Page 2 of 2 FirstFirst 12

Thread: ER online RPG session

σκληρόκαρδος χρυσοκούκης Kingdom Gone's Avatar

Thanks, θα το τσεκάρω.

ΕΝΤΙΤ: I was wondering, eπειδή είπες ότι δεν έχει πολλά ζάρια το window, κανένα diceless σύστημα έχεις παίξει? Αν ναι τι λένε?
    After the Triumph of Your Birth.

O Mikros K8oulou When Black Roses Bloom's Avatar

8ewritika kai to ST (story telling, wordl of darkness) diceless ksekinhse. Proswpika to briskw ligo kourastiko oson afora thn proetoimasia kai to blah blah pou prepei na rikseis otan p.x. kaneis ena spell me enan mage sto ascension kai prepei na dikaiologhseis to spell pou kaneis xwris zaria.
    Ravel: There is no room for '2' in the world of 1's and 0's, no place for 'mayhap' in a house of trues and falses, and no 'green with envy' in a black and white world.

Quote Originally Posted by Kingdom Gone
    Thanks, θα το τσεκάρω.

ΕΝΤΙΤ: I was wondering, eπειδή είπες ότι δεν έχει πολλά ζάρια το window, κανένα diceless σύστημα έχεις παίξει? Αν ναι τι λένε?
    Το μόνο diceless που συμπάθησα είναι το Phantasm, το οποίο δε πρέπει να υπάρχει πλέον. Προσωπικά, θέλω να υπάρχουν ζάρια, καθώς αυτά δίνουν την έννοια του παιχνιδιού, του τυχαίου.
    No trees were killed to send this message, but a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Defunct Economist

mesa gia 2nd edition

gia 3rd me kalipse o mitsos
    Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influences, are usually the slaves of some defunct economist.
    J. M. Keynes.

min eiste kollimenoi :/

tespa egw ad&d den exw paiksei pote, mono 3 kai 3.5
    ama goustarei kapoios na mou pei tis diafores paizw ;p

"The island gives you what you need" - Locke

Grzegorz Brzęczyszczykiewicz MoRmEnGiL's Avatar

silencerius don't even bother,to systhma ths 2nd htan to pio a8lio kai gtp systhma pou exw dei se rpg.giauto eixa stamathsei to dnd kai asxoliomouna mono me Wod kai MERP.ap thn allh ta resources kai ta background info books ths 2nd htan anwtera imo apo auta ths 3rd.so dialegeis kai perneis.
    an kai egw proswpika mono oi kanones me endiaferoune,ta alla ola kata syntriptiko pososto ta dhmiourgw egw.

My morning sun is the drug that brings me near
    To the childhood I lost, replaced by fear

GURPS > WoD > DnD > Merp
    No trees were killed to send this message, but a large number of electrons were terribly inconvenienced.

kai supmlhronwntas:

CoC - GURPS > WoD > DnD > Merp
    Ravel: There is no room for '2' in the world of 1's and 0's, no place for 'mayhap' in a house of trues and falses, and no 'green with envy' in a black and white world.

gia osous kathisan kai diavasan tis 2 teleutaies selides...i apantisi stin erwtisi 'er session paizei?' einai OXI
    www.SxedioB.gr ena site gia pragmatikous antres.

Sthn erwtish "o One_Winged_Angel prospa8ei na anebasei to post count tou?" h apanthsh einai NAI!~!!~~!`1`1

Quote Originally Posted by Deggial
    Το σύστημα επηρρεάζει τις δυνατότητες και τον προσανατολισμό .
    Esu pou exeis diavasei kai 5 systhmata parapanw, den tha eprepe na to les auto. To susthma den ephreazei dunatothtes kai prosanatolismo, auta einai sunarthsh tou kathe suggrafea / company man pou grafei ta vivlia kai h genikh grammh ths etairias gia to paixnidi. Kai to Dragonlords of Melnibone ( Elric sto d100 ) xrhsimopoiei to d20 alla tetoio provlhma den uphrkse pote ( epeidh to evgaze h chaosium kai oxi h WoTC profanws ).

Online einai duskolh fash. Psakste sta rpg kai products reviews , eixa dwsei ena link gia ena online pou paizotane ( delta green ) kai h morfh tou htan polu kalh. O kathe enas egrafe ti ekane afhghmatika kai o dm prosthete kai telika htan san na grafotane mia nouvela. Theiko. An goustarete etsi kai mporw na exw xrono kai na mhn to parathsw tha kanw egw dm-ing se CoC / Delta green h an exw xrono se kapoio allo rpg , xwris online zaria kai malakies, mesa apo auto to forum kai tha to vgaloume gamato. Prwta vreite to link kai deite pws htan h fash. an sas aresei, mou lete kai sas lew.
    Assumptions:

1. Mathematics is the language of nature
    2. Everything around is can be represented and understood by numbers
    3. If you graph the numbers of any system, patterns emerge

Evidence:

1. The cycling of disease epidemics
    2. The wax and wan of caribou populations
    3. Sunspot cycles
    4. The rise and fall of the Nile River

Quote Originally Posted by Carcass_
    Quote Originally Posted by Deggial
    Το σύστημα επηρρεάζει τις δυνατότητες και τον προσανατολισμό .
    Esu pou exeis diavasei kai 5 systhmata parapanw, den tha eprepe na to les auto. To susthma den ephreazei dunatothtes kai prosanatolismo, auta einai sunarthsh tou kathe suggrafea / company man pou grafei ta vivlia kai h genikh grammh ths etairias gia to paixnidi. Kai to Dragonlords of Melnibone ( Elric sto d100 ) xrhsimopoiei to d20 alla tetoio provlhma den uphrkse pote ( epeidh to evgaze h chaosium kai oxi h WoTC profanws ).

Online einai duskolh fash. Psakste sta rpg kai products reviews , eixa dwsei ena link gia ena online pou paizotane ( delta green ) kai h morfh tou htan polu kalh. O kathe enas egrafe ti ekane afhghmatika kai o dm prosthete kai telika htan san na grafotane mia nouvela. Theiko. An goustarete etsi kai mporw na exw xrono kai na mhn to parathsw tha kanw egw dm-ing se CoC / Delta green h an exw xrono se kapoio allo rpg , xwris online zaria kai malakies, mesa apo auto to forum kai tha to vgaloume gamato. Prwta vreite to link kai deite pws htan h fash. an sas aresei, mou lete kai sas lew.
    nomizw auto pou leei o mhtsos einai oti alliws paizoun autoi pou paizoun px chtulhu d100 -o xarakthras etsi ki alliws einai flwros- kai alliws autoi
    me tous super gamiades xarakthres tou NtouNtou .
    Allh fash to na kai allh to allo. Kai nai eksartatai KAI apo to prosanatolismo - kateuthinsh ths kathe etaireias .