Page 3 of 3 FirstFirst 123

Thread: 3 Inches Of Blood - Advance And Vanquish

Yiati de tous pernw sta sovara?yiati einai mia banda pou kanoun tous (sympathestatous kata t'alla) Primal Fear na akouyontesan ti meyalyteri banda tou sympantos
    Episis an itan demo i mai kammia etairia tis poutsas na tous ekrina pio elastika
    Twra tha mou peis klassiko priest-accept heavy theloun na paixoun ti allo na kanoun alla pisteuw oti perisotero prosvaloun para timoun tous priest eidika ana feromenos stin ermiineia tou trayoudisti
    "i speak without reservation from what i know and who i am. i do so with the understanding that all people should have the right to offer their voice to the chorus whether the result is harmony or dissonance, the worldsong is a colorless dirge without the differences that distinguish us,

Quote Originally Posted by rockavlon
    giati einai gia ton mpoutso
    TOKYO BLADE RE mounia... siga mhn akouw to 100 derivative me tou kollou riffs kai aderfistika fwnhtika...

thelete authentiko heavy, akouste kategory 5 i kati allout texanous apo B arxinane kai mou diafeugei auth th stihgmh to onoma !

OKSW !!!
    oi Katagory 5 den paizoun "authentiko heavy" , kai den exoun kamia sxesh me tous 3 inches.
    Epishs oson afora to "tou kollou riffs kai aderfistika fwnhtika" E mallon eisai apo tous teleytaiou pou prepei kanoun ayto to sxolio giati ws gnwston koveis fleva me aderfistika fwnhtika (vlepe AOR kai poser ).
    Blackbird: Poious Primal? Primal Fear? Primal Scream (!)?
    An kai ok symfwna me ayta pou akous logiko to vriskw na min saresei. Alla to "pernw sta sovara ena group" einai ligo "sensitive" pragma kai aneta mporei kapoios na pei oti den pernei sta sovara apeira groups (gnwsta kai trana) gia diaforous logous
    /me 3 inches of blood lawyer
    YOU ARE NOT SPECIAL. YOU ARE NOT BEAUTIFUL OR UNIQUE SNOWFLAKE. YOU'RE THE SAME DECAYING ORGANIC MATTER AS EVERYTHING ELSE. YOU ARE THE ALL-SINGING, ALL-DANCING CRAP OF THE WORLD.

HIPPIE METAL OR NO METAL AT ALL

Primal Fear indeed
    Sorry
    De xerw ti ennoeis me to "auta pou akous" alla to us power kai to 90's heavy metal den einai to forte mou sigoura
    "i speak without reservation from what i know and who i am. i do so with the understanding that all people should have the right to offer their voice to the chorus whether the result is harmony or dissonance, the worldsong is a colorless dirge without the differences that distinguish us,

to akousa kai mou arese....arketa malista...den einai tipota kainourgio...einai apla kalo ews gamato heavy...
    Do we go and leave back our souls
    Do we leave and darkness is all we see?
    So we're all defenders of destiny
    And we're just a sign of the times
    Lost in dreams and we enter eternity
    Beyond the walls of an eternal light

oi kategory paizoun amerikanika ... apo pote to amerikaniko power typou lethal apollo ra ktl einai fols ?

aderfistika ? TO AOR ????? ahahhahahha to aor ? gamata melwdika ? isws.... aderfistika einai ta goth kai ta black.. ta men epeidh einia ydhpathh kia ta deutera, epeidh einai san na tous skizoun to kolaraki......
    pozer... ase giati tha sou balw pozeries, pou skizoun ligo to kolaraki tou kyriou paips, kata kosmou pipes..... oi lion kai oi brighton rock ... ton gamane apo to aderfistiko kolotrypidaki tou pou prepei na daxtyliazei gia na kanei ta adynama, aderfistika kai poly tha thele na nai halford alla den einai fwnhtika tou......... !
    There is a statue of a BUDDA in my driveway
    Rigid and stiff
    That's where the birds shit
    And he deserves it
    Me, like a blade of grass
    I bend profoundly
    No raindrops on me
    The wind blows 'round me

ta spaw ta spaeis ta spaei, spasimpa

Daxtylaki loipon
    Θες να κάνεις τη ζωή σου καλύτερη; Σβήσε τα περιττά σου mp3 (και προιόντα συναφών απωλεστικών ή μη αλγορίθμων).