Thread: Stagnate

Default Stagnate

apo tis kalyteres an oxi h kaliteri hxc mpanta sthn ellada me para polla live me oles tis megales hardcore mpantes pou eskasan miti apo ta meri mas.kante ena tsek sto site tous www.stagnate.gr (exei kamposa downloads).perimenw tis gnwmes sas...
    Hell Toupee

Κατέβασα τα τέσσερα studio κομμάτια που υπάρχουν στο site... Με 56 bitrate βέβαια δε μπορούν να βγουν και πολλά συμπεράσματα... Τέλος πάντων, αν και το hardcore δεν είναι και ανάμεσα στα ιδιαιτέρως αγαπημένα μου είδη, τα τραγούδια δεν ήταν άσχημα... Είχαν και ορισμένες ωραίες μελωδίες μέσα... Απλά μου φάνηκαν αρκετά όμοια μεταξύ τους και αυτό μάλλον κουράζει (τουλάχιστον εμένα που δεν είμαι οπαδός του είδους)... Από τα τέσσερα καλύτερο μου φάνηκε το Sacred Heart... Φαντάζομαι όμως ότι υπάρχουν και πιο σχετικοί από μένα για να τα κρίνουν...
    and light it up forever, and never go to sleep

Gamane re!
    Those little demons ain't the reasons for the bruises on your soul you've been neglecting
    You'll never lose your mind as long as you're heart always reminds you where you left it
    And don't ever let them make you feel like saying what you want is unbecoming
    If you were supposed to watch you're mouth all the time I doubt your eyes would be above it

Eixane paiksei edo live me Stampin Ground kai thimamai xoris na entiposiasoun itan poli demenoi kai genika kalo group.Vasika mou fanikan poli kala paidia meta pou etixe na miliso me kapoious.Exo parei kai to demo tous alla den to exo akousei pano apo 3-4 fores xoris afto na simainei oti einai kako.Kali mpanta einai omos kai deixnan na exoun oreksi gia douleia ara kai gia kati kalo.
    Give me a shot to remember
    And you can take all the pain away from me
    A kiss and I will surrender
    The sharpest lives are the deadliest to lead
    A light to burn all the empires
    So bright the sun is ashamed to rise and be
    In love with all of these vampires
    So you can leave like the sane abandoned me