Page 10 of 41 FirstFirst ... 8910111220 ... LastLast

Thread: treles klepsies

Quote Originally Posted by the_good_son
    Quote Originally Posted by Candiru
    Επίσης Scorpions Always somewhere σχεδόν ίδιο με το Tuesday gone (Lynyrd Skynyrd)
    holiday - simple man
    Το σκοτώσατε και οι δύο. Το Always Somewhere είναι κλεμμένο από το Simple Man.
    The commune crap, camp bop, middle-class, flip-flop
    the queen is dead, boys

kai to prwto meros epishs sto omonymo track sto Octavarium twn Theater einai stygni antigrafi tou
    Shine on you crazy diamond pt.1 twn Floyd
    Like lesser birds on the four winds
    Like silver scrapes in May
    Now the sands become a crust
    Most of you have gone away

Quote Originally Posted by Kalki
    Quote Originally Posted by the_good_son
    Quote Originally Posted by Candiru
    Επίσης Scorpions Always somewhere σχεδόν ίδιο με το Tuesday gone (Lynyrd Skynyrd)
    holiday - simple man
    Το σκοτώσατε και οι δύο. Το Always Somewhere είναι κλεμμένο από το Simple Man.
    e kapws etsi.

Benny Lava

Η εισαγωγή του snot - Absent μοιάζει με το Νιrvana - Smells like teen spirit, ή με το Rape me?(και αυτά μοιάζουν λίγο μεταξύ τους)

to arxiko riff tou Unforgiven einai ligo klemeno apo to Children of the Damned twn Maiden
    opos kai h arxi tou idiou kmmatiou(Chlidren of he Damned) exei metaferthei me mia mikrh paralagh sto fade to Black epishs Metallica.
    Auta.... akouste prota kai meta vriste an exo adiko...
    Fuck it all!
    Fuck this world
    Fuck everything that you stand for...

Quote Originally Posted by Simos
    to arxiko riff tou Unforgiven einai ligo klemeno apo to Children of the Damned twn Maiden
    opos kai h arxi tou idiou kmmatiou(Chlidren of he Damned) exei metaferthei me mia mikrh paralagh sto fade to Black epishs Metallica.
    Για το Fade to Black δεν είμαι σίγουρος, πάντως αυτό για το Unforgiven ισχύει.. ( κάπου το είχα διαβάσει κιόλας )

Quote Originally Posted by Simos
    einai sigouri klepsia... ta dikaiwmata twn komatiwn stous maiden TWRAAA!!!
    Poverty, depression, power and despair Conditioned inside and out to the point of no return by a world not crafted by hands of our own yet still we march in step to the cadence of its irregular beatThe damage has been done- irreparable and all-encompassingNature is as archaic word that could never explain this mess Worlds become obsolete like ideas and they won’t have to burn the booksWHEN NOONE READS THEM ANYWAY!

Πολύ διάσημες "διασκευές"

Whitesnake - Still of the night από Led Zeppelin Black Dog
    Whitesnake - Judgement day από Led Zeppelin - Kasmir
    ΙΜΟ λατρεύω τον Coverdale
    Bon Jovi έχουν ειπωθεί για το You give love a bad name kai I'll be there for you, απλά προσθέτω ότι εντελώς αντιγραφή στο συγκεκριμένο έκανε αργότερα και η Belinda Carlisle με το Heaven in a place on earth...
    Paradise lost - Grey το riffακι είναι ίδιο μ' αυτό του Poison από Alice Cooper...
    Dream theater - Octavarium ένα σημείο είναι κλεμμένο από Pink Floyd και ένα άλλο μου θυμίζει Ευανθία Ρεμπούτσικα...
    Europe - The final countdown / John Norum - Love is meant to Last forever (μέγας μπασίστας και συνθέτης ο Jacob, αλλά και τεράστιος κλέφτης)
    Πολύ σωστό αυτό που είπε κάποιος για Whisbone Ash και Iron Maiden
    Ι'Μ ΙΝ

to HEEDING THE CALL twn Hammerfall einai apisteyth klepsia tou RIDING THE WIND twn Running Wild.
    kathws kai....ena song apo Helloween (nomizw to How Many Tears) exei klapei apo tous STRATOVARIUS.den thumamai ta antistoixa kommatia alla opoios katalave tha katalavei ti ennow KLEPSIA!!!
    ...to live without regret...

melvins "let it all be" at 07:04 - Tool "H." "...I am too connected to you to slip away, to fade away..." to riffaki apo pisw.

melvins "little judas chongo" ws to 5o deferolepto - The dillinger escape plan "43% burnt" eisagwgiko riffaki.

H einai apla prwi kai mou moiazoun.

Η εισαγωγή του "Endless Sacrifice" των Dream Theater με το "How Will I Laugh Tomorrow (if i can't even smile today) των Suicidal Tendencies.

Quote Originally Posted by psychotron
    to "safe from harm" (massive attack) einai psiloidio me thn kommatara "stratus" (billy cobham).
    Sorry alla afto einai remix.DEN EINAI KLEPSIA!

Akoma akoustikan para polla gia to Octavarium alla pouthena to gegonos oti to Never Enough exei to idio sxedon riff me to Stockholm Syndrome twn Muse kai oti to These Walls exei idio bridge me to time is running out twn idiwn. I mlkia einai oti o Portnoy dilose oti oi Muse itan sto Inspiration corner(i parakmi tis megalis aftis mpantas), opos kai oti otan grafan to Scenes from a memory, sto Inspiration corner eixan tool, oriste loipon kai i omoiotita me to 46&2...

Vasika, to grigoro meros sto "Fade to Black" exei psiloidia patimata (se pio grigoro tempo) me ena twn Sabbath. I think oti einai to "A National Acrobat"

Episis kapoios filos (kai fan twn parakatw) leei oti exei paixei listeia metaxu Perfect Strangers (Purple) kai Kashmir (Zeppelin)

(Paizei kai na ta eskisa ta onomata orthografika)

Quote Originally Posted by Silent_Enigma
    to HEEDING THE CALL twn Hammerfall einai apisteyth klepsia tou RIDING THE WIND twn Running Wild.
    kathws kai....ena song apo Helloween (nomizw to How Many Tears) exei klapei apo tous STRATOVARIUS.den thumamai ta antistoixa kommatia alla opoios katalave tha katalavei ti ennow KLEPSIA!!!
    ee, mallon ennoeis to riding the storm.

Epishs, an k nomizw to exw ksanagrapsei pio panw, oi Stratovarious einai oi 8eoi ths antigrafhs.

Qryche - Another Rainy Night me 1.000 rainy nights

Aisxos, ban, ksulo klp klp

Rage - Innocent ~ Metallica - Master Of Puppets
    afou sto 5o deuterolepto mou hr8e kateu8eian sto myalo "End of Passion play...crumbling away..."

To Innocent gamato tragoudaki mia fora