Page 2 of 12 FirstFirst 1234 ... LastLast

Thread: PHGATE OLOI FATES KAI ATHINA KAI SALONICA

Quote Originally Posted by Phoebus
    Καλά από το No Exit και πριν θα παίξουν ελάχιστα... νταξ... ζήτημα να παίξουν 5 κομμάτια και πολλά λέω...

Αλλά θα ακούσεις Disconnected!

Και ένα ωραίο At Fates Hands!

Ελπίζω και γω για TIGOD...

Washeeed awaaaaaaaay with the tiiiiiiiiiiiides of tiiiiiiime
    sliiiiiiipped through our fiiiiingers as dreaaaaaams dooo

ΠΩΠΩ ΘΑ ΓΑΜΑΕΙ.
    Gia ti akriveia den perimenw kan tragoudi prin apo to "No Exit". Ante kana "Prelude TO Ruin" kai ama eimaste poly tyxeroi kai kana "Valley Of The Dolls". Alla giati na akousw pali ENA (1) MONO tragoudi apo to "Perfect Symmetry" kai kanena apo to "No Exit"? Giati me ta nea dedomena gia ekeito vlepw.
    YOU ARE NOT SPECIAL. YOU ARE NOT BEAUTIFUL OR UNIQUE SNOWFLAKE. YOU'RE THE SAME DECAYING ORGANIC MATTER AS EVERYTHING ELSE. YOU ARE THE ALL-SINGING, ALL-DANCING CRAP OF THE WORLD.

HIPPIE METAL OR NO METAL AT ALL

Oxi gmt ena mono apo to perfect symmetry
    Ticking away the moments that make up a dull day

http://www.myspace.com/rexmundiband

exoume setlst apo alles xores? oste peripou na xeroume ti tha paixoun?
    ποθτανα ολα
    <Mitsmann>
    ολοι ειστε αβαγκαρντς αλλα οταν μπαινει το ΜΠΑΗ ΜΟΥΝΛΑΗΤ ΓΟΥΗ ΡΑΗΝΤ θυμαστε ολοι τι ειστε και απο που ερχεστε

iola 11
    www.facebook.com/iola11
    www.reverbnation.com/iola11 www.soundcloud.com/iola11 www.twitter.com/iola11band

Quote Originally Posted by Atropos View Post
    Κατά τ' άλλα, γι αυτόν το λόγο το GoT είναι σειρά με @@. Αν ήταν να κερδάει πάντα ο καλός και ο Ολυμπιακός με το Αιγάλεω, θα βλέπαμε Σβαρτσενέγκερ.

Oxi akoma
    Ticking away the moments that make up a dull day

http://www.myspace.com/rexmundiband

oi athinaioi arxiste pantws na vgainete ta vradia ayth th vdomada sta rock clubs (oli th vdomada).mporei na trakarete se kana theio jim kai na arxiste to psisimo...
    :jolly shuts his mouth/said enough:
    Hell Toupee

Tharthei o Moore???? Apisteuto, etsi?! Ki akoma den exw parei eisitirio.. Deutera Ticket House opwsdipote! Elpizw to setlist na perilambanei kommatia kuriws apo APSOG kai FWX na trelathoume teleiws!!! Opoios mathei pithano setlist as kanei ena copy...
    YOU DONT FIND YOUR WAY, THE WAY FINDS YOU...

ntaks tha aytoktonhsw. giati na mhn mporw na erthw apo agglia re gmt!!!!!!

Προτείνω να βρούμε ένα σημείο ανάμεσα στο Brighton και στο Leeds και να αράξουμε να κλαίμε τη μοίρα μας. Ψήσου.
    Feed my fear

re paidia oxi oti den to pisteuo alla einai episimo gia ton moore? sto site ton fates den leei tipota
    Please don’t wake me let me sleep...seems a thousand years, since I’ve felt this peace...

Quote Originally Posted by Northern_Lights
    re paidia oxi oti den to pisteuo alla einai episimo gia ton moore? sto site ton fates den leei tipota
    Nai re paidia,de leei pouthena gia Moore,oute stis badas to site oute stwn Chroma key,poios diadidei vicious rumours?!!!!Mipws den exoun kopei eisitiria....?!Lew egw!!!Makari na einai alithia,alla einai megali vlakia na vgazeis tetoies fimes giati kapoies(opws egw!!!!)tha pane gi"auton!(ton Kevin!!!).Tha nai pantws kali fasi an kai to kovw na menei rumour....

akoma ena neo asteri genietai...
    Those little demons ain't the reasons for the bruises on your soul you've been neglecting
    You'll never lose your mind as long as you're heart always reminds you where you left it
    And don't ever let them make you feel like saying what you want is unbecoming
    If you were supposed to watch you're mouth all the time I doubt your eyes would be above it

ΕΚΣΙΟΥΖΕ ΜΟΥΑ?
    Please don’t wake me let me sleep...seems a thousand years, since I’ve felt this peace...

[quote=ELENA_NEON_BLACK]
    Quote Originally Posted by "Northern_Lights":3cj4hsqs
    Nai re paidia,de leei pouthena gia Moore,oute stis badas to site oute stwn Chroma key,poios diadidei vicious rumours?!!!!Mipws den exoun kopei eisitiria....?!Lew egw!!!Makari na einai alithia,alla einai megali vlakia na vgazeis tetoies fimes giati kapoies(opws egw!!!!)tha pane gi"auton!(ton Kevin!!!).Tha nai pantws kali fasi an kai to kovw na menei rumour....[/quote:3cj4hsqs]

comprende senior?
    Those little demons ain't the reasons for the bruises on your soul you've been neglecting
    You'll never lose your mind as long as you're heart always reminds you where you left it
    And don't ever let them make you feel like saying what you want is unbecoming
    If you were supposed to watch you're mouth all the time I doubt your eyes would be above it

[quote=Rush]
    Quote Originally Posted by ELENA_NEON_BLACK
    Quote Originally Posted by "Northern_Lights":tfhfxw0y
    Nai re paidia,de leei pouthena gia Moore,oute stis badas to site oute stwn Chroma key,poios diadidei vicious rumours?!!!!Mipws den exoun kopei eisitiria....?!Lew egw!!!Makari na einai alithia,alla einai megali vlakia na vgazeis tetoies fimes giati kapoies(opws egw!!!!)tha pane gi"auton!(ton Kevin!!!).Tha nai pantws kali fasi an kai to kovw na menei rumour....
    comprende senior?[/quote:tfhfxw0y]

To ksera pws tha parakseneve to GI"AYTON sa mousiki idiofiia panta milaw,oxi stil saki rouva...entaksei eipame alla oxi ki etsi..
    Einai pantws selling point re paidia,allo na akouseis pws erxontai oi fates(Theoi)ki allo fates me Moore kai Pontroy..(o Labrie mas lipei mono gia ta backing vocals...mi trelathoume!!!)An ginotan auto tha itan anartimeno prwti selida sto official kai twn Fates alla kai twn Theater, o Kevin de goustarei auti ti mousiki(distixws) edw kai xronia, album contributions mono kai auta polli psagmena&periorismena(vlepe O.S.I.)

SUPERNOVA
    YOU ARE NOT SPECIAL. YOU ARE NOT BEAUTIFUL OR UNIQUE SNOWFLAKE. YOU'RE THE SAME DECAYING ORGANIC MATTER AS EVERYTHING ELSE. YOU ARE THE ALL-SINGING, ALL-DANCING CRAP OF THE WORLD.

HIPPIE METAL OR NO METAL AT ALL