Page 1 of 2 12 LastLast

Thread: What can change the nature of a man?

Default What can change the nature of a man?

Poia htan h swsth apanthsh?

(Paraklhsh pros WBRB, asto gia ligo kairo plz)
    Θες να κάνεις τη ζωή σου καλύτερη; Σβήσε τα περιττά σου mp3 (και προιόντα συναφών απωλεστικών ή μη αλγορίθμων).

XA!

Vasika ayto einai ligo dyskolo na to apantisei kaneis...exw dei diafores sizitiseis se forums gi ayto to thema kai oloi exoun diaforetikoi apopsi.

H profanis apantisi einai immortality, alla an kathiseis kai skefteis to story kapws kalytera kai giati eginan osa eginan mallon tha vreis kai alles apantiseis pou mporei na einai kai pio swstes, opws px ayto pou eipe enas:

*spoiler alert*

"Anyway, after eventually completing this indescribably awesome game, the full brilliance of it slowly sunk in as I digested the last few scenes of the game. The central question of the game was essentially "What can change the nature of a man", with the eventual answer "nothing". In your first life you had sinned and faced judgment, but wished to change yourself. How ever many years later (centuries? milennia?) you reach the inevitable conclusion that try as you might there could be no redemption for you, there was no ability to change as your essential nature had manifested itself time and time again in your evil incarnations, far outweighing your occasional good intentions. It was an awesome philosophical point and conveyed beautifully in the end cutscene. At last you realised this point, accepted your destiny and joined in the hellish battles with joy as you finally made peace with who you were."
    And I am nothing of a builder, but here i dreamt i was an Architect

Θες να κάνεις τη ζωή σου καλύτερη; Σβήσε τα περιττά σου mp3 (και προιόντα συναφών απωλεστικών ή μη αλγορίθμων).

Pare kai to antitheto:

I would have to slightly disagree with the "Nothing", however, because I actually fancy "Everything". What DOES'NT change the nature of a man, be it love, hardship, or time? TNO shows he can change from the patch paved by his earlier incarnations, even if he can't change his fate because of the inherent evil of his first life.

I don't remember the exact words, but you can actually discuss the topic with TTT and have several interesting views on it, including TNO going:
    "No, everything can change the nature of a man. Be it regret, sorrow, or fear, it all leaves a mark deep down that we will carry with us forever"

And I would tend to agree. We are shaped by ourselves and the world, just like our "given" name is no more important than the name we "earned through experience" like Fall-from-grace explained. I might agree that ONE conclusion you could reach would be that TNO deep down can't escape from his sins and are forced to pay for them as another fighter in the bloodwar, but you could also see it as him finally realising that he HAS changed from all that, coming to this point.

Gia peraiterw apopseis rikse mia matia edw

Απ' ότι θυμάμαι ο πρώτος άλλαξε λόγω regret και απο κει ξεκίνησαν όλα. Αν και στην τελική τη Ravel δεν την ενδιέφερε και πολύ η ίδια η απάντηση, αρκεί να ήταν η δική σου. Όλοι οι άλλοι που επιχείρησαν να απαντήσουν πήγαν άκλαφτοι.

Άρα τελικά αυτό λέω, η σωστή απάντηση ήταν η δική σου απάντηση.
    Hi, I 'm a signature Virus. Plz add me to your sig and help me conquer the world.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Quote Originally Posted by Derren Brown
    Laugh at me at school would they? Soon they will all pay. The fools! I'll teach them - I'll teach them to mock me. No I'll teach them not to mock me. Yes."

O Mikros K8oulou When Black Roses Bloom's Avatar

FATE ABANDONED YOU THE DAY I FOUND YOU, CRONE.
    Ravel: There is no room for '2' in the world of 1's and 0's, no place for 'mayhap' in a house of trues and falses, and no 'green with envy' in a black and white world.

vathi... akoma den exw ternatisei to paixnidi alla einai epos.
    www.SxedioB.gr ena site gia pragmatikous antres.

kai gia poio game leme akrivws?
    Ar_Ka_s got bored of drinking like a pig and decided to start drinking like two of'em

O Mikros K8oulou When Black Roses Bloom's Avatar

Quote Originally Posted by Ar_Ka_s
    kai gia poio game leme akrivws?
    sdfasdfdsafdsafsadf?!?!?!?

PlaneScape Torment!!!!!!

fadsfdsafsadfsafdsafsdafsad
    Ravel: There is no room for '2' in the world of 1's and 0's, no place for 'mayhap' in a house of trues and falses, and no 'green with envy' in a black and white world.

Senior Member Harbinger of Death's Avatar

Quote Originally Posted by minus6

Μίλησε ο άνθρωπος, μίλησε. ΑΥΤΗ είναι η σωστή απάντηση.

Από τα καλύτερα παιχνίδια ever.
    http://frontierpsycho.tumblr.com/

Quote Originally Posted by saloth sar View Post
    Το αποκουμπι του κρετινου, του φασιστα και του καθε μαλακα ειναι η προστασια της γυναικας, οταν και αμα σταματουν να τις θεωρουν ολες πουτανες και δυο-τρεις τρυπες για γαμησι μοναχα.

*BUMP*

Quote Originally Posted by Harbinger of Death
    Quote Originally Posted by minus6

Μίλησε ο άνθρωπος, μίλησε. ΑΥΤΗ είναι η σωστή απάντηση.

Χμμ, όχι. Αυτή ήταν η σωστή απάντηση για την Ravel, όχι για εσένα. Ακόμα και μετά την Ravel το παιχνίδι συνέχιζε να ασχολείται με αυτό το ερώτημα και ακόμα και ο διάλογος με το τελευταίο boss έδινε στοιχεία για την απάντηση (δηλαδή το ερώτημα δεν τελειώνει στη Ravel).

Το Torment αλλα κυριως το Planescape σαν setting, γαμουσε στεγνα το ανυποψιαστο κωλι σας. Ψοφος κακος και σκατα στην Wizards που το διεκοψε στην 3η εκδοση.
    "Τι χτυπαω??"

"Ενα μονο με ελιες. Και ενα μονο με πατατες."

Senior Member Harbinger of Death's Avatar

1ον) Αυτή είναι απίστευτη σύμπτωση, γιατί το ξαναέπιασα χθες και το τερμάτισα.
    2ον) ΟΚ ρε Sereg, δεν είχα φτάσει εκεί τότε.

ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΑΜΗΣΕ Ο,ΤΙ CRPG ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Αφού σκέφτομαι να το ξαναπαίξω. Να βγάλω και screenshots, που δεν ήξερα την πρώτη φορά.

@Mits
    Σε περίπτωση που δεν το' χω ξαναποστάρει (αν και δεν παίζει), δες τούτο, αν και βετεράνος.
    http://frontierpsycho.tumblr.com/

Quote Originally Posted by saloth sar View Post
    Το αποκουμπι του κρετινου, του φασιστα και του καθε μαλακα ειναι η προστασια της γυναικας, οταν και αμα σταματουν να τις θεωρουν ολες πουτανες και δυο-τρεις τρυπες για γαμησι μοναχα.

Quote Originally Posted by Harbinger of Death
    ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΑΜΗΣΕ Ο,ΤΙ CRPG ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.

Χαλαρά...Baldur's Gate και αρχιδιές..

Είναι κρίμα πάντως που για να δεις και τους 3 τερματισμούς χρειάζεται απλά μερικές διαφορετικές επιλογές στο τέλος. Θα ήταν πιο ωραίο αν έπαιζαν ρόλο όλες οι πράξεις σου στο παιχνίδι.

Και btw, αν το ξαναπαίξεις βάλε μεγάλο INT στον nameless one ώστε να έχεις όλους τους διαλόγους (είμαι σίγουρος πως το ξέρεις, αλλα ας το υπενθυμήσουμε) και αργότερα να τον κάνεις Fighter/Mage (γαμάει)