opws exw thn entipwsh oti kanoun ta teleytaia xronia - kai gi ayto tous ektimw

we'll see
    ...you will die like a dog for no good reason.

den ksero an alitheuoun ayta pou exo diabasei oti o tate sto operation eixe mpei toso sto petsi toy roloy pou den miliotan kai eixe ftasei sta oria ths katathlipshs
    mporei na einai kai yperboles
    epishs oloi kseroume gia tis apoleies pou eixan oloi toys prin to promised
    ean dexthoume oti o kallitexnhs prepei na einai ek fyseos enas antrhopos pou dexetai entona to kathe erethisma logika ayta bgainoun kai sto apotelesma ths ekfrashs toy...

den eixe ftasei sta oria tis katathlipsis, alla kati pio ipervoliko-xreiastike na nosileftei se psixiatriki kliniki gia kapoio diastima gia na kseperasei tin oli fash.

Prwton ena Mindcrime den epanalmvanetai kai deyteron epeidh synthetika den einai kai tooooooooooso high,kalytera na perimenoun merika xronakia akoma,giati ena tetoio mnhmeio thelei poly prosoxh gia na to proseggiseis.
    Bang that pussy that doesn't bang!

Paidia as eimaste realistes...tetia albums vgainoun mia fora. Tipota den mporei na einai to idio i an sinexistei. To vrisko ekseretika diskolo na kanoun kati antaksio. Akomi kai na vgaloun kati kalo apo tin stigmi pou tha einai se sigrisi me to Mindcrime tha xathei ston fonto tou...
    Anyway elpizo toulaxiston na exoun kapia kali empnefsi kai na me diapsefsoun alla to vrisko para ma para poli xlomo.
    Me RIVALDO kai GIOVANNI mas kanate TSIMPOUKIA sto LIMANI

Electric Requiem
    E-Retards in advance

TO FANTASMA TOU VAROUXA SAS KINIGA