Page 10 of 583 FirstFirst ... 891011122060110510 ... LastLast

Thread: Anekdota kiets

Πάει ένας τύπος στον ψυχίατρο. Ο ψυχίατρος αρχίζει την εξέταση.
    Zωγραφίζει ένα κύκλο και ρωτάει τον ασθενή:
    - Τι είναι αυτό;
    - Μουνί, απαντάει ο ασθενής.
    Ζωγραφίζει ο ψυχίατρος ένα τετράγωνο.
    - Τι είναι αυτό;
    - Μουνί, απαντάει πάλι ο ασθενής.
    Ο ψυχίατρος δοκιμάζει να ζωγραφίσει ένα τρίγωνο και ρωτάει:
    - Τι είναι αυτό;
    - Μουνί, απαντάει με ενθουσιασμό ο ασθενής.
    Ο ψυχίατρος τότε σταματάει την εξέταση και λέει:
    - Κύριε μου, έχετε σοβαρά σεξουαλικάπροβλήματα ...
    Και ο ασθενής:
    - Εγώ ρε μαλάκα ή εσύ που ζωγραφίζεις όλο μουνιά;
    the i is lost in me
    but i am ready to give you the m
    it might even be the e
    as i begin to search for i
    the i is lost in me

Senior Member Jim Dandy Mangrum's Avatar

5 Secrets to a Great Relationship
    1. It is important to find a man who works around the house, occasionally cooks and cleans and who has a job.
    2. It is important to find a man who makes you laugh.
    3. It is important to find a man who is dependable and doesn't lie.
    4. It is important to find a man who's good in bed and who loves to have sex with you.
    5. It is important that these four men never meet.

Blonde MEN...
    The Sheriff in a small town walks out in the street and sees a blonde cowboy coming down the walk with nothing on but his cowboy hat, gun and his boots, so he arrests him for indecent exposure. As he is locking him up, he asks "Why in the world are you dressed like this?"

The Cowboy says "Well it's like this Sheriff... I was in the bar down the road and this pretty little red head asks me to go out to her motor home with her... so I did. We go inside and she pulls off her top and asks me to pull off my shirt... so I did. Then she pulls off her skirt and asks me to pull off my pants... so I did. Then she pulls off her panties and asks me to pull off my shorts... so I did. Then she gets on the bed and looks at me kind of sexy and says, "Now go to town cowboy...

And here I am."

Blond Men do exist!

Damn Cat!
    You don't have to own a cat for this one...

A couple was dressed and ready to go out for the evening. They turned on a night light, turned the answering machine on the phone line, covered their pet parakeet and put the cat in the backyard. They phoned the local cab company and requested a taxi.

The taxi arrived and the couple opened the front door to leave their house. The cat they had put out into the yard scoots back into the house.

They don't want the cat shut in the house because "she" always tries to eat the bird. The wife goes out to the taxi while the husband goes inside to get the cat. The cat runs upstairs, the man in hot pursuit.

The wife doesn't want the driver to know the house will be empty. She explains to the taxi driver that her husband will be out soon. "He's just going upstairs to say goodbye to my mother."

A few minutes later, the husband gets into the cab. "Sorry I took so long,"he says, as they drive away.

"Stupid bitch was hiding under the bed. Had to poke her with a coat hanger to get her to come out! Then I had to wrap her in a blanket to keepher from scratching me. But it worked. I hauled her fat ass downstairs and threw her out into the backyard!"

The cabdriver hit a parked car...

Little Old Lady
    A little old lady goes to the doctor and says, "Doctor I have this problem with gas, but it really doesn't bother me too much. They never smell and are always silent. As a matter of fact I've farted at least 20 times since I've been here in your office. You didn't know I was farting because they didn't smell and are silent". The doctor says "I see. Take these pills and come back to see me next week."

The next week the lady goes back, "Doctor," she says, "I don't know what the heck you gave me, but now my farts... although still silent they stink terribly." "Good", the doctor said, now that we've cleared up your sinuses, let's work on your hearing."

man cycle
    More evidence that someone needs to invent the "man cycle" on a washing machine.

One day my housework-challenged husband decided to wash his sweatshirt. Seconds after he stepped into the laundry room, he shouted to me, "What setting do I use on the washing machine?"

"It depends," I replied. "What does it say on your shirt?"

He yelled back, "Minnesota Vikings."

Older Lady
    An older lady was somewhat lonely, and decided that she needed a pet to keep her company. So off to the pet shop she went. Forlornly, she searched. Nothing seemed to catch her interest, except this one ugly frog. As she walked by the barrel he was in, he looked up and winked at her! He whispered, "I'm lonely too, buy me and you won't be sorry." The old lady figured, what the heck, as she hadn't found anything else. So, she bought the frog and went to her car. Driving down the road the frog whispered to her, "Kiss me, you won't be sorry." So, the old lady figured what the heck, and kissed the frog. Immediately the frog turned into an absolutely gorgeous, sexy, handsome, young prince. Then the prince kissed her back, and you know what the old lady turned into?

The first motel she could find------- (She's old, not dead)

The Blizzard
    It was snowing heavily and blowing to the point that visibility was almost zero when the little blonde got off work. She made her way to her car and wondered how she was going to make it home. She sat in her car while it warmed up and thought about her situation.

She finally remembered her daddy's advice that if she got caught in a blizzard she should wait for a snow plow to come by and follow it. That way she would not get stuck in the snow drift. This made her feel much better and sure enough, in a little while, a snow plow went by and she started to follow it.

As she followed the snow plow she was feeling very smug as they continued, and she was not having any problem with the blizzard conditions. After quite some time had passed she was somewhat surprised when the snow plow stopped.

The driver got out, came back to her car and signaled for her to roll down her window. The snow plow driver wanted to know if she was all right as she had been following him for a long time. She said that she was fine and told him of her daddy's advice to follow a snow plow when caught in a blizzard. The driver replied that it was OK with him and she could continue if she wanted, but... he was done with the Wal-Mart parking lot and was going over to K-Mart next.

The Holy Land
    A guy goes on vacation to the Holy Land with his wife and mother-in-law. The mother-in-law dies.

They go to an undertaker who explains that they can ship the body home but that it will cost over $5000, whereas they can bury her in the Holy Land for only $150.

The guy says, "We'll ship her home."

The undertaker asks, "Are you sure? That's an awfully big expense and we can do a very nice burial here."

The guy says, "Look, 2000 years ago they buried a guy here and three days later he rose from the dead. I just can't take that chance."
    Anguished eyes of the city of suffering
    Seeking guidance, believing in love
    Some fools who want something for nothing
    Wear the badge of the cowards above...

Ένας τρελογιατρός γνωρίζει μια γκόμενα.Κάποια στιγμή η γκόμενα του ζητάει να έρθει μαζί του στο τρελοκομείο για να δει πως είναι.Την παίρνει λοιπόν μαζί του ο τρελογιατρός κι αρχίζει να την ξεναγεί στους θαλάμους του τρελοκομείου.Κάποια στιγμή λοιπόν η γκόμενα τον ρωτάει<Αυτός ο τύπος εκεί στην άκρη απο που είναι;>και ο γιατρός της απαντάει<Από την θεσσαλονίκη γλυκία μου>,μετά από λίγο, καθώς ο γιατρός την ξεναγεί,η γκόμενα ξαναρωτάει<Αυτός ο τύπος εκεί πιο πέρα απο που είναι;>και ο γιατρός απαντάει<Απο θεσσαλονίκη γλυκιά μου.>Μετά από λίγο η γκόμενα τον ξαναρωτάει για κάποιον άλλο και ο γιατρός της δίνει και πάλι την ίδια απάντηση<Απο θεσσαλονίκη είναι κι αυτός γλυκιά μου>.Γυρίζει λοιπόν η γκόμενα και του λέει<Καλά ρε παιδί μου,τι έγινε και τρελάθηκαν όλοι στην θεσσαλονίκη;>και ο γιατρός της απαντάει<Πήρε το πρωτάθλημα ο ΠΑΟΚ γλυκιά μου κι αυτό συμβαίνει σπάνια>.

ta xeilh mou den kounh8hkan ap th 8esh tous.
    exw elleipsh ais8hshs humor?
    L'amiral Larima
    Larima quoi
    la rime a rien
    L'amiral Larima
    l'amiral Rien

aplws eisai anapirh
    Μπλε

mou fyge ena varos twra.
    L'amiral Larima
    Larima quoi
    la rime a rien
    L'amiral Larima
    l'amiral Rien

Χέσαμε, χέσαμε?
    The bird of Hermes is my name, eating my wings to make me tame.
    ~

YEEEEEEESSSSSSSS!!!
    L'amiral Larima
    Larima quoi
    la rime a rien
    L'amiral Larima
    l'amiral Rien

Quote Originally Posted by MeLinDa
    .-
    No trees were killed to send this message, but a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Ήταν ένας τύπος διάνοια σε σημείο που δε μπορούσε να συννενοηθεί με τον κόσμο. Φτιάχνει ένα μηχάνημα λοιπόν που χαζεύει τον κόσμο. Φέρνει έναν κολλητό του, του λέει επειδή είναι αδοκίμαστο πάμε σιγά σιγά. Μπαίνει μέσα, τον αφήνει μιση ώρα, τον βγάζει έξω αρχίζει ο μάγκας "η θεωρία της σχετικότητας" κλπ, μπες πάλι μέσα του λέει ο άλλος. Μετά από άλλη μισή ώρα, βγαίνει έξω, πάλι τα ίδια. Μπαίνει πάλι μέσα, χτυπάει το κινητό του φίλου και είναι η γκόμενα και του λεει "ΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΓΑΜΗΣΕΙΣ ΤΩΡΑ!!!". Τι να κάνει, πάει, συναντάει μποτιλιάρισμα, αργεί, γυρίζει μετά κανά τριώρο. "ποπο ο μαλάκας, τον χάζεψα τελείως" μονολογεί ... Ανοίγει την πόρτα, βγαίνει ο άλλος με βλέμμα απλάνες και χαζό ..

-ΒΑΣΙΛΗ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ; ΒΑΣΙΛΗ; ΒΑΣΙΛΗ ΜΙΛΗΣΕ ΜΟΥ!!!!!

-ΜΠΑΟΚΑΡΑ ΟΕΟΕΟΕΟΕΕ

stamathste
    σηκωσες λιγο την μπλουζιτσα και υποψιαστηκα οτι εισαι ο φρικ. Σε λιγα δευτερολεπτα ειχα μαθει την τραγικη αληθεια.Δεν ξερω αν προσεξες την απογοητευση στo προσωπο μου..
    http://stresss.deviantart.com
    http://www.myspace.com/posteke
    Yesterday 19:29 <menumission> de mporeis na kaneis ignore ton eauto sou sto tsat molis to dokimasa

στο θεωρητικό παρκούρ δίνω οστά και σάρκα,απο εμπόδιο σ΄ εμπόδιο πετάγομαι για πλάκα Άκου τον Φόρη and don't worry

Quote Originally Posted by Deggial
    Quote Originally Posted by MeLinDa
    .-
    3ENERWTOI A.E.

ayto mou to steile mia kopelitsa....
    to postarw mono kai mono epeidh einai poiotiko
    kata ta alla....

Αφιερωμένο στους άνδρες.....
    για να χαίρονται οι γυναίκες.....

Κάποια μέρα στον κήπο της Εδέμ, η Εύα φωνάζει προς τον ουρανό:
    - Πνεύμα έχω ένα πρόβλημα!
    - Τι πρόβλημα Εύα;
    - Ξέρω ότι με δημιούργησες και μου χάρισες αυτόν τον υπέροχο κήπο και όλα αυτά τα θαυμάσια ζώα και αυτό το φαιδρό φίδι, εγώ όμως δεν είμαι ευτυχισμένη.
    - Γιατί συμβαίνει αυτό Εύα;
    - Επειδή είμαι μόνη και βαρέθηκα μέχρι θανάτου τα μήλα!
    - Εύα σ’ αυτή την περίπτωση, έχω μια λύση. Θα δημιουργήσω για σένα έναν άντρα.
    - Τι είναι ο άντρας;
    - Θα είναι ένα ελαττωματικό πλάσμα με πολλά κακά γνωρίσματα. Θα λέει ψέματα, θα εξαπατάει και θα είναι επαρμένο. Με λίγα λόγια θα σου κάνει τη ζωή δύσκολη. Αλλά... θα είναι μεγαλύτερος, γρηγορότερος και θα του αρέσει να κυνηγάει και να σκοτώνει. Θα φαίνεται χαζός όταν θυμώνει, αλλά από τη στιγμή που παραπονιέσαι θα τον δημιουργήσω με τέτοιο τρόπο που να ικανοποιεί τις φυσικές σου ανάγκες. Θα είναι ανόητος και θα διασκεδάζει με πράγματα παιδικά όπως να παλεύει και να κλωτσάει την μπάλα. Δεν θα είναι ιδιαίτερα ευφυής και έτσι θα χρειάζεται τη συμβουλή σου για να σκέφτεται καλύτερα.
    - Ακούγεται θαυμάσιο αποκρίθηκε η Εύα με ειρωνικά σηκωμένο το φρύδι της. «Μήπως υπάρχει καμιά δυσκολία;»
    - Βασικά θα τον έχεις υπό έναν όρο...
    - Ο οποίος είναι...;
    - Όπως είπα θα είναι περήφανος, αλαζόνας και νάρκισσος... Έτσι, πρέπει να τον αφήσεις να πιστεύει ότι τον έφτιαξα πρώτο. Απλώς να το θυμάσαι, είναι το μικρό μας μυστικό...Ξέρεις τώρα, σαν Γυναίκα προς γυναίκα!...

Ένας πωλητής σε εκτός έδρας ταξίδι, πτώμα και με άσχημη διάθεση μπαίνει σε ένα μοτέλ της Εθνικής και ζητάει από τον ρεσεψιονίστα ένα δωμάτιο με ιδιωτικό μπάνιο.
    Ο ρεσεψιονίστας γνέφει καταφατικά και δίνει στον πωλητή ένα κλειδί για το δωμάτιο 8 και το διπλανό μπάνιο, του εύχεται καληνύχτα και του δίνει ένα μενού πρωινού για την επομένη.
    Ο άντρας μπαίνει με βαριά βήματα στο δωμάτιο, πετάει τα πράγματά του, αρπάζει μια πετσέτα και κατευθύνεται στο μπάνιο για ένα παρατεταμένο, χαλαρωτικό μπάνιο. Μόλις φτάνει στο μπάνιο, βρίσκει μια πανέμορφη ξανθιά μέσα στο μπάνιο.
    -Με συγχωρείς αλλά αυτό είναι το μπάνιο ΜΟΥ, είναι για αποκλειστική χρήση!
    -Συγνώμη αλλά ο ρεσεψιονίστας μου έδωσε το κλειδί γι΄ αυτό το μπάνιο, απαντάει η ξανθιά
    Κοιτάζονται για λίγη ώρα και μετά την άβολη σιωπή, της λέει.
    -Δεν είσαι καθόλου άσχημη, με μια λάμψη στο μάτι.
    -Ούτε εσύ, του απαντάει με ενδιαφέρον.
    -Γαμιέσαι; ρωτάει ο άντρας,
    -ΝΑΙ απαντάει εκείνη.
    -Τότε άντε και γαμήσου αυτό είναι το μπάνιο ΜΟΥ!

einai enas gyftos kai kerdizei to laxeio.

me ta lefta paei kai xtizei dipla ston giatro tou ena spiti pou einai oloidio me to diko tou.

Gyftos:"giatre giatre"
    Giatros:"ela re gyfte ti thes??"
    Gyftos:"extisa ena spiti oloidio me to diko sou!twra eimaste isoi"
    Giatros:"ante re gyfte!exeis dei ti epipla exo???oute kan mporeis na fantasteis"

trelenete o gyftos kai paei kai pernei idia epipla me ton giatro!

Giatros:"ela re gyfte ti egine pali?"
    Giatros:"pira kai idia epipla me ta dika sou!mhn sou pw kai kalutera"
    Giatros:"re gyfte ama anoikso to gkaraz tha patheis plaka me tis amaksares pou exo"

anoigei o giatros kai vlepei o gyftos kati mercedes,porche ktl

kai pali trelenete o gyftos kai paei xtizei ena gkaraz kai pernei kai amaksia san tou giatrou

Giatros:"me eprikses!ti thes pali?"
    Gyftos:"twra pleon se kseperasa!eimai KALUTEROS APO SENA"
    Giatros:"giati afou exoume pleon ta idia?giati eisai kaluteros apo mena?

Gyftos:"GIATI EGO EXO GEITONA GIATRO ENW ESY GEITONA GYFTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

...to live without regret...