Page 10 of 10 FirstFirst ... 8910

Thread: MARGARITARIA!!!

ahehaheha mallon to sygkekrimeno den bgazei ontws nohma.

TO margaritari sto olo thema einai oti ena elf pou irthe apo to ansalon ton kynhgane shivaks, psofaei kai skouzei apo enan kerayno pou tou thganhse ta swthika kai ton afhse paramorfwmeno xwris na exei kamia synaisthish toy ti ginetai, brisketai se ena meros teliws agnwsto. kai to prwto interaction pou kanei me ton kosmo gyrw tou einai na milhsei me ena gnome... xwris na rwthsei pou einai, ti egine, pws brethike ekei or whatever.. kai tou zhtaei na ginei o mentoras tou... epeidh exase to spellbook tou( xwris o xarakthras tou na dei ama ontws to exase) to skhniko ayto egine 5 lepta afou eixe o xarakthras tou tis aisthiseis tou. apaisio roleplay.. sxedon ksekardistiko.. To qualinesti elf.. sto gnome.. salafi.

ama akoma den mporw na to apodwsw pame gia kafe ostria na kanw anaparastash Egw prosopika phga na pesw apo thn karekla...

p.s. mporei na to xw kapsei teliws..

p.p.s. kalo mhna
    "Ah, The adenoma is bloated and slightly shifting to the side of the optical nerve" Said the practioner probing with a lengthy needle, his eyes scanning madly at the vast neural grid unfolding before him. "Let us commence the extraction then" he whispered and acutely begαn severing the delicate purplish fibers.

O Mikros K8oulou When Black Roses Bloom's Avatar

To pshmeno elf einai to falafel.

Epishs to pshmeno elf einai trelos meta-gamer
    Ravel: There is no room for '2' in the world of 1's and 0's, no place for 'mayhap' in a house of trues and falses, and no 'green with envy' in a black and white world.

αχααχαχ ασυννενοησια και αρπι.μου λειπετε.

Hey, you know what they say: see a broad to get dat booty yak 'em...
    ...leg 'er down a smack 'em yak 'em!

O Mikros K8oulou When Black Roses Bloom's Avatar

Ela, ase ta sapia kai pshsou. Pame gia kafe Ostria kai gia Jack me Amareto kai capuccinous.
    Ravel: There is no room for '2' in the world of 1's and 0's, no place for 'mayhap' in a house of trues and falses, and no 'green with envy' in a black and white world.

Quote Originally Posted by When_Black_Roses_Bloom
    Ela, ase ta sapia kai pshsou. Pame gia kafe Ostria kai gia Jack me Amareto kai capuccinous.
    ego psithika!
    Rats, Rats lay down flat
    we don't need you, we act like that

and if you think you're unloved
    then we know about that...

Quote Originally Posted by xmou

esi malaka ftiakse ena xaraktira ,na goustareis omos kai ela na paikseis
    Rats, Rats lay down flat
    we don't need you, we act like that

and if you think you're unloved
    then we know about that...

Enoeitai psimenos.... jack amareto \m/
    "Ah, The adenoma is bloated and slightly shifting to the side of the optical nerve" Said the practioner probing with a lengthy needle, his eyes scanning madly at the vast neural grid unfolding before him. "Let us commence the extraction then" he whispered and acutely begαn severing the delicate purplish fibers.

Kala ennoeitai pws ama psitheis yparxei h sapismenh thesh sou sto trapezi.... ( kai to diko sou falafel en to skotwsa, to afhsa sta egkata ths falkovnia)

Greece? - but most of times somewhere really far beyond reality....

Default Wow - i am not alone...

Ha - ha - ha ....

Exoume kai leme, over opinionated ST .... opou ena party kanei prospa8eies na skwtwsei to dhmiourgeia tou ....

Ti kanetai ?

Bgazw Claws kai tou baraw sthn karkala (-ST: Sockarei...)
    Kaiw celerity kai tou adiazw olo to rifle panw tou (-ST: Sockarei...)
    Kanoume Dominate! .... (- Blocked)
    Kanoume Presence! ... (- Blocked)
    Dementation .... (- Blocked!)

Thaumaturgy - Obfuscate - C4 (inactive, se blepei, soacked...)

Party se apognwsh ka8ws o enas meta ton allo pai8enoun cinematically .... (kanoume tap sto malkavian network kai prospa8oume me kapoio tropo na perasoume mnm sto clan ... (rolls and brings way too many success))

ST xerekaka .... bwha haha ... kanetai summon kai ta progency to Vampire mou .... (party - klaps....)

Vladiscar ....end of story.
    Be(a)st Wishes & Bloody Kisses...

Grzegorz Brzęczyszczykiewicz MoRmEnGiL's Avatar

E3hghse eugenika ston dm oti o xarakthras sou einai o Cain metamfiesmenos kai na kopsei tis pipes, ka8ws diakritika tou deixneis ton elbetiko sougia sth zwnh sou.

My morning sun is the drug that brings me near
    To the childhood I lost, replaced by fear

Greece? - but most of times somewhere really far beyond reality....

Koita otan polemas ton Vladyscar, h opws ton elegan akoma kai o elbetikos sougias den pianei sto counter discipline pou exei....

Short ones....

Gangrel metamfiesmenos se nyxrerida kremasmenos se kalodia...
    ST: Ti kaneis ?
    Gng: Metamorfonomai se an8rwpo ....
    ST: Sigoura ?
    Gng: Nai, aytoi oi typoi fenontai paraksenoi...
    ST: BAAAAM, trws ta moutra sou....

Pack mprosta se kleidomenh porta...
    ST: Den ginetai tpt, h porta einai kleidomenh, ta kleidia afanta kai den apotyxatai sto na thn kanetai pick....
    PC: Bgazw thn xrapa xroupa mou kai thn peirobolaw....
    ST: Ok, o krotos antyxei mesa sthn nyxtia kai h porta anhgei, ti kaneis ....
    PC: Anygw thn porta siga siga kai prospa8w na mhn kanw fasaria...

NPC fortomenos me 140 kgr C4 anatynasetai katw apo haven... aporymenos PC mila me ST kai prospa8ei na bgalei akrh...
    ST: Ok h ekrhksh einai terastia, apo makria akous syrhnes apo peripolika, as8enofora kai pyrosbestika....
    PC: Akouw, ti enoeis akouw ...., molis fagame 500 dice of damage, ti enoeis akouw, zw akoma ?!?
    ST: Exeis kapois spirit mentor na se prohdopoihsei h kapoio allo supernatural tropo na gleitwseis....
    PC: E oxi re malaka, ena aplo Malkavian exw .... ti les twra... ?
    ST: A nai, ok, ekei pou akous ola ayta, kai den exeis pe8anei, ena maderi peftei panw sou, se trypa kai pe8eneis apo aimoragia....
    PC: Ai gamhs** re mala*a .........
    Be(a)st Wishes & Bloody Kisses...