Page 3 of 10 FirstFirst 12345 ... LastLast

Thread: Anathema- A Natural Disaster

Parte kai ena proto review gia to album

http://www.musiquemachine.com/review...ate.php?id=432
    and light it up forever, and never go to sleep

hah i foto tou vincent panw panw einai apo Xania
    YOU ARE NOT SPECIAL. YOU ARE NOT BEAUTIFUL OR UNIQUE SNOWFLAKE. YOU'RE THE SAME DECAYING ORGANIC MATTER AS EVERYTHING ELSE. YOU ARE THE ALL-SINGING, ALL-DANCING CRAP OF THE WORLD.

HIPPIE METAL OR NO METAL AT ALL

To album einai pio skoteino apo to AFDTE kai ohi toso yialismeno kai iremo,isws ena vima parapera.Tolmw na pw oti ita o diskos pou tha evgazan kapote oi Radiohead an se mia periodo tis zois tous epaizan doom/death metal.Vevaia kaka ta psemata osa metal stygrotimata prospathisan na emploutisoun kai na kanoun pio "entehno" ton iho tous eite ta monopatia ton Tool akolouthoun eite twn Radiohead kai tis post rock skinis kai edw ehoume na kanoume me ti deuteri periptwsi.As paw sta kommatia:To harmonium ontws thymizei to prwto tragoudi tou Kid A alla de vrika tin antiyrafi toso kravyalea(entopisa mia heiroteri).Anamenomeno an skeftoume pws to pressure tha ithele polly na vriskete mesa sto ok computer.Kalytero kai pio dynato ap'to pressure.To Balance einai to antistiho release yia mena pio heavy kai pio apelpismeno(nomizw kai pio syntomo).To closer mou efere seinirmika tous Joy Division sto myalo alla thymizei to prwto tragoudi tou teleutaiou diskou twn Mogwai kai pali se pio apaisidoxi omws version.Are you there meta to temporary peace tou diskou ligo pio analafro me ton Danny sta fonitika(thymithite me to oti Danny tragoudaei toso se auto to disko proannagelei simantikes allagessto group).Oi kithra se auto to kommati einai C/P apo to Kids turn to skeletons(i kapws etsi) twn Mogwai kai akouyete apo hiliometra.I ekplixi tou diskou einai yia mena to pulled under...to fonitiko xespasma tou Vince me piyainei sto 96 opou garize " Do you think we're forever..".To omonymo trip-hopizei kai fairnei anagastika sto myalo tous Antimatter polly omorfi synthesi overall.To flying einai ap;ta pio melancholika tou me classiki AFDTE ermineia apo to Vince enw to electricity palli me ti foni tou Danny(pou kanei polly wraia deutera fonitika kai se polla kommatia) pera apo ti Mogwai arhi (autes i notes sto piano stin arhi..) mou thymise proswpika to One last goodbye stis fonitikes yrammes.Emeina malakas kai sta deka lepta tou Violence pisteuw pws i patenta me to fade out meta to hwsimo stis kithares yia na katleiksoume sto katatoniko finale einai paneksypni.Yenika yamatos diskos thelei omws polles akroaseis akoma
    "i speak without reservation from what i know and who i am. i do so with the understanding that all people should have the right to offer their voice to the chorus whether the result is harmony or dissonance, the worldsong is a colorless dirge without the differences that distinguish us,

Quote Originally Posted by Fixxxer
    Prepei na einai ligo koufoi xoris plaka tora, eidika autos o lost icon mono bures xerei na pinei Ektos ki an den exoun akousei Pink Floyd pou einai polu duskolo auto. Alla pote de xereis... Vasika to Judgement moiazei me Beethoven ligo tora pou to skeftomai. An kai exei kai epirroes apo Rolling Stones. O kathenas oti na nai edo pera. Kala eidika gia tin Radiohead epirroi tha gelao polu kairo, epeidi exoun ena kommati (Pressure) pou exei liga koina simeia me Radiohead simainei oti oi Anathema einai pleon ftines antigrafes apo Radiohead.
    akou to everything in its right place kai to harmonium me auth th seira
    a monkey in silk is a monkey no less

to pulled under gamaei.-
    a monkey in silk is a monkey no less

to pulled under einai copy paste apo floyd...opoios brei album kai kommati ton paradexomai...alla ayto ligh shmasia exei...opws kai oi ypoloipes epirroes pou emfanizontai edw. H mpanta pisteyo oti synexizei to dromo ths, bgazei ena akomh diaforetiko album gemato synaisthimata kai osoi thelhsoun na thn akolouthisoun (oi opoioi profanws tha einai aytoi pou den kollhsan stis apanwtes allages toy yfous tous...) tha perasoun ena oneiriko taksidi. Omologw oti gia mia akomh fora ayth h mpanta me afhnei ekplhkto oxi toso giati to album einai H ASYLHPTH DOULEIA (an kai blepw na pathiazomai KAI me ayto...) oso giati me tipota den perimena tetoio prosanatolismo. Tora den ksero kata poso merikoi tha theorhsun oti kai h nea kateythynsh einai emporikh alla prosopika eimai sigouros oti oi anathema bgazoun album symfona me ayto pou niothoun kai mono.

Ante na bgei kai to Bride gia na pethanoume hsyxoi...
    "Sense my thirst’ s outburst
    Let the snake conduct thy senses into
    A trip that deifies desire..."

na vgei na vgei na vgei

■■

Originally posted by The_Emperor
    [/B]Ante na bgei kai to Bride gia na pethanoume hsyxoi...

ee mono tote tha katalavoun merikoi ti shmainei poiothta se ena group.

A BLEAK GARDEN TO CRYYYYY WHEN MY INAMORATO DIED!!!!!
    OTAN EISAI METALLAS E EISAI METALLAS \M/

nai alla kai aytoi htan "flwroi" kati feggaria ... e? asdfsdsd

■■

se ena album peiramatisthkan kai den tous vghke,den mas gamhsan omws stis mlkies kai tis antigrafes antitheta alloi tous ksepatikwnoun.
    OTAN EISAI METALLAS E EISAI METALLAS \M/

Mono ego pisteyo oti ekanan psilomalakia kai gyrisan pio poly sta palia meta to Complete? Theoro oti einai sigoura kalytero apo oti akolouthise (ta epomena album de itan asxima omos)...
    and light it up forever, and never go to sleep

Ki emena mou aresei to 58438927617809568%...Complete. Exw problhma giatre?
    Who knows where the days go
    And would you ever want them back

akousa sto radio ena tragoudi den 8imamai titlo pou gamise, an kai ta ipolipa einai analoga prepei na einai gamw ta albumsssssss
    I swear on tomorrow, if you take this chance
    Our lives are this moment, the music - the dance
    And here in this labyrinth of lost mysteries
    I close my eyes on this night and you're all that I see

Quote Originally Posted by The_Painless
    Ki emena mou aresei to 58438927617809568%...Complete. Exw problhma giatre?
    nai. xreiazesai polles geres doseis cyber gia na strwseis.
    exw ena filaraki pou einai prothymo na se voithisei. onomazetai Good_Dog_Who_Does_Bad_Things (And_Does_Great_Cyber)
    I went down into the valley to pray.
    I got drunk and I stayed all day.

To album tha gamaei giati oi anathema einai theoi.symfwnw me fixxxxxxxxxer kai sympo.ante na vgei na goustaroume
    The Band is Playing...