39 43.82%
  • Dio

42 47.19%
  • Martin

8 8.99%
Page 7 of 9 FirstFirst ... 56789 LastLast

Thread: OZZY Vs. DIO Vs. MARTIN

Quote Originally Posted by Brazen_Bull View Post
    Το άλμπουμ, το τραγούδι, πάρτο όπως θες, για μένα το ίδιο τέλεια είναι. Εννοώ ότι τέτοια πράγματα δύσκολα γράφονται και ερμηνεύονται ξανά.
    Καλως ή κακως η μουσικη δε σταματησε το 1970 ομως ε;
    They say we've got a lifetime, but we know that ain't true.

Quote Originally Posted by Boom! View Post
    Καλως ή κακως η μουσικη δε σταματησε το 1970 ομως ε;
    Το ότι είναι μοναδικοί δεν αναιρεί το δίκαιωμα και σε άλλους να γράφουν το ίδιο καλή μουσική και μετά το 1970, μην καταλαβαίνεις ότι θες. Απλά έχουν εμπνεύσει τόσο κόσμο πέρα από αυτό που προσωπικά τους θεωρώ τεράστιους. Και πρώτους ενέπνευσαν τους κύριους στην υπογραφή μου για τους οποίους κόβω φλέβα. Ποιό είναι το πρόβλημα σου ρε φίλε; Ότι διαφωνούμε; Δεν γίνεται ν' αρέσει σε όλους ο Dio( ναι όπως και δεν γίνεται ν' αρέσει σε όλους ο Ozzy)
    with change we'll explode and live

Το αστειο ειναι οτι μαλλον δε διαφωνουμε και πουθενα, απλα φροντισε να γραφεις απο την αρχη αυτο που πραγματικα εννοεις.
    They say we've got a lifetime, but we know that ain't true.

Ξέρωγω; Μπορεί. Μάλλον εσύ προτιμάς Dio εποχή κι έγω Ozzy κι εκεί είναι η διαφορά μας. Κατα τ' άλλα αν παρεξήγησες αυτά που είπα και τον τρόπο που τα είπα, νόμιζα ότι είναι αυτονόητο ότι μόνο υποκειμενικά μπορεί να μιλήσει κανείς για μουσική. Τέλος πάντων.

Και πρώτους ενέπνευσαν τους κύριους στην υπογραφή μου για τους οποίους κόβω φλέβα.
    το άλλο αστείο εδώ είναι ότι ο Josh Homme ισχυρίζεται σε διάφορες παλιές συνεντεύξεις ότι όταν έγραφε τα κομμάτια των δύο πρώτων δίσκων των Kyuss, δεν είχε ιδέα ποιοι ήταν οι Black Sabbath.

We work in the dark. We do what we can to battle the evil that would otherwise destroy us. But if a man's character is his fate, this fight is not a choice but a calling. Yet sometimes the weight of this burden causes us to falter, breaching the fragile fortress of our mind, allowing the monsters without to turn within. We are left alone staring into the abyss, into the laughing face of madness.

agit-spam attack Agoraphobic_S.I.'s Avatar

Μετά άκουσε, γι' αυτό έβγαλαν τη ΔΙΣΚΑΡΑ.

Πλάκα κάνω, όλα δισκάρες είναι (εκτός από το wretch, το οποίο είναι απλά γαμάτο).

Τελείως οφφτοπικ όμως.

Quote Originally Posted by dopefiend View Post
    Και πρώτους ενέπνευσαν τους κύριους στην υπογραφή μου για τους οποίους κόβω φλέβα.
    το άλλο αστείο εδώ είναι ότι ο Josh Homme ισχυρίζεται σε διάφορες παλιές συνεντεύξεις ότι όταν έγραφε τα κομμάτια των δύο πρώτων δίσκων των Kyuss, δεν είχε ιδέα ποιοι ήταν οι Black Sabbath.
    χαχα ψέματα θα λέει, δεν παίζει :Ρ Το wretch βρωμάει sabbathίλα.

στη συνέντευξη που είχα διαβάσει τότε ηταν αρκετά πειστικός κι έχει πείσει αρκετούς γενικά οπότε ή είναι καλός ηθοποιός ή όντως συνέβει! δυστυχώς δε μπορώ να τη βρω τώρα. όποιος μπορεί να βοηθήσει, καλοδεχούμενος.

οφφτόπικ ναι, αλλά ούτως ή άλλως σιγά τη συζήτηση που γίνεται, για το ποιος την έχει μεγαλύτερη...

We work in the dark. We do what we can to battle the evil that would otherwise destroy us. But if a man's character is his fate, this fight is not a choice but a calling. Yet sometimes the weight of this burden causes us to falter, breaching the fragile fortress of our mind, allowing the monsters without to turn within. We are left alone staring into the abyss, into the laughing face of madness.

agit-spam attack Agoraphobic_S.I.'s Avatar

Λες για αυτό;

C. G.B.H., City Baby Attacked by Rats (Clay, 1982) "Along with Never Again by Discharge, this to me is very melodic but heavier than heavy metal. It was heavy and fast, and the production was so raw that I just knew it was real. You know, I never really listened to metal. When I was in Kyuss [in the early '90s], people assumed we were into Black Sabbath, but I hadn't really heard those bands. I followed the punk-rock-guilt rules--you can't listen to anything else. I wanted to be able to claim that I'd never heard the music that supposedly influenced me."
    όπου μιλάει για τους αγαπημένους του πανκ ροκ δίσκους ή κάτι τέτοιο.

http://www.spin.com/articles/my-life-music-josh-homme

όχι, έλεγε και για τη διασκευή του into the void που έκαναν αργότερα, αλλά φαντάζομαι το έχει αναφέρει σε άπειρες συνεντεύξεις οπότε μας κάνει κι αυτό.

Quote Originally Posted by dopefiend View Post
    χαχα ψέματα θα λέει, δεν παίζει :Ρ Το wretch βρωμάει sabbathίλα.
    το συγκεκριμενο αλμπουμ βρωμαει περοσσοτερο χιλια δυο αλλα πραματα παρα Sabbath ....οπως και τα υπολοιπα τολμω να πω

on topic

Ozzy σαφεστατα...η ερμηνεια μετραει...ποιος γαμαει τις φωνητικες ''δυνατοτητες''?

Γενικά ποτέ δεν γούσταρα τίποτα με Dio εκτός απο Rainbow. Μια χαρά δισκάκια αυτά της Dio εποχής αλλά είναι τα δισκάκια κάποιων Sabbath σε ένα παράλληλο σύμπαν με τους οποίους δε θέλω και πολλά πολλά.
    Μόνο το Vol4 ψωλάρει όλη τη Dio era.

Quote Originally Posted by Khalkji View Post
    τι λετε μωρε; χωρις τον οζζυ ειναι μια αναξια λογου μπαντα. τι ντιο και μαρτιν και μαλακιες.
    ALL YOU THE TRUTHFUL SPRATTLE WITH ME,
    LET'S SWEEP THE FALSE ONES AWAY!

Μην κουράζεις τα δάχτυλά σου ανοιγοκλείνοντάς τα, είναι γνωστό γενικά πόση σχέση έχουν οι περισσότεροι εδώ με το heavy metal.
    Behold the Urkraft - behold the sacred force!
    We strike with the wrath of the rightful
    We wield the invincible puritan blade
    Behold the Fire - behold the Force!
    We command the iron batallions
    In the dawn of this new iron age