Thread: ALBUM REVIEWS

Default ALBUM REVIEWS

Vsk polly ehoun paraxeneutei me ton kanona yia tous ellinikous haraktires sta album reviews
    Yparhei kapoios sovaros logos pou o kanonas autos thespistike
    Pisteuw oti apotharynei pollous ap to na yrafoun krities
    Ti lete admins?

EDITen anaferome sti periptwsi Rockavlos alla yenika
    "i speak without reservation from what i know and who i am. i do so with the understanding that all people should have the right to offer their voice to the chorus whether the result is harmony or dissonance, the worldsong is a colorless dirge without the differences that distinguish us,

Quote Originally Posted by Ghoul
    Quote Originally Posted by Dragonlord
    Όπως ξέρετε εκεί υπάρχει ένα rules topic στο οποίο αναφέρεται ότι κάθε κριτική πρέπει να είναι στα ελληνικά με ελληνικούς χαρακτήρες..
    xm, eixa aporia giauto sygkekrimena.. ektos apo tous "aisthitikous" logous yparxei allos logos pou prepei na grafoume tis reviews me ellhnikous xarakthres?
    egw proswpika (oxi pws grafw poly syxna reviews) vargemai pou vargemai, twra to skeftomai treis fores parapanw gia na katsw na grapsw review..anyway starxidia sas vevaia.

We are left alone staring into the abyss, into the laughing face of madness.

mmmmk θα συζητηθεί και θα σας πω
    Γιατί δε με θες κυρά μου; Επειδή είμαι ψαράς;

"i speak without reservation from what i know and who i am. i do so with the understanding that all people should have the right to offer their voice to the chorus whether the result is harmony or dissonance, the worldsong is a colorless dirge without the differences that distinguish us,

alrite, greeklish will be fine. cheers

ma ti kalos antministratoras.

We are left alone staring into the abyss, into the laughing face of madness.

Στάχτη στα μάτια, μαζί με κάθε μπαν κάνουμε και μια χάρη στο πλήθος για να το κρατάμε ικανοποιημένο

kai eyw pou tha elega pws to kanate epidi to zitisame eugenika

βασικα...υπαρχει και αλλη επιλογη γι αυτους που δεν αποχωριζονται τα greeklish!!!!υπαρχει προγραμματακι που τα μετατρεπει σε ελληνικα...οποτε...

Fall, fall, fall to the bottom of hell. Pool of blood, sea of fire and needle mountains.
    Fall man to hell, fall fall, demons of hell are calling you. Pool of blood, sea of fire and needle mountains.
    Can't you hear the groan of the dead? Fall, fall, the darkness of hell is boundless.
    It is the lullaby of hell.

mporeis na dwseis kana link (an yparxei kapou gia download dld)?

http://speech.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp

demo einai vevaia auto pou ksero ego.

Pastor_Of_Muppets milame gia to idio i ksereis kapoio allo?

"Deny Me And Be Doomed..."

thats interesting
    proteinw na to dokimasete oloi kai na ginei sticky kapoia stigmi

Γαμώ, το βάζω στα rules του album reviews. Thanx

Γενικώς, λειτουργεί πάρα πολύ καλά. Μπερδεύεται μόνο σε λέξεις όπου μπορούν να τονίζονται σε διαφορετικό σημείο ή να τονίζονται μόνο κατά περίπτωση (πως και πώς).

Απ'ό,τι καταλαβαίνω, δε κάνει καμία προσπάθεια σημασιολογικής ανάλυσης, απλώς ακολουθεί έναν κανόνα τύπων μετατροπής σύμφωνα με τα σύμβολα που χρησιμοποιήθηκαν και έλεγχος αν η λέξη ταιριάζει σε ένα υπάρχον λεξικό, ενώ δουλεύει πάρα πολύ καλά σε κείμενα που έχουν και αγγλικές λέξεις. Λειτουργεί καλά για πολλά κείμενα που έκανα copy paste απ'το Requiem, παρά τις όποιες συμβάσεις (π.χ. και το 3 και το ks θα μεταφραστούν ορθώς σε ξ).

Εάν το greeklish είναι ανορθόγραφο (π.χ. το polly που έγραψε ο blackbird), θα μετατραπεί όπως είναι (θα γίνει πολλυ) ή θα το αφήσει όπως είναι. Επίσης, δεν αλλάζει πεζά και κεφαλαία (παρά τα όποια σημεία στίξης), ούτε πειράζει τα σημεία στίξης ("st arxidia" το μετέτρεψε "στ αρχίδια"), οπότε θέλει λίγο προσοχή.
    No trees were killed to send this message, but a large number of electrons were terribly inconvenienced.

exo kai ena akoma converter pou borite na katevasete apo edo: Greeklish o opios se sindiasmo me to microsoft word kani kai orthografiko elegxo

I dream of electric sheep... ok just kidding that was Blade Runner.