View Poll Results: Χρησιμοποιείται goto όταν προγραμματίζετε και γιατί;

Voters
11. You may not vote on this poll
  • Όχι, γιατί είμαι προγραμματιστής

    8 72.73%
  • Ναι, γιατί έτσι με βολεύει και στα παπάρια μου τι λένε οι gurus

    3 27.27%
  • Που και που, γιατί δεν μπορώ να το αποφύγω

    0 0%
Results 1 to 7 of 7

Thread: Ερώτηση για προγραμματιστές

  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    πώς το αλλάζω αυτό;
    Posts
    397

    Default Ερώτηση για προγραμματιστές

    Αφορμή στάθηκε η συζήτηση στο poll με το ξύρισμα.

    Άποψή μου...
    Σίγουρα κώδικας με πολλά gotos sux, αλλά
    τα break και continue (που χρησιμοποιώ συχνά) δεν είναι μία μορφή goto; Κάτι μου λέει ότι επίτηδες τα ονόμασαν έτσι για να μη λέγονται goto και τους κράζουν.

    Επίσης...
    Αν υπάρχει κώδικας της μορφής:

    if (κάτι) {...}
    ...
    κώδικας
    ...
    πολύς κώδικας
    ...
    μα πάρα πολύς κώδικας
    ...

    και αν δεν ισχύει το "κάτι", δε θέλουμε να τρέξει ο αποκάτω κώδικας; Δεν πετάμε εκεί ένα goto να ξεμπερδεύουμε; Το έχω δει αυτό να γίνεται σε προγράμματα. Και ναι, ήταν σοβαρά προγράμματα (Linux kernel).

    Επειδή και γω δεν είμαι σίγουρος θα περιμένω τις απαντήσεις πριν ψηφίσω. Πάντως σίγουρα δε θα 'ναι το 2.
    Hi, I 'm a signature Virus. Plz add me to your sig and help me conquer the world.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Quote Originally Posted by Derren Brown
    Laugh at me at school would they? Soon they will all pay. The fools! I'll teach them - I'll teach them to mock me. No I'll teach them not to mock me. Yes."

  2. #2
    Χορχόδειλας BLiTzER's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Black Light District
    Posts
    10,220

    Default Re: Ερώτηση για προγραμματιστές

    Quote Originally Posted by minus6
    και αν δεν ισχύει το "κάτι", δε θέλουμε να τρέξει ο αποκάτω κώδικας;