Page 1 of 3 123 LastLast

Thread: ο φύλακας στη σίκαλη

Default ο φύλακας στη σίκαλη

the catcher in the rye του j. d. salinger

χμου, το 'χει διαβάσει κανείς σας; σας άρεσε; ψήνομαι πολύ αλλά δεν ξέρω καν εκδόσεις και στο vivlionet.gr δεν υπάρχει καταχώρηση. αν γνωρίζει κάποιος ας βοηθήσει.
    Last edited by Solo Carriera; 31-01-2010 at 19:58.

to xw kai to exw diavasei, tha koitaksw kai tha sou pw ekdotiko oiko klp.
    pantws ntaksi de mou arese sa vivlio. dld perimena na diavasw kati teliws filosofimeno i kati pou na me odigisei kapou alla tpt.i glwssa mou fanike polu kseperasmeni ( sa tainia tou dalianidi naoume ). episis de polikatalava ti skini tou titlou. alla ok.
    And what exactly is a dream
    And what exactly is a joke.

Οι άνθρωποι σου φάνηκαν ωραίοι σήμερα,
    μα δεν άλλαξαν.
    Απλά εσύ δεν είσαι πια ο ίδιος.

Apo ta pio influential biblia poy exw diabasei pote - fantazomai oti an to diabaza se mikroterh hlikia (to diabasa prin 3 xronia) tha me eixe shmadepsei perissotero. Sigoyra must read. Einai liga ta biblia me tetoia aythentikothta kai wmothta. Kai to sygkekrimeno grarthke th dekaetia toy 50. Diaxroniko, anektimhto.

Egw exw thn ekdosh toy Penguin, h opoia leei oti anaparagei gia prwth fora to amerikaniko keimeno. ISBN 0-14-023750-X

Kalh diaskedash.
    You know you're in for a good time when there's a polar bear - bleeding - on the label.

propersi diavasa to catcher in the rye(courtesy of morphine child) sta agglika kai me siginise arketa i istoria aplo kai me para polly dynates skines apo ta vivlia pou de mporeis na stamatiseis na diavazeis
    "i speak without reservation from what i know and who i am. i do so with the understanding that all people should have the right to offer their voice to the chorus whether the result is harmony or dissonance, the worldsong is a colorless dirge without the differences that distinguish us,

to diavasa sta agglika kai to afisa sti mesi

to varethika kai sorry kiolas
    Vielen Dank für alles was mal war

Quote Originally Posted by Gabriel
    Apo ta pio influential biblia poy exw diabasei pote - fantazomai oti an to diabaza se mikroterh hlikia (to diabasa prin 3 xronia) tha me eixe shmadepsei perissotero. Sigoyra must read. Einai liga ta biblia me tetoia aythentikothta kai wmothta. Kai to sygkekrimeno grarthke th dekaetia toy 50. Diaxroniko, anektimhto.

Egw exw thn ekdosh toy Penguin, h opoia leei oti anaparagei gia prwth fora to amerikaniko keimeno. ISBN 0-14-023750-X

Kalh diaskedash.
    αυτό
    a monkey in silk is a monkey no less

Εμένα πάντως αυτή η ωμότητα είναι που με χάλασε γενικά.
    Από την άλλη βέβαια εγώ μάλλον το διάβασα πολύ μικρή.
    Χμ ωραία, μόλις τελειώσω το The Shining θα το ξαναδιαβάσω.

Επίσης για όσους δεν το ξέρουν (although those who should already do) αυτό το βιβλίο το βρήκαν πάνω στον Chapman όταν δολοφόνησε το Lennon.

O Salinger ftaiei loipon
    Vielen Dank für alles was mal war

aliti sallinger mas efages to kalitero paidi
    And what exactly is a dream
    And what exactly is a joke.

Οι άνθρωποι σου φάνηκαν ωραίοι σήμερα,
    μα δεν άλλαξαν.
    Απλά εσύ δεν είσαι πια ο ίδιος.

σκληρόκαρδος χρυσοκούκης Kingdom Gone's Avatar

Εμένα μου άρεσε πάρα πολυ ο Φύλακας στη Σίκαλη, πολύ άμεση γραφή χωρίς να γίνεται φθηνή ή εύκολη. Απ' ότι έχω ακούσει ο Salinger έχει κλειστεί στο αγρόκτημα του εδώ και δεκαετίες με την οικογένεια του και δεν έχει ιδιαίτερη επαφή με τον υπόλοιπο κόσμο.
    After the Triumph of Your Birth.

apta agapimena mou vivlia!! aksizei na to diavasei kapoios. i diki mou ekdosi einai epikouros k einai tou 1975 alla logika tha mporeseis na vreis kai neoteri
    hey man slow down
    idiot slow down

Σόλο, αν δεν το έχεις διαβάσει ήδη, σου προτείνω να το ψάξεις στα αγγλικά. Έχει αρκετή αργκό που στα ελληνικά δεν μεταφράζεται ωραία.
    Πιστεύω ότι αν το είχα διαβάσει στο αυθεντικό κείμενο και όχι από μετάφραση θα μου άρεσε ακόμη περισσότερο από ότι μου αρέσει.

γιαπ, το 'χω παραγγείλει στην έκδοση της penguin που ανέφερε ο gabriel και το περιμένω από βδομάδα.

δεν ήξερα πουθε να το βάλω οπότε το βάζω εδώ, πέθανε ο Salinger

Notoriously reclusive “Catcher in the Rye” author J.D. Salinger, whose tales of adolescent angst and family dysfunction captured generations of readers, died at his New Hampshire home following a half-century of self-imposed exile. He was 91.

Bunch Of Phonies Mourn J.D. Salinger

CORNISH, NH—In this big dramatic production that didn't do anyone any good (and was pretty embarrassing, really, if you think about it), thousands upon thousands of phonies across the country mourned the death of author J.D. Salinger, who was 91 years old for crying out loud. "He had a real impact on the literary world and on millions of readers," said hot-shot English professor David Clarke, who is just like the rest of them, and even works at one of those crumby schools that rich people send their kids to so they don't have to look at them for four years. "There will never be another voice like his." Which is exactly the lousy kind of goddamn thing that people say, because really it could mean lots of things, or nothing at all even, and it's just a perfect example of why you should never tell anybody anything.

http://www.theonion.com/content/news...nies_mourn_j_d
    Es el sonido de su mundo derrumbándose/Es el del nuestro resurgiendo
    El día que fue el día, era noche/Y noche será el día que será el día