Page 1 of 4 123 ... LastLast

Thread: nick cave

Default nick cave

posoi exoute asxolithei na'oum me to paloukari???ti leei???peite kana disko pou aksizei na paro....
    i need feminime venoms in order to function with the system.

den "asxoloumai" idiaitera, alla exw ta Let Love In kai Murder Ballads ta opoia einai diskares

ta Red Right Hand kai Do You Love Me apo to prwto tha ta exeis akousei logika, an oxi katebase ta, apo to deytero tsekare Where Woild Roses Grow (dueto me Kylie Minigue - stadar to ksereis) kai The Curse Of Mullhaven

kai tsekare stixous opwsdhpote
    ...you will die like a dog for no good reason.

Enta3ei to Murder Ballads den einai o,ti pio antiproswpeutiko, eidika an 8es na er8eis se prwth epafh me Cave, isws se apotrepsei gia peraiterw psa3imo giati einai ligo periergo. Opws leei kai o titlos einai enas diskos me tragoudia-mikres istories pou miloun gia fonous.

Egw 8a proteina kai to The Boatman's Call ka8ws kai apo palioteres douleies tou Cave me tous Seeds to Your Funeral My Trial kai to The Firstborn Is Dead.

the good son. diskara. kai mono gia to weeping song aksizei na to pareis.
    vsk gia ksekinima agorase ena gamato best of pou exei vgalei.
    einai theos.
    I went down into the valley to pray.
    I got drunk and I stayed all day.

Me tous Birthday Party htan ENTELWS gtp.
    Ws solo evgale merika kala tragoudakia.Thymamai mia fora metrousame me enan kollhto sto Murder Ballads pososus fonous eixe kanei kai epiase tripshfio noumeraki.Kalh fash.
    Bang that pussy that doesn't bang!

thanx for the infozzzz.....
    i need feminime venoms in order to function with the system.

To Murder Ballads htane to prwto album tou cave pou agorasa. Einai pragmatika apisteutos diskos. To gamato einai sto telos pou afou exoune ginei oloi autoi oi fonoi teleiwnei me ena (sxetika me ta upoloipa kommatia tou diskou) xaroumeno tragoudi pou leei: "Not the end, not the end... Just remeber that death is not the end".

Kai to Boatman's Call einai apisteuto album kai 8a to sunistousa anepifulakta.

If The Truth Hurts, Prepare For Pain.....

na symplirwsw oti to "death is not the end" (me symmetoxes pj harvey, kylie minogue kai pollous allous) einai diaskeyi se tragoudi tou bob dylan.
    kai gamaei.
    I went down into the valley to pray.
    I got drunk and I stayed all day.

ta 80's den einai to forte mou, apla thymamai pos tote oi synavlies tou cave stin ellada, itan perissoteres apo tis synavlies tou akatanomastou, lol.

min xehname kai tin diaskevi ton metallica sto loverman.
    kalytero einai to prototypo, i i diaskevi?

to prwtotypo ENNOEITE...h sunavlies nick cave einai kati san mystagwgia teleia atmosfaira
    σηκωσες λιγο την μπλουζιτσα και υποψιαστηκα οτι εισαι ο φρικ. Σε λιγα δευτερολεπτα ειχα μαθει την τραγικη αληθεια.Δεν ξερω αν προσεξες την απογοητευση στo προσωπο μου..
    http://stresss.deviantart.com
    http://www.myspace.com/posteke
    Yesterday 19:29 <menumission> de mporeis na kaneis ignore ton eauto sou sto tsat molis to dokimasa

στο θεωρητικό παρκούρ δίνω οστά και σάρκα,απο εμπόδιο σ΄ εμπόδιο πετάγομαι για πλάκα Άκου τον Φόρη and don't worry

Sto Cockwave to 98 sth Freatida egw proswpika eixa riksei trela xasmourhta.Dunno.
    Bang that pussy that doesn't bang!

oi misoi eixan paei gia tis trypes moxauxuaxua
    σηκωσες λιγο την μπλουζιτσα και υποψιαστηκα οτι εισαι ο φρικ. Σε λιγα δευτερολεπτα ειχα μαθει την τραγικη αληθεια.Δεν ξερω αν προσεξες την απογοητευση στo προσωπο μου..
    http://stresss.deviantart.com
    http://www.myspace.com/posteke
    Yesterday 19:29 <menumission> de mporeis na kaneis ignore ton eauto sou sto tsat molis to dokimasa

στο θεωρητικό παρκούρ δίνω οστά και σάρκα,απο εμπόδιο σ΄ εμπόδιο πετάγομαι για πλάκα Άκου τον Φόρη and don't worry

o nick cave einai theos.

opwsdhpote to good son, to kainourio(nocturama) kathws kai to no more shall we part-apisteutos diskos an kai oxi o kalyteros na arxiseis, poly ypotonikos...
    The Band is Playing...

me aresei o cave.exw to murder ballads kai 2 diskous tou. opws kai para polla alla pragmata den exw asxolhthei idiaitera alla tha to kanw ..kapoia mera
    1) e4, c5
    2) Νf3

gamei o cave. uparxei to "ultimate collection" to opoio exei ta kata th gnwmh mou kalutera songia. weeping song, mercy seat, where the wild roses grow, straight to you, red right hand, do you love me klp klp.
    Btw akousa tis proalles mia diaskeuh tou cave sto disco 2000 apo pulp. an kserete to original katebaste to apo cave na psofisete sto gelio. pws mporeis na pareis ena xaroumeno gamato tragoudi k na to kaneis mizeria k monotonia. a, nai, to kurio elatwma tou cave. katantaei polu baretos wres wres k prepei na pineis polu gia na antekseis. alla aksizei.
    This is my favourite sad story, Forget me not or I'll forget myself.. I've got quite a few things that I'm afraid of, sometimes I just can't face myself...