Thread: Vanilla Fudge,The Lizards,Duluth

Default Vanilla Fudge,The Lizards,Duluth

I x8esini bradia itan pragmatika ena rendez-vous(sic) me tin istoria!Oi vanilla fudge einai apo ta prwta pragmatika HEAVY groups stin istoria toy rock(mazi me blue cheer) kai exoun ena apo ta kalytera rythm sections pou yparxoun,tous kyrious Carmine Appice kai Tim Bogert.Ontas dialymenoi edw kai 30 xronia imoun poly periergos na dw pws 8a akougontan to 2003.Oper kai egeneto...

Tin synaylia anoiksan kapoioi Duluth me ena adiaforo gia mena psiloblaxiko elafry rock.Next please....
    To prwto shock tis bradias erxetai apo tous 8eous The Lizards!Mpainontas sto gagarin eida ston pago tou merchantise mplouzakia the lizards ta opoia egrafan ti syn8esi tou sygrotimatos.to mati mou epese katey8eian sto eponymo Rondinelli,alla skeftika oti apokleietai na einai o Bobby.8a einai synonimia.Tote epiasa syzitisi me enan filo mou gia mia yperheavy band twn arxwn twn 70's tous Sir Lord Baltimore!Wstoso blepoume mia gnwsti fatsa,na ka8etai pisw apo ta drums.Paratiroume kalytera kai AMAN!!!O Bobby rondinelli(Black Sabbath,Blue Oyster Cult,Rainbow etc) exei katsei sto skamni!!!!!Xwnomaste mprosta gia na apolaysoume enan apo tous kalyterous Drummers ever kai tote skaei olo to sygrotima kai mas kollaei ston toixo me mia teleia miksi Hard Rock,Boogie,Funk kai Blues!!!oloi einai paiktarades kai o tragoudistis kati mou 8ymizei....Apolambanoume to Show mexri pou erxetai i wra na mas gnwrisei o Tragoudistis to sygrotima afou anaferei tous allous,o mpassistas leei "On the Vocals the singer of one of the First Heavy metal Bands ever,John Garner of Sir Lord Baltimore!!!!!!"Aman!Ayto ki an einai symptosi!1 wra prin syzitaga gia ena sygrotima sxetika agnwsto pou ebgale 2 diskous to 70 kai to 71 kai 1 wra meta eblepa ton tragoudisti tous!EPOS!Oi lizards meta apo laiki apaitisi xwsan kai encore anebazontas ton pyxi poly psila gia tous headliners!pou na iksera omws...

Kana 20lepto meta oi Vanilla Fudge (2003 version) arxizoun me to people get ready kai pa8ainw plaka!!!)) fores pio heavy apo tous diskous,ypertexnikoi kai yperxabaledes ta spane ola!!!Tin timitiki tou eixe o prwtos diskos(Ena psyxedeliko heavy aristourgima) me kommatia opws people get ready,She's not There,You Keep me Hanging on,xwris omws na loipoun kai ta Shot Gun,Season of the witch kai ta loipa epi!mia magiki emfanisi apo ena sygrotima pou para tin ilikia tou kai tin 30xroni apousia tou,edeikse oti akoma spernei paniko sti skini.Se mia fasi diaskebasan n'sync kai pragmatika tou allaksan ta fwta kanontas to enan hard rock dynamiti(to yliko twn Fudge outws i allws basizetai se diaskeyes) deinxontas mas oti exoun akoma to magick touch(aerosmith!) na metatrepoun pop epityxies Se aristourgimata tou hard rock.To mono poy 8a pros8esw einai oti sto encore bgikan kai meli twn Lizards kai Jammaran mazi ena rock n roll kommati,ka8ws episis to taytoxrono drum sollo-kontra apo rondinelli kai appice(bariemai na anaferw me posous exei peksei) me ena snare mono o ka8enas!

mia pragmatika magiki bradia....
    Those little demons ain't the reasons for the bruises on your soul you've been neglecting
    You'll never lose your mind as long as you're heart always reminds you where you left it
    And don't ever let them make you feel like saying what you want is unbecoming
    If you were supposed to watch you're mouth all the time I doubt your eyes would be above it

malaka mou!!..me kavlwses..edelws tyxaia.....!!!....Sir lord Baltimore..ti na pei kaneis....eidika to"kingdom come lp"{h epanakykloforia twn 2 lps se cd prin 10 xronia einai sxedon pio spania apo ta lp!ahaha)einai apo tis prwtes varies ki ashkwtes agaphmenes mou metallikes amerikanikes kavles!!...poly sklhroi gia thn epoxh tous....o Garner evgaze akomh thn varvrikh fwnh odostrwthra tou???..e, re pousth mou....na fadasteis den exw akousei pote mou Vanilla Fudge!!...oi The Lizards loipon kaloi?...sketika dynamikoi h pio psych-soft ktl fash?..cd tous vrisketai (an aksizei?).....legotan kati fhmes gia reunion show twn sir lord sthn amerika re gamwto...padws exw periergeia na akousw ton garner oposdhpote...kathoti exw kai kavla me tous Cirith Ungol borw na pw oti aftoi kai oi Dust tous ephreasan ta megista!....akomh psaxnw kai gia ena hard rock 70s style lp...twn Highway Robbery....exei epanakykloforhsei kai se cd alla re gamw den to exw edopisei akomh....
    the lunatic is Luna or is she an angel?A thumb in the eye never say die blood brings a crazy light to the sky....come at me...

O Garner exei akoma to gretzo tou,alla exei emploutisei arketa to styl tou 8a elega,tragoudontas kai arketa pio strwta se simeia.Prepei na akouseis Vanilla!katebase kana live kommati kai 8a me 8ymi8eis>Twra gia tous Lizards fadasou Hard rock me funk kai blues kai polla alla!xtypisa kai ta dyo tous diskakia.To prwto einai pio straightforward rocker alla to deytero einai pio endiaferon kai polymorfo.Genika to prwto gamaei kai to deytero gamaei perissotero!den 8a tous elega psych me tipota padws!oute soft idiaitera an kai den ftanoun ti barbatila twn SLB.Sto deytero malista cd(rule legetai) exoun diaskeyi to Kingdom Come!EPOS!prepei na anaferw oti oloi tous einai foberoi mousikoi kai einai apla apolaysi na tous akous(poso mallon na tous blepeis).Ta cd mono apo internet!

Oso gia tous Dust exw mono to Hard attack kai gamaei!to prwro ti leei?
    Those little demons ain't the reasons for the bruises on your soul you've been neglecting
    You'll never lose your mind as long as you're heart always reminds you where you left it
    If you were supposed to watch you're mouth all the time I doubt your eyes would be above it

huh!molis checkara vanilla fugde..ta season of the witch kai she's not there apto lp se mp3..arketa kaloi an kai ligo sthn kosmara tous gia ta gousta mou!ahah...to hard attack apo Dust exw ki egw se vynilio mono dystyxws..exw kai merika apo to pwrto se kaseta sto idio epipedo alla me xalaei poly ligo omws oti exoun arketa acoustic parts genika...kata ta alla o drummer (pou egine gnwstos stous ramones) ta xwnei eidika sto "learning to die"gia thn epoxh ee??huh..epanakykloforhsan se cd kai ta 2mazi..vriskodai sxetika efkola..se Rwsika diskadika{kai ebay nomizw..)!!..prepei na tsekarw The Lizards soon apo internet{kana site yparxei?)..to "kingdom come" isws exei tous pio epicous stixous gia arxes 70s borw na pw!!..milame gia ena apo ta prwta eph ever!!!.....gamhseta psaxnw gia fto to highway robbery lp,gia to prwto lucifer's friend lp kai gia kapious centaurus( apo thn iron works label) lp...eimai se kalo dromo..an kai thelw aiwnes gia na vrw kalo 70s prama mias ki exw meinei se 80s katastaseis!ahahah!!.....Roll on chariots of gold!!!All rise hail the king of kings!!praise him for that now he shall reign!!...vision burnt by midnight flame!!..fuckkkkk....
    the lunatic is Luna or is she an angel?A thumb in the eye never say die blood brings a crazy light to the sky....come at me...

mporw na sou kanw kopies tous diskous twn lizards gia na ksereis ti 8a parageileis an to kaneis telika.to site einai:www.thelizardswebsite.com.To hard attack to exw se cd kai malista to eixa parei apo metropolis ftina.Lucifer's friend exw to omonymo (deytero an den kanw la8os) kai gamaei!

krimas pou exasa vanilla fudge-peri Dust parenthesis to allo tous album (oxi to hard attack) dld, einai ligotero kalo, kai ligotero heavy, opote paul eisai kalimenos me to viking one.
    YOU ARE NOT SPECIAL. YOU ARE NOT BEAUTIFUL OR UNIQUE SNOWFLAKE. YOU'RE THE SAME DECAYING ORGANIC MATTER AS EVERYTHING ELSE. YOU ARE THE ALL-SINGING, ALL-DANCING CRAP OF THE WORLD.

HIPPIE METAL OR NO METAL AT ALL

ok,rush!sou stelnw pm me to email mou na kanonisoume kana trade,check it out soon. exw merikes kales kyklofories pou borw na sou steilw(se tape omws) kai tha gustareis stadar(..an den tis exeis hdh..)...tous Amerikanous LEGEND"From the fjords"lp (1979)tous exeis akousei??..exw to re-released lp...milame gia apistefto hard rock/metal(me pollla prog elements) me apistefto epic feeling kai tous epikoterous stixous ever mazi me rainbow gia thn epoxh!..megalh kavla....epishs exeis akousei WINTERHAWK?..exw to"revival"lp(1981) re-release se cd...milame gia apistefto kitharistiko hard rock me teleia fwnhtika pou thymizei Rush alla pio metalliko..kai kata synepeia..pio kavla!!....exw kai kapious Canadous pou prepei na akouseis oposdhpote(an kai exei psilofrikarrei to lp player mou tha prospathhsw na to adigrapsw)....Dan Geffrie'sCENTURY legodai(198?-private lp)....fadastiko melodiko hard rock me liga plhktra..thymizei Rush ligo...alla se dyo kommatia(me dedomena ta ypervolika pshla fwnhtika)..akoume anepanalhpto US melodic powerful metal!!!....aparaithto...tha prospathhsw na sou grapsw tipota an den exeis.

ela rush, sou esteila pm check it out.