Voters
27. You may not vote on this poll
  • P.o.S

18 66.67%
  • Symphony X

9 33.33%
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

Thread: Another gay poll/P.o.S vs Symphony x

an auto 8a se kanei na niwseis kalytera, tote 8a sou pw oti den 8elw na se meiwsw epithdes.oti lew to ennow.xalarwse kai apolause to
    IF IT'S NOT IN THY BLOOD, THOU WILL NEVER UNDERSTAND...

den tithetai thema, Pain of Salvation fysika.
    Vevaia einai ligo akyrh h sygkrish.
    Oi Symphony X mporei na einai kalyteroi se texnikh alla ysteroun se ousia. Emena de maresoun toso logw twn orismenwn power stoixeiwn pou exoun kyriws sta fwnhtika. Oi PoS ektos apo prwtotypia exoun k kalyteres syntheseis. Proswpika thewrw ton D.Gindenlow ena aptous kalyterous neous synthetes auth th stigmh (de nomizw na ginomai ypervolikos etsi?).

We are left alone staring into the abyss, into the laughing face of madness.

pos
    -> http://www.odes.gr <-
    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Pain Of Salvation
    Se tragoudia,se ermineies,se sinaisthima,se prototipia,genika se otidipote.Kai oxi mono kaliteroi apo tous Symphony X (pou dekton einai gamatoi) alla kai apo polles "istorikes" progressive mpantes (sxedon oles)
    Give me a shot to remember
    And you can take all the pain away from me
    A kiss and I will surrender
    The sharpest lives are the deadliest to lead
    A light to burn all the empires
    So bright the sun is ashamed to rise and be
    In love with all of these vampires
    So you can leave like the sane abandoned me

oxi mono kaliteroi apo tous Symphony X (pou dekton einai gamatoi) alla kai apo polles "istorikes" progressive mpantes (sxedon oles)
    sure..
    YOU ARE NOT SPECIAL. YOU ARE NOT BEAUTIFUL OR UNIQUE SNOWFLAKE. YOU'RE THE SAME DECAYING ORGANIC MATTER AS EVERYTHING ELSE. YOU ARE THE ALL-SINGING, ALL-DANCING CRAP OF THE WORLD.

HIPPIE METAL OR NO METAL AT ALL

profanws otan lew gia tis istorikes progressive mpantes ennow stin katastasi pou vriskontai simera.
    oi Fates mporei na einai stathera se poli ipsila standard poiotitas alla vgazoun disko mia sto toso kai den kanoun kai tis apeires periodeies.
    oi Queensryche posa xronia exoun na vgaloun pragmatika super disko?
    k.o.k.

mallon milaei i prokatalipsi para i antikeimenikotita (oso mporei na iparksei afti).
    kai ksanalew den milaw gia istoriki aksia giati tetoia sigrisi den einai dinaton na ginei akoma...
    Give me a shot to remember
    And you can take all the pain away from me
    A kiss and I will surrender
    The sharpest lives are the deadliest to lead
    A light to burn all the empires
    So bright the sun is ashamed to rise and be
    In love with all of these vampires
    So you can leave like the sane abandoned me

pos giati gamane afrata kolarakia

opote esy 8a 3ereis an einai kaloi sto sex h oxi
    ax kale peeeeeeees maaaaaaas

re mages,oloi eseis pou milate gia anwterothta twn pos sto prog,tous vauxdvihl tous kserete???tous mayfair?tous xerxes mhpws???and the list goes on and on and on...psaxteite ligo....
    Those little demons ain't the reasons for the bruises on your soul you've been neglecting
    You'll never lose your mind as long as you're heart always reminds you where you left it
    And don't ever let them make you feel like saying what you want is unbecoming
    If you were supposed to watch you're mouth all the time I doubt your eyes would be above it

Quote Originally Posted by Kingryche
    oi Fates mporei na einai stathera se poli ipsila standard poiotitas alla vgazoun disko mia sto toso kai den kanoun kai tis apeires periodeies.
    ti mparoufa einai afth???kai ti paei na pei pou bgazoun diskous mia sto toso kai den periodeyoun???Otan milaei o Matheos oloi oi "prog" trexoun eite na kryftoun eite na prospa8hsoun na adigrapsoun...
    Those little demons ain't the reasons for the bruises on your soul you've been neglecting
    You'll never lose your mind as long as you're heart always reminds you where you left it
    And don't ever let them make you feel like saying what you want is unbecoming
    If you were supposed to watch you're mouth all the time I doubt your eyes would be above it

Quote Originally Posted by Rush
    re mages,oloi eseis pou milate gia anwterothta twn pos sto prog,tous vauxdvihl tous kserete???tous mayfair?tous xerxes mhpws???and the list goes on and on and on...psaxteite ligo....
    tous kseroume...
    vauxdvihl den exw akousei oloklhro to album tous alla apo 1-2 tragoudia pou exw einai para poly kaloi. Twra den kserw an me ena disko oi vauxdvihl patane katw tous PoS me 4 apsogous diskous k pane gia 5o se kana mhna.. Mayfair exw to Die Flucht k to behind EP kai einai kai ta 2 apistueta. Alla proswpika mou kanoun ena klik parapanw oi PoS. Den kserw pantws kata poso mporoun ta sygkrothmata pou aneferes (xerxes den exw akousei) na apoteloun to mellon ( ) tou prog afou to exoun pleon dialysei to magazi. Alla twra na milame gia anwterothta autwn twn sxhmatwn sto prog einai ligo travigmeno imho. Sigoura einai adikhmena sygkrotimata, tha aksizan perissotera alla mexri ekei pisteuw..

We are left alone staring into the abyss, into the laughing face of madness.

Quote Originally Posted by Ghoul
    Sigoura einai adikhmena sygkrotimata, tha aksizan perissotera alla mexri ekei pisteuw..
    Νομίζω ότι κάπου εδώ βρίσκεται το όλο θέμα... Τα περισσότερα από αυτά τα συγκροτήματα διέλυσαν γιατί όσο ηχογραφούσαν δε τους ήξερε ούτε η μάνα τους... Οι PoS (καλώς ή κακώς) έχουν κάνει αρκετά μεγάλη επιτυχία σε θέμα πωλήσεων... Απλά, σε πολλούς (μεταξύ αυτών και εγώ) φαίνεται μάλλον τραβηγμένο να τους θεωρούν το δώρο του θεού στο progressive... Ωραία μουσική γράφουν αλλά μέχρι εκεί... Από εκεί και πέρα υπήρχαν πάρα πολλοι που έπαιζαν πολύ πιο πρωτότυπα ή πιο "προοδευτικά" πράγματα και τους έφαγε το μαύρο σκοτάδι... Γενικά μου φαίνεται ότι αυτό είναι το πρόβλημα με όλους τους νέους "ηρωες" στη μουσική... Οι περισσότεροι μπορούν να σκεφτούν αρκετά συγκροτήματα στο χώρο που να θεωρούν πολύ ανώτερα αλλά που δεν είχαν καμία αναγνώριση... Κάπου εκεί η υπερβολή των οπαδών χτυπάει λίγο άσχημα... Από την άλλη μαγκιά τους που κατάφεραν να έχουν αυτή την επιτυχία... Τέλος πάντων, κουβέντα να γίνεται...

Για να είμαστε και λίγο on-topic Symphony X δεν έχω ακούσει και από τις περιγραφές μάλλον δε χρειάζεται κιόλας... Αν πέσει κάτι στα χέρια μου θα δείξει...
    and light it up forever, and never go to sleep

An kai den exw asxolithei idiaitera me tis duo mpantes oi Symphony X akougountai pio euxarista sto auti mou.

Quote Originally Posted by Odonian
    Καλά που υπάρχει και το ER και ενημερωνόμαστε για την ποιοτική μουσική.

Quote Originally Posted by Ghoul
    Quote Originally Posted by Rush
    tous kseroume...
    vauxdvihl den exw akousei oloklhro to album tous alla apo 1-2 tragoudia pou exw einai para poly kaloi. Twra den kserw an me ena disko oi vauxdvihl patane katw tous PoS me 4 apsogous diskous k pane gia 5o se kana mhna.. Mayfair exw to Die Flucht k to behind EP kai einai kai ta 2 apistueta. Alla proswpika mou kanoun ena klik parapanw oi PoS. Den kserw pantws kata poso mporoun ta sygkrothmata pou aneferes (xerxes den exw akousei) na apoteloun to mellon ( ) tou prog afou to exoun pleon dialysei to magazi. Alla twra na milame gia anwterothta autwn twn sxhmatwn sto prog einai ligo travigmeno imho. Sigoura einai adikhmena sygkrotimata, tha aksizan perissotera alla mexri ekei pisteuw..
    Το To Dimension Logic (όπως και το Die Flucht/Escape όπως επίσης το Electric Scum) πατάνε κάτω -από πλευράς συναισθήματος τουλάχιστον- οτιδήποτε PoS.-
    Who knows where the days go
    And would you ever want them back