Page 1 of 3 123 LastLast

Thread: Episthmonika vivlia / periodika

Default Episthmonika vivlia / periodika

Epeidh ligo-polu uparxoume ( nai , san eidos kai tha sas kurieusoume olous ) orismena atoma pou asxoloumaste kai goustaroume , peite ti exete diavasei tou eidous , ti aksizei kai ti oxi kai giati + mia analush gia tou ti milaei to kathe ti pou exete diavasei. Milaw gia panepisthmiaka kai mh ( h kai eklaikeumena se vathmo pou na mhn xalaei to periexomeno ).
    Assumptions:

1. Mathematics is the language of nature
    2. Everything around is can be represented and understood by numbers
    3. If you graph the numbers of any system, patterns emerge

Evidence:

1. The cycling of disease epidemics
    2. The wax and wan of caribou populations
    3. Sunspot cycles
    4. The rise and fall of the Nile River

Grzegorz Brzęczyszczykiewicz MoRmEnGiL's Avatar

egw pou kai pou diabazw to scientific american pou pernei o fathah.
    poly kalo sto xwro,alla ligo apaithtiko apo pleuras gnwsewn wres wres se shmeio pou na mhn mporw na to parakolou8hsw panta.

My morning sun is the drug that brings me near
    To the childhood I lost, replaced by fear

To FOCUS diavazw kathe mina (scientific periodiko) mias kai eimai sindromitria. To sinistw 100%. Tin prwth fora pou to phra etsi kata tixh gia na perasei h wra mou sto aeroplano to diavasa apo tin prwth selida mexri tin teleftaia (xwris na afhsw kapoio arthro gia meta, ola me tin seira ta diavasa). To "strong point" tou FOCUS en antithesi me to Scientific American einai oti sou eksigei to katheti me poli pio apla logia xwris na xreiazetai na exeis kapoia "high level" gnwsh, sigkekrimenes akraies orologies klp. Afto pou leei o mormengil gia to Scientific American isxuei.

Trust me: ena teuxos na pareis kai tha kolliseis (elpizontas vevaia oti tha mporeis na to vreis stin Ellada, den exw idea). Sigoura sindromh omos mporeis apo Ellada (kai apo pantou). H vash einai UK.

Na ki ena link: http://www.focusmag.co.uk/

Υπάρχει ένα καταπληκτικό τεχνολογικό/μηχανολογικό περιοδικό, το ''R&D''.Όσοι καμένοι με τεχνολογία που αφορά όλους τους τομείς της μηχανοκινησης τιμήστε το.
    Black in mind

Quote Originally Posted by Fourka
    To FOCUS diavazw kathe mina (scientific periodiko) mias kai eimai sindromitria. To sinistw 100%. Tin prwth fora pou to phra etsi kata tixh gia na perasei h wra mou sto aeroplano to diavasa apo tin prwth selida mexri tin teleftaia (xwris na afhsw kapoio arthro gia meta, ola me tin seira ta diavasa). To "strong point" tou FOCUS en antithesi me to Scientific American einai oti sou eksigei to katheti me poli pio apla logia xwris na xreiazetai na exeis kapoia "high level" gnwsh, sigkekrimenes akraies orologies klp. Afto pou leei o mormengil gia to Scientific American isxuei.

Trust me: ena teuxos na pareis kai tha kolliseis (elpizontas vevaia oti tha mporeis na to vreis stin Ellada, den exw idea). Sigoura sindromh omos mporeis apo Ellada (kai apo pantou). H vash einai UK.

το FOCUS έχει πέσει στα χέρια μου κανα 2 φορές και όντως είναι ευκολοδιάβαστο και ευχάριστο, αλλά νομίζω κάπου κάπου ξεφεύγει από την "επιστημονική" τεκμηρίωση.... μπορεί, δηλαδή, να πετάξει και το κάτι παραπάνω

το Scientific American το διαβάζω όποτε έχει κανα θέμα περί σύμπαντος κτλ... είναι λίγο δύσκολο, αλλά ό,τι γράφει είναι 100% τεκμηριωμένο.

Τώρα "επιστήμη" δεν είναι μόνο τα αντικείμενα που ασχολούνται αυτά τα περιοδικά...
    Rock or Nothing

focus ---- epistimoniko periodiko
    limp bizkit --- xevimetals

auto de simainei pos den einai endiaferon e.
    So you're climbing upwards through structures of metal and glass

...Nu-scientific periodiko...

paliotera eperna to strange.den kserw an xreiazetai na pw gia ti pragma milaei,isws ennoeitai ap to onoma..pantws genikotera milaei gia anekshgita fainomena k perierges katastaseis. focus pairnei kai mena h mhtera mou k exw diavasei arketes fores.Exei arketa endiaferonta pragmata k merikes fores mou psilo8umizei to strange.k episis to armonia pou mporeis na vreis arketes plhrofories sxetika me thn ygeia sou klp
    I'm dethroned in the reign of entity..my tears descend like of abony..Life is the theatre of tragedy..dying..I only feel apathy..

omg skaste

De vgazeis to skasmo esi kalitera?

κάπου το'χω ξαναδεί το έργο
    Rock or Nothing

Quote Originally Posted by Dreamland
    paliotera eperna to strange.den kserw an xreiazetai na pw gia ti pragma milaei,isws ennoeitai ap to onoma..pantws genikotera milaei gia anekshgita fainomena k perierges katastaseis. focus pairnei kai mena h mhtera mou k exw diavasei arketes fores.Exei arketa endiaferonta pragmata k merikes fores mou psilo8umizei to strange.k episis to armonia pou mporeis na vreis arketes plhrofories sxetika me thn ygeia sou klp
    To Τρίτο Μάτι είναι πιο επιστημονικά τεκμηριωμένο από το Strange.

De vgazeis to skasmo esi kalitera?

giati mou milas etsi?

To Focus einai xalia san periodiko. Den periexei tpt mesa. To eukolo ths upotheshs den einai oti einai eklaikeumeno alla einai h perilhpsh ths perilhpshs thn perilhpsh E! PERILHPSH! Aparadekto, den ekshgei sxedon tpt ektos apo na skiagrafei ena gegonos kai tpt parapanw + oti den anaferei tis phges twn arthrwn tou.
    Safws protimw na katsw san malakas 3 wres na katalavw ena arthro alla na mathw swsta ti skata leei mesa kai na to katalavw para na to perasw se 2 lepta kai na mhn mou meinei tpt.
    Assumptions:

1. Mathematics is the language of nature
    2. Everything around is can be represented and understood by numbers
    3. If you graph the numbers of any system, patterns emerge

Evidence:

1. The cycling of disease epidemics
    2. The wax and wan of caribou populations
    3. Sunspot cycles
    4. The rise and fall of the Nile River

Katalavaino ti les. Ki egw otan diavazw to Focus aisthanomai apla na eimai up to date (kai sigoura me poli efxaristo tropo). An mou kinisei kati to endiaferon arketa tote tha psaxto gia perissoteres plirofories afto einai sigouro, alla to na agoraso to Scientific American gia paradeigma kai eite na min katalavw peri tinos prokeite eite na katso 3 ores opos les ki esi kai na asthanomai meta oti diavazo gia ta exams mou, den me sigkinei idiatera.