Page 1 of 2 12 LastLast

Thread: Cinema vs Music

Default Cinema vs Music

prosfata anakalypsa oti to shadows that move twn mastodon arxizei me ena quote apo to one flew over the cuckoo's nest kai oti h arxh tou prelude to madness twn savatage einai idia me ena shmeio apo to it (den kserw an to phran apo auto giati an den kanw lathos to it vghke argotera..?)

Arketa syxna anarwtiemai apo poies tainies exoun "klepsei" agaphmena (kai mh) sygkrothmata shmeia kai ta perathetoun sth mousikh tous.

me liga logia, peite agaphmena tragoudia pou periexoun quotes apo tainies kai/h' anaferate tragoudia pou thelete na mathete apo poia tainia exoun danistei kapoio meros.

merika agaphmena pou mou erxonntai sto myalo einai:
    Cathedral - Hopkins (Witchfinder General) apto EP kata protimish (apthn omwnymh tainia w.g.)
    Electric Wizard - Barbarian (Conan o gargaros)
    Mastodon - Shadows that Move (one flew over the cuckoo's nest)

an thymithw kialla tha postarw.

+exei kaneis idea apo pou einai ta samples tou I, The Witchfinder kai We Live twn ew?? (leme twra).

We are left alone staring into the abyss, into the laughing face of madness.

to here comes the pain apo to Sick twn Slipknot to leei o Al Pacino stoCarlitos way sti skini pou einai krymmenos sti kouzina kai exw einai oloi skotwmenoi.Ena ektenestero sample apo to idio simeio ehoun oi Overkill se ena kommati tous sto live tous poio einai de thymamai
    "i speak without reservation from what i know and who i am. i do so with the understanding that all people should have the right to offer their voice to the chorus whether the result is harmony or dissonance, the worldsong is a colorless dirge without the differences that distinguish us,

Quote Originally Posted by blackbird
    to here comes the pain apo to Sick twn Slipknot to leei o Al Pacino stoCarlitos way sti skini pou einai krymmenos sti kouzina kai exw einai oloi skotwmenoi.Ena ektenestero sample apo to idio simeio ehoun oi Overkill se ena kommati tous sto live tous poio einai de thymamai
    the wait/new high in lows

επίσης θεϊκά ξεκινάει το "the badge" από τους pantera "suck on this, blam blam, αου αου" από το taxi driver. και στο φινάλε "i'll kill you, i'll kill you". έπος.-
    ...you will die like a dog for no good reason.

cheers
    "i speak without reservation from what i know and who i am. i do so with the understanding that all people should have the right to offer their voice to the chorus whether the result is harmony or dissonance, the worldsong is a colorless dirge without the differences that distinguish us,

Tom, I'm standing in a meadow just outside of town

Loipon

to "because you were inspired by the devil?yes i am blah blah blah"
    pou exoune parei oi marduk kai oi impaled nazarene (kai kapoioi allo apo ti thimame)
    einai apo to onoma tou rodou hasjdsjhdlg

epishs apo to evildead 2 exei klapei mia ataka pou leei o nekros pappous/giagia or whatosoever sthn diaskevi twn grope sto spill the blood twn slayer

jesus wept apo to hellraiser sto telefteo anaal nathrakh

kai alla polla pou den thimoume edaaa
    MA TO MATI TSI THANTERAS!

MPOUTERNOT

σ'ένα dead soul tribe από το murder of crows έχει ένα sample από american beauty ("you are one twisted fuck"). Βαριέμαι να δω σε ποιο. Είναι πολύ ωραίο πάντως.
    a monkey in silk is a monkey no less

black sabbath
    white zombie kai alla 3904093094 groups exoun empneustei apo horror movies
    σηκωσες λιγο την μπλουζιτσα και υποψιαστηκα οτι εισαι ο φρικ. Σε λιγα δευτερολεπτα ειχα μαθει την τραγικη αληθεια.Δεν ξερω αν προσεξες την απογοητευση στo προσωπο μου..
    http://stresss.deviantart.com
    http://www.myspace.com/posteke
    Yesterday 19:29 <menumission> de mporeis na kaneis ignore ton eauto sou sto tsat molis to dokimasa

στο θεωρητικό παρκούρ δίνω οστά και σάρκα,απο εμπόδιο σ΄ εμπόδιο πετάγομαι για πλάκα Άκου τον Φόρη and don't worry

Entombed-Chief rebel angel
    Pali o Al Pacino sto devils advocate kai oi stihoi tou tryoudiou periehoun autousies fraseis apo tin tainia

Loipon, to standard einai h arxh tou Nepenthe pou einai apo to Arwma Gunaikas, apo ekeinh th skhnh pou pane sto spiti kapxiwn.
    Queensryche, sto I Remember Now pou leei Dr. Blair, Dr Blair, Dr. J. Hamilton, Dr. J. Hamilton... auto einai epishs apo kapoia tainia, ths opoias ton titlo de 8umamai alla einai me mia teleiwmenh pou xtupaei to kefali ths sto ntoulapi ths kouzinas (....)
    Who knows where the days go
    And would you ever want them back

Oi Children Of Bodom exoun samplarei shmeio tou "It", sto prwto song tou "Something Wild". Gia "kapoia pio poiotika songs me movie samples" :
    Dead Soul Tribe - Powertrip (pou anoigei me tin prwti ataka tou "Fear And Loathing In Las Vegas)
    Sore Plexus - Aloi ("HAS ANYBODY SEEN LOWRY?" apo to "Brazil"
    Darkstar - Confusion On A Grand Scale (me samples apo to "Last Temptation Of Christ")
    Mallon tha mou rthoun kialla meta
    YOU ARE NOT SPECIAL. YOU ARE NOT BEAUTIFUL OR UNIQUE SNOWFLAKE. YOU'RE THE SAME DECAYING ORGANIC MATTER AS EVERYTHING ELSE. YOU ARE THE ALL-SINGING, ALL-DANCING CRAP OF THE WORLD.

HIPPIE METAL OR NO METAL AT ALL

hm ta samples sto space dye vest kserei kaneis apo pou einai?
    And what exactly is a dream
    And what exactly is a joke.

Οι άνθρωποι σου φάνηκαν ωραίοι σήμερα,
    μα δεν άλλαξαν.
    Απλά εσύ δεν είσαι πια ο ίδιος.

Quote Originally Posted by The_Painless
    Loipon, to standard einai h arxh tou Nepenthe pou einai apo to Arwma Gunaikas, apo ekeinh th skhnh pou pane sto spiti kapxiwn.
    Queensryche, sto I Remember Now pou leei Dr. Blair, Dr Blair, Dr. J. Hamilton, Dr. J. Hamilton... auto einai epishs apo kapoia tainia, ths opoias ton titlo de 8umamai alla einai me mia teleiwmenh pou xtupaei to kefali ths sto ntoulapi ths kouzinas (....)
    Xm giati thimamai oti sto I Remember Now, oi giatroi einai normal doctores apo ena normal nosokomeio? (pou apla oi Ryche hxografhsan to kalesma tous aptin nosokoma) Mporei na kanw lathos
    YOU ARE NOT SPECIAL. YOU ARE NOT BEAUTIFUL OR UNIQUE SNOWFLAKE. YOU'RE THE SAME DECAYING ORGANIC MATTER AS EVERYTHING ELSE. YOU ARE THE ALL-SINGING, ALL-DANCING CRAP OF THE WORLD.

Quote Originally Posted by Acid Baby
    hm ta samples sto space dye vest kserei kaneis apo pou einai?
    "Room With A View"

[quote=Buddy Lackey]
    Quote Originally Posted by "The_Painless":3b59k8yb
    Xm giati thimamai oti sto I Remember Now, oi giatroi einai normal doctores apo ena normal nosokomeio? (pou apla oi Ryche hxografhsan to kalesma tous aptin nosokoma) Mporei na kanw lathos[/quote:3b59k8yb]

Yeah, eblepa thn en logw tainia opou h gkomena ksafnika me amnhsia paei sto nosokomeio parapatwntas ki ekei pou proxwra sto diadromo akougetai auto apo pisw. Frikh. Gtp tainia alla kollhma.
    Who knows where the days go
    And would you ever want them back

epishs allo ena mastodon apo kapoio ep exei to "you took too much, man, you took too much, too much" apo to fear and loathing

kai h original version tou pain is weakness leaving the body (NOMIZW, isws einai allo kommati, de thymamai) twn stampin' ground ksekinaei me sample apo to blue velvet "i'll send you a love letter, fucking fucker fuck fuck fucker klp"

epishs to existence twn thorns exei samplakia apo to prwto matrix "so you're here to save the world? jesus, what a mind job"

ola wraia ta parapanw
    ...you will die like a dog for no good reason.