Page 1 of 2 12 LastLast

Thread: Real time!

Default Real time!

Xerei kaneis kanena effect processor pou na einai real time sto pc ?(exo ena filaraki pou den exei fraga na parei enisxiti kai petalia kai rotaei mipos iparxei kati tetoio na diefkolinthei i katastash?)
    I'm inside this big machine and it's eating me! And i am just a whell in motion, too blind to see The way we are heading now I'm hollow i swallow,but...Inside I'm strong Inside I'm free Inside I'm young Inside I'm still me

dld? me karta me xamhlo latency kai vst plugins de volevetai?
    stone
    stoner
    stonest

mporeis na to kaneis liana giati den to epiasa?
    I'm inside this big machine and it's eating me! And i am just a whell in motion, too blind to see The way we are heading now I'm hollow i swallow,but...Inside I'm strong Inside I'm free Inside I'm young Inside I'm still me

oi skopoi tou filou sou einai skoteinoi. an foresei gia ligo to daxtylidi kai katalavoume pou vrisketai kai ti akrivws anazhta 8a sou apanthsw. for what i recommend is not what suits all. alliws memo sto irc.
    stone
    stoner
    stonest

thelei kati sa virtual petaliera sto pc. oxi kati pou tha prosthetei paramorfoseis kai efe stin kimatomorfh.

kai 8elei kai na ta hxografei afta?
    stone
    stoner
    stonest

ena kalo alla oxi teloio einai to ReValver.
    God Hates Us All, God Hates Us All
    You know its true God hates this place
    You know its true he hates this race

You can't see me, for I hide within the Umbra

Quote Originally Posted by HattoriHanzo
    kai 8elei kai na ta hxografei afta?
    vasika na mporei na paixei xoris enisxiti mias kai den exei lefta na agorasei, kai an tou kavlonei kai stin teliki na ixografei kiolas alla na mporei na paizei kai na tou pernaei afto to programma distortion xoris poli latency iparxei kati tetoio.

FXbox legetai to programmataki pou psaxneis alla se sxesi me to real thing einai poly xalia. I guess he'll have to settle with this. . .
    "Duty is heavier than a mountain, death lighter than a feather"

nai mpravo to vrika to fxbox alla ontos exei skata latency. mipos xereis an paizei kamia simasia i karta ixou (giati exei mia kali o tipos) ?

nai paizei alla o ixos tha einai o idios.
    "Duty is heavier than a mountain, death lighter than a feather"

To latency e3artatai apo thn karta hxou. Gia na pai3eis real time xreiazesai polu kalh karta hxou, me elaxisth ka8usterhsh.

Polu kalo, alla varu programma gia distortion/overdrive/simulation einai to Guitar Rig.
    ...when worms are granted wings, angels have to crawl...

Quote Originally Posted by Coroner
    To latency e3artatai apo thn karta hxou. Gia na pai3eis real time xreiazesai polu kalh karta hxou, me elaxisth ka8usterhsh.

Polu kalo, alla varu programma gia distortion/overdrive/simulation einai to Guitar Rig.
    Nai to guitar ring einai poli kalo , me para polles epilloges son hxo.

ti enooeis vari? na ipotheso tis poutanas to latency? kala nai aftos exei kaliteri karta ixou apo mena ego exo mia on bord tis mitrikis gamise ta.

ela re... to latency e3artatai apthn karta hxou. sthn ousia apo to ti drivers pairnei.
    ASIO

ASIO drivers were developed for high-performance and low-latency, perfect for professional studio use. This however is not always an option, as few cards and applications support ASIO. ASIO is not a default part of Windows, it was created by a third party manufacturer, and therefore, in order to use it you must make sure of two things, first that your sound card actually has ASIO drivers as part of it's driver bundle, secondly, you need to make sure that the applications you use support ASIO as well.

All of Steinberg's application support ASIO (I think they played a large role in creating ASIO, but I am not sure), but Cakewalk, for example, does not support ASIO, so you would have to use the WDM or MME drivers for your card.

In my personal experience, ASIO seems to be the best performing device driver I have used, but it is also the least supported by cards and applications, however, that number is growing, more and more cards are starting to include ASIO drivers as part of their package.

kai:

Latency - When you get your soundcard attached to your sequencer you might notice delays when you're recording or playing back and this delay is known as latency. Buying a soundcard that supports ASIO drivers will help as these drivers are faster and are designed for this purpose. Check out this site and look for a card that is at least under 10ms.

ASIO - a standard for audio device drivers created by Steinberg. ASIO bypasses the Windows or Mac operating system, creating better communication between the audio device and the software.

etsi pou mou ta les pes tou na parei mia audigy pou einai k fthnh k aeinte... alla na mhn af3h8oun oi apaithseis tou sto meta3y e...

edit: hxo de 8a xei kalo ektos an 3erei na ton ftiaxnei.
    stone
    stoner
    stonest