Thread: Pulp

Default Pulp

xmmm mexri prin ligo kairo ta mona pragmata pou iksera gia tous Pulp itan to "common people" kai to gegonos oti "einai gnwstoi".
    prin liges meres ksanaporwthika me to proanaferthen tragoudi kai apofasisa na parw to sinti tous (ayto pou perieixe to common people ennow).
    tin proigoumeni vdomada to eixa vrei sto metropolis 18 euro i kati tetoio, opote itan eyxaristi i eklpiksi tou na to vrw sto rafi me tis prosfores me 6.70 (oxi oti ta lefta pou glitwsa efygan apo to metropolis, alla ayto einai alli istoria)
    loipon, olo to sinti einai poly kalo, apo ayta pou analogizomenos tin epityxia pou eixan les "ok, fysiko einai". kai ayto giati oi melwdies einai pragmatika piasarikes (kai ara kalogrammenes, etsi to vlepw egw).
    alla thelw na stathw se ena kommati to opoio pragmatika mou prokalese anatrixiles : to "i spy". einai pragmatika apisteyto kommati, me teleia atmosfaira kai ektaktes () melwdies.
    epatha ena mirkro sok otan to akousa, apo tin prwti kiolas akroasi, kati pou dystyxws symvainei eksairetika spania (se mena toulaxiston).
    prospathiste na akousete ayto to tragoudi, an kai kalytera thatan na agorasete to album, ti psyxi exoun 6.70 euro mprosta se enan pragmatika poly kalo disko?

to thread den egine gia na pw ti gnwmi mou gia tous pulp (mono) , alla gia na akousw kai tis dikes sas...
    forto.
    I went down into the valley to pray.
    I got drunk and I stayed all day.

Sou proteinw kai to album This Is Hardcore pou exei to agaphmeno mou omwnymo kommati kai mia isws pio skoteinh atmosfaira sygkritika me alles douleies tous.

symp-athitikoi

emena einai akoma teleiws epifaneiakh h sxesh mou me tous pulp.extos apo to common people (pou twra ema8a pws einai diko tous ) 3erw mono to like a friend apo to soundtrack tou great expectations..gamei ki exei ki ena psilopolyfwniko a la savatage sto telos

Don't bother saying you're sorry
    Why don't you come in
    Smoke all my cigarettes again
    Every time I get no further
    How long has it been?
    Come on in now, wipe your feet on my dreams
    You take up my time
    Like some cheap magazine
    When I could have been learning something
    Oh well, you know what I mean
    I've done this before
    And I will do it again
    Come on and kill me baby
    While you smile like a friend
    Oh and I'll come running
    Just to do it again

Like a car crash I can see but I just can't avoid
    Like a plane I've been told I never should board
    Like a film that's so bad but I've got to stay till the end
    Let me tell you now: it's lucky for you that we're friends
    Γιατί δε με θες κυρά μου; Επειδή είμαι ψαράς;

Mono to Different Class exw apo aytous kai,ektos tou Common People,Exei to Disco 2000 pou einai super.Sympathitiko group.
    Bang that pussy that doesn't bang!

kai gw mono to different class exw alla mallon tha tsimpisw kai kana allo album.
    i spy re mounia.

np radiohead - bishop's robes
    (apisteyto kommati, pws mou eixe ksefygei toso kairo?)
    I went down into the valley to pray.
    I got drunk and I stayed all day.

Tous Variemai.

tha simfonisw me tin filtati ang69
    gia mena to 'this is hardcore' einai poliiiii kalitero apo ola ta alla
    protimiste to

to common ppl to grapsan gia mia ellhnida malako kathigitria pou xw sto panepistimio kai thn eixe kai o dead sto sxoleio ... prepei na xei o tragoudisths tous polu asxhmo gousto stis gunaikes..
    σηκωσες λιγο την μπλουζιτσα και υποψιαστηκα οτι εισαι ο φρικ. Σε λιγα δευτερολεπτα ειχα μαθει την τραγικη αληθεια.Δεν ξερω αν προσεξες την απογοητευση στo προσωπο μου..
    http://stresss.deviantart.com
    http://www.myspace.com/posteke
    Yesterday 19:29 <menumission> de mporeis na kaneis ignore ton eauto sou sto tsat molis to dokimasa

στο θεωρητικό παρκούρ δίνω οστά και σάρκα,απο εμπόδιο σ΄ εμπόδιο πετάγομαι για πλάκα Άκου τον Φόρη and don't worry

...me thn opoia epathe zhmia kai telika efage kai xylopita epeidh anhke stous Common People.Pou ftanei o anthrwpos,na grafei tragoudi-hit gia mia savoura...
    Bang that pussy that doesn't bang!

There was a time that the pieces fit, but I watched them fall away