Page 1 of 3 123 LastLast

Thread: PWLEITAI ATASTO MPASO

Default PWLEITAI ATASTO MPASO

LOIPON. EXW ENA ATASTO VINTAGE. SWMA APO BUBINGA KAI TASTIERA APO ROSEWOOD ME FLATWOUNDS XORDES.

Tha eimai apla polu eilikrinhs. to mpaso einai kalo. den einai mias xrhsews oute gia petama. apla den einai kai kana trelo mpaso. me pio apla ellhnik(h mallon greeklish) einai gia starters kai intermediates. an thelete na solarete apisteyta kai ta loipa den kanei. tha mporeitai alla den tha sou krathsei to endiaferon gia para polu. eidika gia klassikous mpasistes (metal,rock) pantws einai oti prepei. alla kai gia future jazzistes. egw polu apla to poulaw giati eida ena allo atasto aki to erwteythika. poly aplo. h katastash tou einai teleia mias kai to exw mono edw kai 3 mhnes.
    parte kai to link gia to ebay, giati to poulaw twra. an endiafereste peite m. tha sas to steilw ellada.
    apla thelw na mou peite giati an den poulithei sto ebay na to parei kapoios allos. na mhn to ksanabalw.

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... eName=WDVW

Default Re: PWLEITAI ATASTO MPASO

Quote Originally Posted by soulless9
    Tha eimai apla polu eilikrinhs. to mpaso einai kalo. den einai mias xrhsews oute gia petama.
    Quote Originally Posted by soulless9 σε άλλο topic
    re gmt
    twra epaiza ligo. to atasto mou einai gia petama. na fantasteite twra to poulaw sto ebay. kai tha parw ena manouli. twra pou epaiza ligo bgazei ligo skata hxo.
    Γιατί δε με θες κυρά μου; Επειδή είμαι ψαράς;

Quote Originally Posted by Dragonlord
    Tha eimai apla polu eilikrinhs. to mpaso einai kalo. den einai mias xrhsews oute gia petama.
    Quote Originally Posted by soulless9 σε άλλο topic
    re gmt
    twra epaiza ligo. to atasto mou einai gia petama. na fantasteite twra to poulaw sto ebay. kai tha parw ena manouli. twra pou epaiza ligo bgazei ligo skata hxo.
    Eleos! Eilikrina Eleos!
    Eilikrina pes mou oti nomizeis pws prospathei na mas paraplanisei / mas piasei kwtsous....
    η αβάσταχτη πλαδαρότητα του αδυνατισμένου θράσερ

LOIPON. EXW ENA ATASTO VINTAGE. SWMA APO BUBINGA KAI TASTIERA APO ROSEWOOD ME FLATWOUNDS XORDES.

Tha eimai apla polu eilikrinhs. to mpaso einai kalo. den einai mias xrhsews oute gia petama. apla den einai kai kana trelo mpaso. me pio apla ellhnik(h mallon greeklish) einai gia starters kai intermediates. an thelete na solarete apisteyta kai ta loipa den kanei. tha mporeitai alla den tha sou krathsei to endiaferon gia para polu. eidika gia klassikous mpasistes (metal,rock) pantws einai oti prepei. alla kai gia future jazzistes. egw polu apla to poulaw giati eida ena allo atasto aki to erwteythika. poly aplo. h katastash tou einai teleia mias kai to exw mono edw kai 3 mhnes.
    parte kai to link gia to ebay, giati to poulaw twra. an endiafereste peite m. tha sas to steilw ellada.
    apla thelw na mou peite giati an den poulithei sto ebay na to parei kapoios allos. na mhn to ksanabalw.

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... eName=WDVW

diabase ti lew ligo... eipa den einai gia solo. kai gia ayto lew einai gia petama mesa sto allo. einai gia petama an thes na solareis klp. ta dieykrinhsa. eipa einai gia starters kai intermediates. oxi gia solo klp.

ontws mh trelleneste, apla gia to epipedo tou soulh k giayta pou 8elei na pai3ei k gia na proodeysei den einai kalo.

pistevw dlord gia sena 8anai mia xara

LOLOL

Έχω τόσο χάλια αυτί που αν πάω να παίξω με άταστο ακόμα και οι ανοιχτές θα μου βγαίνουν φάλτσες. Όσο για τα quotes, χαλαρώστε, δεν τον κατηγόρησα για τίποτα, απλά ήταν πολύ χτυπητή η (έστω, φαινομενική) αντίφαση
    Γιατί δε με θες κυρά μου; Επειδή είμαι ψαράς;

cool re. de trexei tptis.

Next to Nothing Panoramix_Miraculix's Avatar

...kai gia na synexisw to serial twn xtyphtwn antifasewn...

egw polu apla to poulaw giati eida ena allo atasto aki to erwteythika. poly aplo
    The only reason i am selling it, is because I am not good enough for a fretless bass and i want to save some money for a new fretted bass.
    entos merikwn hmerwn tha exw kai to Ibanez Gary Willis signature model atasto.
    "I want to dance", she said and quickly turned away.
    "Well then", he said, "will you dance with me today?"

to deytero einai to psema gia to ebay re. den metraei. apla to ebala giati einai h kalyterh dikaiologia. den exei nohma na lew stous ebay thn altheia. se esas thn lew gia na kserete ti pairnete. se aytous sta @@ mou...

To idio psema me to bid apo ton idio
    Life begins at 45°.

e to pleon klassiko...

LOCK KAI DEL
    to yamisate to thema
    "i speak without reservation from what i know and who i am. i do so with the understanding that all people should have the right to offer their voice to the chorus whether the result is harmony or dissonance, the worldsong is a colorless dirge without the differences that distinguish us,

kanonika. afou den endiafereste kofte to.

MPOULO! to agorasan to mpaso sto ebay.