Page 3 of 3 FirstFirst 123

Thread: Christopher Lee & Rhapsody

egw pali pisteyw oti o lee einai opados twn rhapsody.
    I went down into the valley to pray.
    I got drunk and I stayed all day.

solo mhn sygkrineis manowar me rhapsody, plz
    ...you will die like a dog for no good reason.

Den tous sygkrinw, thewrw pws kai oi dyo einai athlioi.

dld esy katerina pisteveis oti oi raphsody einai world famous gemizoun stadia sthn amerikh kai sthn evrwph kai exoun trelo fanbase klp klp? an nai...
    σηκωσες λιγο την μπλουζιτσα και υποψιαστηκα οτι εισαι ο φρικ. Σε λιγα δευτερολεπτα ειχα μαθει την τραγικη αληθεια.Δεν ξερω αν προσεξες την απογοητευση στo προσωπο μου..
    http://stresss.deviantart.com
    http://www.myspace.com/posteke
    Yesterday 19:29 <menumission> de mporeis na kaneis ignore ton eauto sou sto tsat molis to dokimasa

στο θεωρητικό παρκούρ δίνω οστά και σάρκα,απο εμπόδιο σ΄ εμπόδιο πετάγομαι για πλάκα Άκου τον Φόρη and don't worry

An nai, ti? Eimai hli8ia??
    Na to pw sth mama mou 8eleis?
    Ta $$ tous ta xoun bgalei oi Rhapsody. Epeidh edw tous exoun sto ftusimo pleon de shmainei oti einai sthn idia moira kai allou. Gia try Germania. Akomh ki edw, sto kwlo-xwri (peripou) ka8e mera blepw ena swro malakismena paidakia, kai oxi mono, me mplouzes klapswly. Oti exoun koino de shmainei oti gemizoun stadia. Alla to italiko power, ki as mh sou gemizei to mati (oute ki emena), exei perash allou.
    Kala, twra ti suzhtame? Tou prosferan ena kalo poso profanws kai tous kanei thn kaluterh diafhmish.
    Who knows where the days go
    And would you ever want them back

... an den eixan perash kai "fanbase" pws evgalan tosa apanwta albums, boxsets ktl? gia na ta vlepoun kai na ta 8aymazoun theirselves? mpa

■■

gia na ta agorasei o christopher lee kai na tous goustarei.
    I went down into the valley to pray.
    I got drunk and I stayed all day.

ok worldwide einai worldwide den einai h evrwph ekei thelw na katalhxw
    (:
    otan akouw worldwide emena mou rxete sto myalo kati san tous kiss kai tous ac/dc...
    σηκωσες λιγο την μπλουζιτσα και υποψιαστηκα οτι εισαι ο φρικ. Σε λιγα δευτερολεπτα ειχα μαθει την τραγικη αληθεια.Δεν ξερω αν προσεξες την απογοητευση στo προσωπο μου..
    http://stresss.deviantart.com
    http://www.myspace.com/posteke
    Yesterday 19:29 <menumission> de mporeis na kaneis ignore ton eauto sou sto tsat molis to dokimasa

στο θεωρητικό παρκούρ δίνω οστά και σάρκα,απο εμπόδιο σ΄ εμπόδιο πετάγομαι για πλάκα Άκου τον Φόρη and don't worry

kalh fash to skhniko.
    1) e4, c5
    2) Νf3

RHAPSODY: Setting New Standards In 'Film Score Metal' - Dec. 15, 2003

Acclaimed actor Christopher Lee ("Star Wars - Episode 2: Attack of the Clones", "The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring", "Gremlins II", "The Legend of Sleepy Hollow") will join the symphonic metal band RHAPSODY on their next CD. Mr. Lee is no stranger to music and recording studios as he is a classically trained opera singer himself. He will be providing a powerful narration on the forthcoming self-produced CD of the Italy-based group.

Among other well-known narrators and London actors, Lee will guide the listeners in the role of a king through a unique saga invented by RHAPSODY's founding members Luca Turilli and Alex Staropoli. As a special surprise, Mr. Lee's daughter Christina Lee will also appear in the part of a warrior princess. Incidentally this will mark the first time father and daughter will work together.

This portion of the production will be handled by MANOWAR bassist Joey DeMaio. Not only known for his production work with the group MANOWAR, Joey has also produced numerous rock groups, and has the distinction of producing epic narrations with the late Orson Welles. Production is set for the third week of December in the London Sanctuary Townhouse Studios.

"It is a dream come true," said Turilli. "We couldn't believe it when our management informed us that our hero Mr. Lee agreed to be part of our new CD. We are extremely thankful and honored that this outstanding legend of film and theatre has chosen to work with us." "We believe Mr. Lee will definitely bring our vision and dreams to reality", added Staropoli. "It will be an honor to shake his hand for the first time."

This CD will contain 10 new songs and almost 80 minutes of music, featuring grand epic, fast metal tracks and sonic landscapes with stirring narrative and will mark the debut of a "new" style of heavy metal music created by RHAPSODY known as "film score metal."

After five critically acclaimed albums this new, as-yet-untitled release is being recorded in four different studios in Europe with appearances by more than a dozen international guest soloists. Supported by the entire Bohuslav Martinu Philharmonic Orchestra from the Czech Republic as well as a 50-piece choir this new CD will set the world of symphonic metal on fire. A May 2004 release through Magic Circle Music/SPV Records is expected.
    ...you will die like a dog for no good reason.

kala toso ksepeftei o Chris Lee gia ta lefta? Ase pou den mporw ta teratourghmata twn Rhapsody. As meinei to symphonic symphonic kai to metal metal, den xreiazetai na ta pantrepsoume.

[solo_carriera] METAL TROU[/solo_carriera]
    YOU ARE NOT SPECIAL. YOU ARE NOT BEAUTIFUL OR UNIQUE SNOWFLAKE. YOU'RE THE SAME DECAYING ORGANIC MATTER AS EVERYTHING ELSE. YOU ARE THE ALL-SINGING, ALL-DANCING CRAP OF THE WORLD.

HIPPIE METAL OR NO METAL AT ALL

An kai to sixainomai ayto to eidos metal (italiko power mpliax) eimai periergos gia to apotelesma..epifylassomai...Oso gia tous manowar..
    Sad..So Sad..A Host of Sorrows..And You are One of Them..

Dream a little dream of me...

I'll laugh until my head comes off.

M'aresei pou epeidi se esas den aresoun oi Rhapsody einai dedomeno pos den aresoun kai ston Christofer Lee kai epeidi den tou prosferei kaneis douleia kai fovatai min pethanei tis peinas sinergazetai me aftous esto kai an kseftilizei to kallitexniko tou onoma...Eleos re seis mporei kai na goustarei o anthropos.
    Diladi kaneis sas den entiposiastike otan akouse to Legendary Tales otan protovgike?Ante kai to 2o exei merika kala kommatia apo ekei kai pera indeed einai poli varetoi akoma kai gia opado tou Euro power.E kai min leme oti theloume mousikes gnoseis exoun kai malista polles
    Give me a shot to remember
    And you can take all the pain away from me
    A kiss and I will surrender
    The sharpest lives are the deadliest to lead
    A light to burn all the empires
    So bright the sun is ashamed to rise and be
    In love with all of these vampires
    So you can leave like the sane abandoned me