Thread: Skid Row - Thickskin

Oxi poly adynatos.

Default Skid Row - Thickskin

Ok, kat'arxin dilwnw prokateillimenos. Oi skid row einai megali mou adynamia.
    Eidika to prwto to akouw edw 12 xronia kai eksakolouthei na einai fantastiko.

To thickskin molis vgike. Eixan apeira xronia na kykloforisoun disko. To dyskolo tis ypothesis: den tragoudaei o Sebastian.

Fysika pisteva oti tha itan moufitsa o diskos, giati o Sebastian itan xalara to 50% tou ixou tous

E PAPARIA. Mia xara diskontas einai me koryfaia kommatakia kai ena elleeino remake tou "I remember you" pou ntaks to gamisane stegna.

O tragoudistakos einai gamisteros. Ta kommatia einai gamistera. I paragwgi (opws panta) einai gamisteri.

Tigka amerikania, etsi opws prepei.
    Otan megalwsw tha ginw vasilias
    Tha exw to xaremi mou sto kentro tis spilias
    ------------------------------------------------------
    Quote Originally Posted by XD
    b.t.w. -> mia fora gamhsa exwntas sto repeat ena solaki tou
    necropethamenou pou exei postarei sto forum. Sigklonistikh,
    fantastikh, ypertath, aksexasth empeiria !!!!!!!!!!!!!
    kai episis http://www.anorimoi.com

Goustarw skid row me ta 1000. Exoun dwsei kommatares. Lew na to "tsakisw". O bach sigoura einai apwleia (an kai les oti o kainourgios einai ok) alla apo tous ypoloipous ti leei? Einai oi idioi?
    Where's the booze?

I used to be perfect but now I'm even better

xm tha to xw sta upopsin kathoti ena poseri sevetai thn kalh mousikh!
    1) e4, c5
    2) Νf3

DISKARA!!!AYTO MONO.

prosopika den mou arese katholoy...den ksero kan ti perimena na akouso...isos hard rock me arxidia...alla ayto pou akousa mou fanhke ena anousio ybridio dixos kan pathos
    isos kano lathos...
    "Sense my thirst’ s outburst
    Let the snake conduct thy senses into
    A trip that deifies desire..."

Prepei kai ego na diloso ipokeimenikos polu me tin sigkekrimeni mpanta afou theoro oti to omonimo kai to Slave To The Grind einai klassika albums eno to Subhuman Race se pio metal formes spernei.
    Episis otan pliroforithika gia Skid Row xoris Sebastian Bach itan san na mou legane na fao pastitsio xoris mpesamel (ti skeftika re o poustis!!). Sa na xanei oli ti nostimia...(kaki prokatalipsi)
    Akousa kai to single (Thick Is The Skin) kai emeina adiaforos.OK alla den itan Skid Row.
    Pira kai ton disko kai prepei na paradexto omos oti einai poli entaksi,poli eilikrines me apli,cool sxetika mousiki alla me gamata kommatakia Americanikou Hard Rock.Panta kserane na grafoune kali mousiki ta tipaki kai den to ksexasane tora....Oxi kati to opoio tha enthousiasei alla einai oti prepei gia ekeines tis ores pou den the na poli vavouriasei kapoios ta aftia tou.Ghost,Born A Beggar,See you Around,Lamb kai Hittin A Wall ksexorizoun kat'eme.
    PS:Adiko na sigrithei o neos tragoudistis me ton Bach,elaxistoi ston kosmo einai kaliteroi se afto to idioma.Isos kanenas....
    Give me a shot to remember
    And you can take all the pain away from me
    A kiss and I will surrender
    The sharpest lives are the deadliest to lead
    A light to burn all the empires
    So bright the sun is ashamed to rise and be
    In love with all of these vampires
    So you can leave like the sane abandoned me

Ksekolate!O diskos einai poly kalos kai poly ilikrinis
    Those little demons ain't the reasons for the bruises on your soul you've been neglecting
    You'll never lose your mind as long as you're heart always reminds you where you left it
    And don't ever let them make you feel like saying what you want is unbecoming
    If you were supposed to watch you're mouth all the time I doubt your eyes would be above it

to i remember you 2003 einai san diaskeui apo xazoamerikaniki punk mpanta. xa-li.