Page 1 of 2 12 LastLast

Thread: DARE - "Beneath the shining water"

Default DARE - "Beneath the shining water"

DARE – “Beneath The Shining Water”
    (MTM/Legend)
    Running Time : 43:09

Oh, dear how do you start a review, when the pen feels suddenly so heavy. DARE frontman, Darren Wharton was one of the collaborators of the late and great Phil Lynnot, in the last few THIN LIZZY albums. After tragedy struck, it took Darren a while to kick back into action, but he did amazingly so, in 88 I think (?) with the debut album of DARE on A&M records. The band played some fine pompous AOR in the vein of MAGNUM, with perhaps a touch of BON JOVI. Another 3 albums followed, taking us to 2001’s (I can’t find enough words to praise it enough, masterpiece would be an understatement) “Belief”. This album is the most harmonious fusion of Celtic moods and melodic rock to date. I was blown away when I heard that album. “Beneath The Shining Water” continues the fine tradition of it’s predecessor. Overall, it’s slightly darker, but equally as brilliant. I ‘m lost for words. The words in the songs are poetry and Darren’s voice, oh my god! If I ever wanted to cast a man to play an angel in a theatrical play, I would choose him in a heartbeat. A voice that is both masculine and soulful, yet delicate, able to perform amazingly clear and soothing melodies. And songs like “Sea Of Roses” ? Well it’s the best song I heard in the last 15 years period. “Days Gone By” is another melodic gem, this has top 10 written all over it. “Silent Hills” is another “little” epic, with a peach of a chorus. “Beneath The Shining Water” perhaps just a little darker, but I might as well start weeping. The perfection of the music is, scandalous. Thank god that “The Battles That You've Won” is slightly below par, because I could not take another song being so perfect. Slightly below par, doesn’t mean that it’s bad though. Other bands would kill to write the rejects of DARE, much less such a great song. “• Allowed To Fall” is a broody ballad, so simple and yet so beautiful. A bit more of an up beat affair is the following track, “I'll Be With You”. “Where Darkness Ends” echoed a bit of MARILLION to me, but it could just be that I reviewed their new album just before this one. Do I need to say perfect ? Do I ? “Storm Wind” is another rockier song, pretty uplifting to say the least, magnificent material at its finest. The closing track “Last Train” is a bit more melancholic, but it’s lyric is so full of optimism. My mind, tries to actually recover, from the sudden rush of bliss. Gosh, I’m afraid I might sound melodramatic and I might be taking this over the top, but hey if I weren’t going to hell, (where every rocker will eventually end up – as they might as well tell you in school – at least that’s what they were telling us, about those long haired Satan worshipers) but instead to paradise, this could as well be the soundtrack. The production is very clear, and Darren’s voice and songwriting are untouchable. ”Beneath The Shining Water“ is a journey on the wings of an eagle through the green countryside of Ireland. Like a sea of Roses… all around you. Darren and lads, thanks for making mortality, beautiful.

6/6

Samples:
    http://www.melodicrock.com/audio/Dare01.mp3
    http://www.melodicrock.com/audio/Dare02.mp3
    http://www.melodicrock.com/audio/Dare03.mp3
    http://www.melodicrock.com/audio/Dare04.mp3
    http://www.melodicrock.com/audio/Dare05.mp3
    http://www.melodicrock.com/audio/Dare06.mp3
    http://www.melodicrock.com/audio/Dare07.mp3
    http://www.melodicrock.com/audio/Dare08.mp3
    http://www.melodicrock.com/audio/Dare09.mp3
    http://www.melodicrock.com/audio/Dare10.mp3
    There is a statue of a BUDDA in my driveway
    Rigid and stiff
    That's where the birds shit
    And he deserves it
    Me, like a blade of grass
    I bend profoundly
    No raindrops on me
    The wind blows 'round me

ta spaw ta spaeis ta spaei, spasimpa

Oraio review kai ta soundbytes gamoun trela opos itan alloste kai anamenomeno! Mehri tis 7 Iouniou pantos den vgainei (nomizo toulahiston), to pires se promo kopia? Ade na doume pote tha siginithei to malakismeno to Amazon na mou to steilei!
    "I used to be a sinner used to have my cake and eat it
    They warned me of my fate but I was quite prepared
    To meet it
    You'll go to Hell they smiled at me
    And told me of the roaring fires
    But I was happy living wild
    And fuelling my own desires
    I was a wild man
    Drinking, smoking and messing around with women
    Lots of women
    No, not swimming, w o m e n !!!"

Confession; ime megas malakas! Argisa na to paragilo, piga diakopes kai telika akousa TON IPERTATO afto disko htes gia proti fora... Ti na po... Oti o Darren Wharton xeperase ton eafto tou both sta fonitika kai sti sinthesi? Oti to Sea Of Roses ine apo ta kalitera kommatia EVER? Oti osoi den tous ehoun akousei tous Dare pote den xeroun ti hanoun?

Mallon o kaliteros diskous tous ever! Diafono pantos ligo me tin kritiki tou rockavlon, to The Battles That You've Won ine apo ta agapimena mou kommatia tou diskou, mou thimizei para poli U2 alla sto kalitero tous kai me enan pragmatiko tragudisti... Pao na to xanakouso, xana kai xana....
    To meet it
    I was a wild man
    Lots of women

lepon 2 epifanh melh tou florum mas, akousane ena kommati apo to prohgoumeno kai den ta xalase. kathlou i 'd guess. so give it a chance. request it from your local mavros. pes tou no eminem or kokkinou madafaka. S11 thelw kai DARE !!!! etsi ! etsi...
    There is a statue of a BUDDA in my driveway
    Rigid and stiff
    That's where the birds shit
    And he deserves it
    Me, like a blade of grass
    I bend profoundly
    No raindrops on me
    The wind blows 'round me

ta spaw ta spaeis ta spaei, spasimpa

Diskos tis hronias gia mena pantos!
    To meet it
    I was a wild man
    Lots of women

Quote Originally Posted by rockavlon
    lepon 2 epifanh melh tou florum mas, akousane ena kommati apo to prohgoumeno kai den ta xalase. kathlou i 'd guess. so give it a chance. request it from your local mavros. pes tou no eminem or kokkinou madafaka. S11 thelw kai DARE !!!! etsi ! etsi...
    Ο ένας είμαι εγώ.Ωραίο ήταν το κομματάκι,μου θύμισε λίγο (από τα περιορισμένα ακούσματά μου στο συγκεκριμένο χώρο) πιο μελωδικούς Fair Warning.Α και με όμορφα folk στοιχεία που προσδίδουν κάποιο ενδιαφέρον.Κακό δεν είναι σίγουρα,αν θέλετε κάτι σε AOR χλωμό το κόβω να βγαίνουν καλύτερα πράματα από τούτο σήμερα.
    Πάντως κι εγώ πιστεύω πως και να το ακούσει,δε θα του αρέσει του Kveld
    Γιατί δε με θες κυρά μου; Επειδή είμαι ψαράς;

Λοιπόν άκουσα τα τρία πρώτα τραγούδια του album και κατεβαίνουν και τα υπόλοιπα (ελπίζω να μη μου πει κανείς γιατί δε το αγόρασα), οπότε όταν το ακούσω ολόκληρο θα επανέλθω...

Πρώτες ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ εντυπώσεις... Τα τραγούδια είναι κλασσικό AOR, δηλαδή αυτό που εγώ θεωρώ ξενέρωτο και νερόβραστο... Έχουν τις κλασσικές μελωδίες, ένα τραγουδιστή (με ωραία φωνή πάντως) που "πονάει" και ένα κιθαρίστα που έχει γράψει solo ιδανικά για να παίρνει και την κατάλληλη συναισθηματική πόζα στα live... Τα τραγούδια είναι αρκετά έως πολύ κλαψομούνικα (αν και αυτό φαντάζομαι ήταν το ζητούμενο) και λίγο άνευρα...

Τώρα ακούω και το 4ο... Βρίσκεται στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο... Οκ, δεν αμφιβάλλω ότι για το είδος μπορεί να είναι δισκάρα και αν το άκουγα στο ραδιόφωνο δε θα έβαζα και τις φωνές από τρόμο, αλλά με τίποτα δε σου μένει κάτι από αυτό... Κάτι σαν το αντίστοιχο του ελληνόφωνου rock μου κάνει...

Το βράδυ άμα ακούσω και τα υπόλοιπα επανέρχομαι... Αυτά...
    and light it up forever, and never go to sleep

Quote Originally Posted by Kveldssanger
    Λοιπόν άκουσα τα τρία πρώτα τραγούδια του album και κατεβαίνουν και τα υπόλοιπα (ελπίζω να μη μου πει κανείς γιατί δε το αγόρασα), οπότε όταν το ακούσω ολόκληρο θα επανέλθω...

Πρώτες ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ εντυπώσεις... Τα τραγούδια είναι κλασσικό AOR, δηλαδή αυτό που εγώ θεωρώ ξενέρωτο και νερόβραστο... Έχουν τις κλασσικές μελωδίες, ένα τραγουδιστή (με ωραία φωνή πάντως) που "πονάει" και ένα κιθαρίστα που έχει γράψει solo ιδανικά για να παίρνει και την κατάλληλη συναισθηματική πόζα στα live... Τα τραγούδια είναι αρκετά έως πολύ κλαψομούνικα (αν και αυτό φαντάζομαι ήταν το ζητούμενο) και λίγο άνευρα...

Τώρα ακούω και το 4ο... Βρίσκεται στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο... Οκ, δεν αμφιβάλλω ότι για το είδος μπορεί να είναι δισκάρα και αν το άκουγα στο ραδιόφωνο δε θα έβαζα και τις φωνές από τρόμο, αλλά με τίποτα δε σου μένει κάτι από αυτό... Κάτι σαν το αντίστοιχο του ελληνόφωνου rock μου κάνει...

Το βράδυ άμα ακούσω και τα υπόλοιπα επανέρχομαι... Αυτά...
    Re. Poio album tous katevazeis?! To teleftaio legetai Beneath The Shining Water, gia pes kana titlo tragudion apo afta pu katevases...

Akou ekei ellinofono rock!!!!!!!
    To meet it
    I was a wild man
    Lots of women

an eixe katevasei kapoio allo album tous dld de tha eixes antirrisi oti akougetai san ellinofono rock?
    So you're climbing upwards through structures of metal and glass

Δεν εννοούσα ότι ακούγεται σαν ελληνόφωνο rock (sorry αν έγινε παρανόηση)... Ήθελα να κάνω μια παρομοίωση ως προς τα συναισθήματα που δημιουργεί... Όπως τα ελληνόφωνα/έντεχνα υποτίθεται ότι ήταν ιδιαίτερα συναισθηματικά και στο τέλος μου φαίνονταν εντελώς αδιάφορα, κάτι τέτοιο έγινε και εδώ... Το σωστό album κατεβάζω
    and light it up forever, and never go to sleep

Γαμάτο album από μία γαμάτη μπάντα
    Ι'Μ ΙΝ

σε ένα γαμάτο κόσμο

Quote Originally Posted by Kveldssanger
    Δεν εννοούσα ότι ακούγεται σαν ελληνόφωνο rock (sorry αν έγινε παρανόηση)... Ήθελα να κάνω μια παρομοίωση ως προς τα συναισθήματα που δημιουργεί... Όπως τα ελληνόφωνα/έντεχνα υποτίθεται ότι ήταν ιδιαίτερα συναισθηματικά και στο τέλος μου φαίνονταν εντελώς αδιάφορα, κάτι τέτοιο έγινε και εδώ... Το σωστό album κατεβάζω
    Entaxei gousta ine afta I suppose... Ego den simfono alla fisika afto den simainei pos eho dikaio perissotero apo sena (i esi perissotero apo mena). An mporusa na doso ena haraktirismo sto BTSW i sto proigumeno tous tha itan celtic atmosfairiko rock kai ohi AOR (ta dio prota tous nai ine AOR, malista to deftero album tous tha to haraktiriza skliro kitharistiko AOR me omoiotites me Bon Jovi, Def Leppard ktl).

To Beneath The Shining Water gia mena moiazei perissotero me ena migma Thin Lizzy / Pink Floyd (post Waters periodou) me enishimena Celtic stoiheia kai ligoteres kithares kai apo ta dio proanaferthenta sigrotimata. Ta solo pu ta akouses, ine zitima an ehei 2-3 se olokliro ton disko... Tespa, an den sou arese den sou arese, pantos sigriseis me entehno laiko ti na po ine poli poli astohes, poses ellinkes bandes/kallitehnes ehoun Keltika stoiheia kai melodies, bagpipes ktl?!
    To meet it
    I was a wild man
    Lots of women

Κουοτ του Ντραγκονλορντ.

"Σαν ακομα πιο μελωδικοι Φαιρ Γουωρνινγκ ???" ..... Φρανκ Σινατρα δηλαδη.
    "Τι χτυπαω??"

"Ενα μονο με ελιες. Και ενα μονο με πατατες."

Quote Originally Posted by Mitsmann
    Κουοτ του Ντραγκονλορντ.

"Σαν ακομα πιο μελωδικοι Φαιρ Γουωρνινγκ ???" ..... Φρανκ Σινατρα δηλαδη.
    Kamia shesi vasika (me Fair Warning ). Poli ligoteres kithares kai 0 pozeradiko feel, o diskos ehei perissotera koina me to Division Bell ton Floyd para me otidipote hard rock...
    To meet it
    I was a wild man
    Lots of women