Page 1 of 41 12311 ... LastLast

Thread: treles klepsies

Default treles klepsies

peite kommatia pou 8ymizoun alla,paliotera kommatia,se tetoio va8mo omws pou na shkwnoun xalara mhnysh.3ekinw to thread anaferontas to soliloquy twn warlord,pou exei vasiko riff 3epatikwmeno kanonika apo to let me put my love into you twn ac/dc
    Γιατί δε με θες κυρά μου; Επειδή είμαι ψαράς;

B.Dickinson-The Road to Hell. Exei sa basiko riff to melwdiko perasma meta to solo apo to I Want Out twn Helloween.

nai Pano afto kara-isxiei ennoeis vevaia tin melwdia twn keyboards sto background tou song i opoia einai i main sto song vevaia.
    ntaks omws me afti tin logiki kai to 2 minutes to midnight exei to riff klemeno apo to welcome to hell twn venom to opoio einai klemeno apo to moonchild galagher (i opws grafetai)
    ta arxika riffs tou walls of shame twn slough feg einai oloidia me to kirio pasignosto riff tou 2112 twn Rush stin arxi tou temples of syrinx
    YOU ARE NOT SPECIAL. YOU ARE NOT BEAUTIFUL OR UNIQUE SNOWFLAKE. YOU'RE THE SAME DECAYING ORGANIC MATTER AS EVERYTHING ELSE. YOU ARE THE ALL-SINGING, ALL-DANCING CRAP OF THE WORLD.

HIPPIE METAL OR NO METAL AT ALL

iced earth completely maidenallica

De leme gia to genikotero xaraktira tis mpantas alla gia sugkekrimena kommatia.

kala mh me deireis
    ok iced earth - stand alone ena shmeio einai a-k-r-i-b-w-s to idio me to blackened twn metallica

Einai ena kommati apo to Dark Saga pou einai karfi Enter Sandman. Nomizw to The Hunter i to omwnumo.

to omwnymo einai epishs ena tou kotsira(lol) einai copy/paste dust in the wind kai ena cof (pou kollaw na 8hmi8w to titlo) exei akribws to lead tou hallowed be thy name

Mipws i diaskeui?

oxi re malaka h apo to dusk einai h apo to cruelty diko tous kommati

Nai re su... na min pw ki egw ena asteiaki? Oxououou...

kala mwreeeeee

hahah ayta einai topix!
    Stained Glass Horizons apo Cathedral, vasiko riff me mia pros8hkh sto telos k vocal line idia me to Sabbath Bloody Sabbath.
    Euphoria apo Beggars, h 8eikh melwdia sto telos pou einai ka8aro Heaven & Hell elaxista parallagmeno.
    Oi Sentenced se ena kommati apto Frozen, exoun aytousio ena mikro *xarakthristiko* tapingk apo solo tou One.
    allo xarakthristikotato to vasiko riff tou Unas Slayer Of Gods twn Nile pou den allazoun kan nota se epishs xarakthristikotath melwdia apto epos Well Of Souls twn Candlemass.
    ayta pros to parwn

■■

gia akouste to tatoo'd lady tou rory gallagher kai vreite poio eghorio skyli to ehei kataklepsei...

Defunct Economist

oi kathigites panepistimion parakalountai na mi milane gia klepsies

PS. pera apo tin plaka dikio exeis
    Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influences, are usually the slaves of some defunct economist.
    J. M. Keynes.