Thread: Blind Faith

Default Blind Faith

Simera trwme sti mapa project mousikwn kathe mera.Sta 60's ta pramata itan pio dyskola.Otan sta teli twn 60's o Stevie Winwood pliktras kai trayoudistis twn Traffic mazepse ton Eric Clapton tote twn Bluesbreakers kai twn Ginger Baker(pou meta mazi me ton Clapton kai ton Bruce eftiaxan tous Cream) kai ton Rick Gretch twn Traffic dimiouryithike to prwto Supergroup kai ena ap'ta pio endiaferonta albums tou rock to Blind Faith.Dialithikan amesws meta ti periodeia yia to disko.
    To Blind Faith akrovatei anamesa sto blues kai to soul logw twn fonitikwn tou Winwood pou itan shetika paidaki tote kai einai yemato ekriktika jamarismata kai pases metaksy Clapton kai Winwood kai dynato drumming ap'ton Baker.To proklitikotao exwfylo me to yimno koritsaki(einai i kori tou Baker an de kanw lathos) anoikei stin istoria tou rock
    Osoi the tous xerete check them out
    "i speak without reservation from what i know and who i am. i do so with the understanding that all people should have the right to offer their voice to the chorus whether the result is harmony or dissonance, the worldsong is a colorless dirge without the differences that distinguish us,

hah ναι πλάκα έχει το αρχικό εξώφυλλο, αν και απαίσιο αισθητικά. όχι πως το άλλο είναι καλύτερο δηλαδή.
    μουσικώς δε νομίζω ότι χρειάζονται να πεις και πολλά πράγματα, τα περισσότερα είναι πάνω κάτω γνωστά. πάντως είμαι της γνώμης ότι αν δεν ήταν τα ονόματα, η μουσική των blind faith θα χαρακτηριζόταν ως ανδρείκελο (!) των cream με λιγότερο εκρηκτική περζόνα τραγουδιστή/φρόντμαν και πιο δυνατό rythm section. το do what you like παραμένει επικό tho.
    είναι από τα projects που λάμπουν λόγω των μελών τους, αλλά δύσκολα θα έκαναν κάποιον 'άγνωστο' μουσικό να λάμψει.

Imho itan perisotero project twn traffic afou xehwrizei o Winwood.Ekeini tin periodo o Winwood eihe bei sto studio me to Hendrix kai ihoyrafisan to Voodoo Chile....Praymatiki anatrihila auto to (ousiastika) jam session
    "i speak without reservation from what i know and who i am. i do so with the understanding that all people should have the right to offer their voice to the chorus whether the result is harmony or dissonance, the worldsong is a colorless dirge without the differences that distinguish us,

χμ δεν είπα πουθενά ότι ήταν project των cream or sth. το "ανδρείκελο" το είπα μεταφορικά εννοώντας υποκατάστατο - σε ένα βαθμό μόνο ε.

Χμ δε μου αρέσει τόσο όσο "θα ήθελα" αυτό το project. Ίσως να μην το έχω ακούσει και καλά το άλμπουμ. Πιο πολύ τα σπάω με τη συνεργασία Jack Bruce, Ginger Baker, Gary Moore

Dikasidi exoyne?
    I sold out long before you ever heard my name