Page 4 of 18 FirstFirst ... 2345614 ... LastLast

Thread: pink floyd

popo ti mou thymises tora....
    to live ton pink floyd sti venetia, otan protoeidame xena kanalia stin ellada, to rai uno na deihnei tous floyd sta mageftika kanalia me tis gondoles...

Milontas gia proimous Pink Floyd, to Piper einai sigoura ena apo ta pio endiaferonta album tous os pros tin akroasi kai thn katanoisi tou ti ekanan aytoi oi anthropoi sto disko... Apla h metepeita (kata ti gnomi mou) pio symvatiki proseggisi sti mousiki tous odhghse sto na grapsoun pio "orima" tragoudia kai pio prosita sto meso akroati (pou de mporouse na taytistei idiaitera me to xasimo tou Barett)... To Saucerful den to exo akousei akoma kai oloi mou lene oti prepei na to kano kapoia stigmh...

A kai epeidi anaferthikan diaskeyes, kalo tha itan na akousoun (osoi de to exoun kanei hdh) thn apopsi ton Voivod sto Astronomy Domine...
    and light it up forever, and never go to sleep

Oute egw en8ousiazomai me to piper. mou 8umiei arketa beatles. To Atom Heart Mother pantws to erwteuthka apo to prwto akousma.

Patnws to agaphmeno mou kommati ever einai to Several Species Of Small Fury ASnimals Gathered Together In A Cave And Grooving With A Pict. Genikws olo to Umagumma kwloleei, ama katseis k to yajeis ligo k den peis me to prwto akousma "ti patata einai auth".

If The Truth Hurts, Prepare For Pain.....

simera leo na sas miliso gia pink floyd kai cinema.

ton ioulio tou 69 kykloforei to album "more", to soundrack tis omonimis tainias, grammeno olo apo tous pink floyd.
    i tainia afti stin ellada provlithike me ton titlo "more, poreia pros to lefko thanato", to thema tis einai profanes kai ta gyrismata eginan stin mageftiki ibiza.
    oi pink floyd, eno eihan tin tasi na grafoun kommatia megalis diarkeias, sto more periorizontai se mikra kommatia, logo ton anagkon tis tainias.
    to apotelesma itan poly kalo.
    axizei na prosexei kaneis to melodikotato kai poiitikotato "cymbaline" kathos kai to arketa "skliro" gia tin epohi "the nile song" (enas filos mou elege gi'afto to tragoudi, pos tiroumenon ton analogion tis epohis, oi floyd tou 69 einai metallikoteroi ton metallica).

merikous mines argotera oi floyd ihografoun sti romi to soundrack tis tainias tou michelangelo antonioni "zabriskie point".
    prokeitai gia ena road movie, opou sti mnimi mou ehei parameinei mia apo tis teleftaies skines tis taineias, sygkekrimena akougetai to "careful with that axe, eugene", tin ora pou akougetai i kravgi sto tragoudi, ginetai mia ekrixi, diafora antikeimena aiorountai, anoigei ena psygeio, ta trofima petane, metaxy ton opoion kai kapoia iptamena kotopoula.
    den xero poso afti i skini epirrease tous floyd, na grapsoun merika hronia argotera gia iptamena gourounia...

apo tote oi aggloi eixan molunei thn ibiza? (asxeto)
    σηκωσες λιγο την μπλουζιτσα και υποψιαστηκα οτι εισαι ο φρικ. Σε λιγα δευτερολεπτα ειχα μαθει την τραγικη αληθεια.Δεν ξερω αν προσεξες την απογοητευση στo προσωπο μου..
    http://stresss.deviantart.com
    http://www.myspace.com/posteke
    Yesterday 19:29 <menumission> de mporeis na kaneis ignore ton eauto sou sto tsat molis to dokimasa

στο θεωρητικό παρκούρ δίνω οστά και σάρκα,απο εμπόδιο σ΄ εμπόδιο πετάγομαι για πλάκα Άκου τον Φόρη and don't worry

De prepei na xehname kai to "Meddle" (mono kai mono yia to "Echoes2 sto katw katw) opou ekeini ti periodo kai yia ta epomena 2 albums douleuan san omada se olous tous tomeis(mousiki, stihous, fonitika) kai ekanan thaumata.Prosehte poso omorfa dueta ekane o Gilmour me ton Wright...
    "i speak without reservation from what i know and who i am. i do so with the understanding that all people should have the right to offer their voice to the chorus whether the result is harmony or dissonance, the worldsong is a colorless dirge without the differences that distinguish us,

tha synehiso me ta 60's kai to teleftaio album ton pink floyd gi'afti ti dekaetia.
    prokeitai gia to diplo album Ummagumma.
    arketa atoma tis dikias mou genias to theoroun san tin kalyteri douleia ton pink floyd, as to syzitisoume loipon.

o protos diskos einai live kai periehei 4 klasika kommatia, to Astronomy Domine apo to piper, to Careful With That Axe, Eugene apo to zabriskie point pou elega htes, kathos kai ta Set the Controls for the Heart of the Sun kai A Saucerful of Secrets apo to saucerful. ekpliktikos diskos.

o defteros diskos einai ihografimenos sto studio kai horizetai se 4 meri, to kathena grammeno apo ena melos ton pink floyd.

to 1o meros anikei sta pliktra tou Wright me to kommati Sysyphus.
    o arhaios mythos zontanevei kyriolektika mono me to akousma ton pliktron.
    o kataramenos apo tous theous sysyfos sprohnei to vraho gia na ton anevasei sto vouno kai kathe fora pou ftanei stin koryfi, o vrahos katrakyla kai peftei, opote o sysyfos epanalamvanei tis prospatheies diarkos.
    ti ginetai sto telos? o vrahos elafrainei apo tis syneheis trives? o sysyfos exantleitai? akouste prosektika to kommati kai peite tin apopsi sas.

to 2o meros anikei sto mpaso tou Waters.
    melodiko kai halarotiko to Grantchester Meadows, alla i megali ekplixi einai sto Several Species of Small Furry Animals Gathered Together in a Cave and Grooving With a Pict. vouito alogomygas, podovolita alogon, diafores kravges.

to 3o meros anikei sti kithara tou Gilmour me to yperoho The Narrow Way.

telos sto 4o meros ehoume ta ekpliktika tympana tou Mason sto The Grand Vizier's Garden Party.

to Ummagumma einai ena spoudaio album pou den prepei na leipei apo ti diskothiki sas.
    kaleste merikous anoihtomyalous filous, parte tis mpiritses sas, akouste to ummagumma kai prospatheiste na vreite ti theloun na poun oi poiites...

gamato album alla dystyxws den exw asxolithei me tous stixous tou

to grantchester meadows einai proswpiko mou kollima.
    I went down into the valley to pray.
    I got drunk and I stayed all day.

den ehei kai pollous stihous Amnesiac, i mousiki einai mou metraei edo.
    ti lexi poiites tin eipa me tin ennoia dimiourgoi.

yep
    apla thymithika oti an kai theorw teleio to grantchester meadows den exw diavasei pote tous stixous tou

ftanoume sta 70's, tin dekaetia pou oi pink floyd katakyriefsan ti gi.
    ti kalytero xekinima loipon, otan to 1970 kykloforei to Atom Heart Mother, to kapos xehoristo gia mena album.
    nai, prokeitai gia to album me tin agelada, to avatar mou, opos tha ehete katalavei oi perissoteroi symmetehontes s'afto to thread.
    ton titlo tou album ton empnefstikan oi floyd apo mia gynaika, pou itan egkyos kai parallila eihe vimatodoti, kathos eihe kardiaka provlimata. megalo tolmima gia tin epohi ekeini!

to omonymo kommati katalamvanei oli tin proti plevra tou diskou (kollimeni sta vinylia mou ego).
    graftike apo ola ta meli tou group kai voithise episis kai o filos tous Ron Geesin.
    prokeitai gia ena orhistriko kommati me megali horodia se klasikizon styl.
    den vrisko logia na perigrapso afto to aristourgima.
    akoma kai i ekfrasi "aspasmos ton aggelon sta astra" to adikei...

kai an nomizei kaneis, pos ehontas akousei mono tin proti plevra tou diskou, den tha vrei kati endiaferon sto ypoloipo album, tote planatai oiktra.
    me ena poly poiitiko tragoudi, to If, xekina i defteri plevra (If I were a swan, I'd be gone...)

akolouthei to dynato kai anaferomeno se efimeres agapes Summer '68.
    posoi apo mas den ehoume pei kapoia stigmi, "I've had enough for one day"....

akolouthei to hamilon tonon Fat Old Sun.

to album kleinei me mia akoma ekplixi, to instrumental Alan's Psychedelic Breakfast.

mageia sketi, afto to album.

YG1. edo thelo na vgalo ena apothimeno, arketa to kratisa mesa mou.
    tin "epiki" (kata mormengil) vradya, opou mazeftike i patrinoparea sto spiti mou kai eidame ta "almost famous" kai "the wall", to xenyhti travixe mehri proias kai kapoia stigmi tolmisa na valo to atom heart mother.
    o gnostos minaropatrinos ekane hlevastika sholia gia to album (tosa xerei, tosa leei), paresyre kai tous ypoloipous, ego imoun arketa nystagmeni kai piomeni gia na antidraso, etsi apesyra to album afto.
    krima re gamoto, ithela na moirasto tin akroasi tou agapimenou mou album me ta ypoloipa axiologa paidia tis pareas.

YG2. gi'afto eipa se proigoumeno post, akouste pink floyd me parea anoihtomyalon filon.

YG3. ouf, to eipa kai xethymana.

sto epomeno meeting kalese ton necroslaughter...

den itan o necroslaughter, aftos ehei allou eidous kollimata, alla ton syghoroume logo vlakeias (eftyhos pou den mpainei s'afto to thread).

otan leo minaropatrinos, ennoo patrinos kai malakas, alla as min to gamisoume afto to thread, ego edo kano katathesi psyhis...

xm poion ennoei?

kai ftanoume sto 1971, agapite amnesiac (den nomizo pos diavazei allos ta keimena mou, lol).
    to album Meddle, me to opoio gnorisa ego tous pink floyd ena hrono argotera, den diaferei kai poly apo to Atom Heart Mother.

gia xekinima ehoume to instrumental One of These Days (I'm going to cut you into little pieces), poly dynato kommati.
    kai eseis oi "kakoi" me to evil image gia parte mia idea apo proima brutal vocals (xero pos einai shima oxymoro, instrumental kai vocals, alla gia akouste to prosektika).

akolouthei to melodiko A Pillow of Winds kai meta to dynato Fearless.

periplaniseis sto San Tropez sti syneheia kai i proti plevra tou diskou kleinei me to Seamus, opou edo ehoume mia ektakti emfanisi tou skylou tou gilmour, tou opoiou oi allalagmoi tairiazoun apolyta (opos leei o idios o gilmour).

i defteri plevra tou diskou katalamvanetai apo to aristourgima, pou akouei sto onoma Echoes.
    ta polla logia einai peritta, ihos kai stihos se taxidevoun allou...
    And no one sings me lullabyes
    And no one makes me close my eyes
    So I throw the windows wide
    And call to you across the sky....