Page 1 of 5 123 ... LastLast

Thread: JAG PANZER

Default JAG PANZER

Anoigw prokatabolika thread Jag Panzer opou to bradu 'h aurio to prwi 8a kata8esw tis (polutimes ) apopseis mou gia to live tous shmera sthn Kolonia. Yeeeeaaaaah
    Aurio kai me8aurio to sunexizoume me ta ths 8essalonikhs kai ths A8hnas. Kaula
    Who knows where the days go
    And would you ever want them back

min dianoitheis na grapseis titlous tragoudiwn
    YOU ARE NOT SPECIAL. YOU ARE NOT BEAUTIFUL OR UNIQUE SNOWFLAKE. YOU'RE THE SAME DECAYING ORGANIC MATTER AS EVERYTHING ELSE. YOU ARE THE ALL-SINGING, ALL-DANCING CRAP OF THE WORLD.

HIPPIE METAL OR NO METAL AT ALL

oxi na grapsei na sth spasei pou panta kaneis nwritera c/p ta playlists allwn xwrwn (vlepe ryche ).

■■

ama grapsei tha tin kanw ban
    YOU ARE NOT SPECIAL. YOU ARE NOT BEAUTIFUL OR UNIQUE SNOWFLAKE. YOU'RE THE SAME DECAYING ORGANIC MATTER AS EVERYTHING ELSE. YOU ARE THE ALL-SINGING, ALL-DANCING CRAP OF THE WORLD.

re nai,mi grapseis playlist plz! ase na mas trwei i agwnia- 2meres akoma reeeeee!!!!!!\m/
    Reality - larger than man's illusions
    or is it me?

De grafw playlist. Ena exw na pw....htan KAULA! Kala na perasete! Kai 8a perasete. Miam, pali
    Oi BattleRam btw, gamhsan.

Gkrrrr ena prama pshnomai na pw. Alla de lew peri tinos prokeitai. Gmt mou. Anyway, Panzer.-

who farts on battle ram's faces
    loipon den thelw titlous
    alla arithmo tragoudiwn apo ample destruction

Tessera ap'oso 8umamai. Gamw. Milano leei den epai3an toso (+tosa)

Egw 8a paw kata tis 9 na glytwsw ti baremara apo ta ellinika groups.Itan anagi na baloun 5?ELEOS!!!na kanan kamia synaylia sto an an 8elan na paiksoun ellinika groups.tsourekia....
    Those little demons ain't the reasons for the bruises on your soul you've been neglecting
    You'll never lose your mind as long as you're heart always reminds you where you left it
    And don't ever let them make you feel like saying what you want is unbecoming
    If you were supposed to watch you're mouth all the time I doubt your eyes would be above it

Jag Panzer sthn 8essalonikh...

Exw sygklonistei.Den 3erw ti na pw.Apo ta kalytera live pou exw dei pote mou(kai exw dei arketa).Oloi htan TELEIOI! Gia thn fwnh tou Tyrant ta sxolia peritteuoun.Poly apla 8a sas fygei to skato apo thn olh parousia tous.

Epai3an ligo parapanw apo miamish wra kai ta dwsane/dwsame ola.

Highlight 1: O Tyrant na anevainei kai na kremetai apo ta hxeia ths ydrogeiou san allos Dickinson.

Highlight 2: Den mporw na mhn to pw.Ta 5 teleutaia kommatia ta opoia htan ola apo to "Ample Destruction" kai pou pragmatika den mas afhsan na paroume anasa.

Arnhtiko: Sto soundcheck epai3an to "When The Metal Melts The Ice" alla den to epai3an sto live.

Kata ta alla to setlist htan poly kalo kai mono ena kommati apo auta pou epivalletai na pai3oun den epai3an.8a katalavete aurio poio einai.

8a prospa8hsw na kanw post kai kamia photo aurio.

Kala na perasete sto live kai dwste ta ola!

K-A-I-G-A-M-W
    kseroglifomai apo twra

MAS KAVLWSES PRWI PRWI!!!!!!
    Poso thelei akoma 15-16 wres?...\m/
    Reality - larger than man's illusions
    or is it me?

Gmt, emeinan liges wres pleon e? Skata, zhleuw. Kaula 8a einai. Germania egine ths trelhs. Kapws etsi prepei na htan ta live sta 80s. Alla Ellada standard 8a ginotan both sth 8essalonikh kai shmera A8hna THS POUTANAS. So, kala na perasete. Mas apagoreuse o Antwnhs na kanoume post to setlist, gamwto, akoma me trwei to xeri mou na to post-arw, alla whatever, 8a kanw thn kardia mou PETRA lol kai 8a pw NA PERASETE GAMHMENA KALAAAAAAAAAA, ARGH!

Re ship eixe ka8olou merchantise???ki an nai,se ti times??
    Those little demons ain't the reasons for the bruises on your soul you've been neglecting
    You'll never lose your mind as long as you're heart always reminds you where you left it
    And don't ever let them make you feel like saying what you want is unbecoming
    If you were supposed to watch you're mouth all the time I doubt your eyes would be above it