Thread: Green Carnation-A Blessing in Disguise

Default Green Carnation-A Blessing in Disguise

To "Light of day,day of darkness" itan epos.Otan yia 4 meres akous mono album pou ehei mono ena kommati 60 leptwn simainei oti to album paraeinai kalo.To neo album to Green Carnation einai yeyonos kai fysika den einai "Light of day.. opws kai den prokeitai na xanayparxei tetoios diskos alla auto de simainei se kammia periptwsi pws to "A blessing.. einai ashimo i anempneusto i kati tetoio.Poio rock fasi me safws pio emporikous prosanatolismous alla de loipoun ta megala elegeiaka kommatia opws to "Lullaby in winter" kai kai to "The Boy in the Attic" opou o Tchort(kithara) deihnei pws prepei na paizetai toso synaisthimatika fortismeni mousiki .Polles oi Pink Floyd eppiroes kai pali to hammond organ kai ta instrumental perasmata parron kai oi Green Carnation den apoyoiteoun osous tous youstaroun praymatika
    "i speak without reservation from what i know and who i am. i do so with the understanding that all people should have the right to offer their voice to the chorus whether the result is harmony or dissonance, the worldsong is a colorless dirge without the differences that distinguish us,

(exei ginei kapou kritikh kapou allou otan vghke giauto den yphrxe kai h analogh edw)
    anyway
    Symfwnw apolyta me ta parapanw. Ksekinwntas me ena fantastiko kommati (pou savatage-izei ypervolika btw) pou einai ligo ektos klimatos, me to "Lullaby In Winter" arxizei ena yperoxo trip... H seira twn kommatiwn apo apopsh atomsfairas einai swsta topo8ethmena (ayto einai kai to stoixeio pou ekane to "Light Of Day..." na mhn ginetai vareto, anti8etws einai 60 apeirws endiaferonta lepta...) kai ola ena kai ena.
    Apisteyto, me koryfaies stigmes gia mena ta "Lullaby In Winter", kapaki "Writings On The Wall" kai ligo argotera to "As Life Flows By"...
    Can you recall the light?

■■

To Blessing einai pragmatika enas poly kalos diskos, an kai teleios diaforetikos apo ta proigoumena... Einai sigoura to pio straight album tous alla apo synthetikis pleyras kai edo o Tchort ta exei paei poly kala... To agapimeno mou tha parameinei to LOD, DOD alla kai to kainourio to exo akousei para polles fores... Kai fysika to Lullaby vazei poly sovari ypopsifiotita gia to kalytero tragoudi ths xronias...
    and light it up forever, and never go to sleep

xmmm an kai mou aresei arketa o diskos, synolika ton theorw arketa katwtero apo to LOD, DOD kai dedomenou tou gegonotos oti to LOD... den exei para poly kairo pou kykloforise kai ara oi sygkriseis metaksy twn dyo album einai pio entones, ton katatassw stis apogoiteyseis tis xronias, an kai ayto adikei kapws merika fantastika kommatia. whatevah.
    I went down into the valley to pray.
    I got drunk and I stayed all day.

Marturia: Eixa ta duo prwta diskakia tous apo sponta. Otan ebala na akousw den en8ousiasthka. Gia thn akribeia to parathsa to a8lhma GC. Prin thn kanw gia edw panw, o filtatos Virus mou egrapse meta3u allwn to teleutaio album kai me proetrepse na tous give another chance. Gia kalh/kakh mou tuxh, me to pou arxisan oi prwtes broxes klp. ebala to album kai - ligo h mousikh, ligo h broxh - kollhsa. Einai arketa 'emporikos' o hxos gi' auto pou perimena, exei dld kai ta hitakia tou (bl. to 2o kommati, ton titlo tou opoiou de 8umamai, sorry) alla paramenei 'xasimo'.
    Twra anupomonw otan katebw katw na balw kai ta prohgoumena na akousw, etsi gia na dw ti exasa kai na anaplhrwsw Thanks again you filthy mpits
    Who knows where the days go
    And would you ever want them back

Omologo oti de mporo na katalavo pos eno sou arese to Blessing, de se enthousiase toulaxiston to Light of Day... Apla eimai poly periergos gia to ti monopati tha akolouthisoun sto epomeno... Pantos ayto pou mou fainetai sigouro einai pos siga siga o Tchort thelei na apokopei apo tis opoies sxeseis kai anafores me tous ITW... We'll see...
    and light it up forever, and never go to sleep

afto to anathematismeno writtings on the wall gamaei!!!!!
    OTAN EISAI METALLAS E EISAI METALLAS \M/

e klassika, o xoreyths to xitaki 8a gousternei...
    when the passion dissolves, the blood on the walls... g!

■■

Green Carnation gamane, to Light Of Day... to thewrw megalo aristourgima, agikse tin teleiotita o Tchort me ayti ti synthesi. To kainourio einai ontws pio rock-oriented pisteyw, k oi floyd epirroes einai ligoteres, an kai pali yparktes. K edw pou ta leme mallon aytes einai pou mou aresoun perissotero sti banta, afou nai men goustarw kommatia opws ta "writings on the wall", "myron and cole", "as life flows by" alla ta agapimena mou apo to album einai ta "Lullaby in winter", "the boy in the attic" kai to "rain" pou kleinei ektakta to album. Syglonistika kommatia pragmatika. O tragoudistis dinei resta. Telika standard sta 5 kalytera album tis xronias imo.
    A, k twra pou akousa vgainoun se periodeia, de tha'tan wraia na tous vlepame live?...eyseveis pothoi...
    Reality - larger than man's illusions
    or is it me?

Quote Originally Posted by The Butcher

A, k twra pou akousa vgainoun se periodeia, de tha'tan wraia na tous vlepame live?...eyseveis pothoi...
    Nai re gmt, paizoun treis meres Austria, mia Ouggaria kai meta Germania, alla h monh mera pou paizoun kaaaaapws konta einai mesa sthn ebdomada
    Who knows where the days go
    And would you ever want them back

to guestbook sto site tous na deis, oi misoi einai ellhnes kai apaitoun live

■■

Pou lete gia live sto Wacken 2002 vgikane kai paixane olo to Light of day,day of darkness... Osoi filoi mou eixane paei meinane, to kalutero live apo ekeino to Wacken......
    Bring me the light, in the darkness that never ends...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    prepei na tan apolyto live.-

■■

kai paraligo na paw
    ligo prin arxisw na psaxnw gia eisitiria akyrwthike (oxi to laiv, i ekdromi mou)
    shit happens.

Nai prepei na itan... Nomizw itan to prwto Wacken pou egine kai apolyta sold out kai den nomizw na ksanaegine to 2003...
    Bring me the light, in the darkness that never ends...