Page 3 of 3 FirstFirst 123

Thread: Foskolos

na gt den mazeuetai kosmos stis sinaulies...

Fall, fall, fall to the bottom of hell. Pool of blood, sea of fire and needle mountains.
    Fall man to hell, fall fall, demons of hell are calling you. Pool of blood, sea of fire and needle mountains.
    Can't you hear the groan of the dead? Fall, fall, the darkness of hell is boundless.
    It is the lullaby of hell.

k poutana kenwnia exw na sumplirwsw
    This is my favourite sad story, Forget me not or I'll forget myself.. I've got quite a few things that I'm afraid of, sometimes I just can't face myself...

Ego de boro na do pano apo 5 lepta giati me ponaei i koilia mou apo tin aidia kai apo ta gelia. De boro pou kathe ma kathe epeisodio teleionei me enan/mia malaka/o na klaiei stin kamera...

kai fusika afhnei mia grammh bathous 3 toulaxiston ekatostwn epeidh make up einai, me to kolirio/dakry feugei oso nanai.
    gia kapoio logo omws nomizw pws oi perissoteroi ekei mesa alithorizoun ligoulaki, h toulaxiston to ena tous mati einai ligo diaforetiko apo to allo. to exete parathrisei mhpws ?!?
    This is my favourite sad story, Forget me not or I'll forget myself.. I've got quite a few things that I'm afraid of, sometimes I just can't face myself...

apo to poly klama einai

Mastouronoun apo ta gurismata.....
    "Anakalyfthike xtes to emvolio tis malakias. K osoi malakes tre3oun na to kanoun tha ine pragmatika malakes giati ine emvolio k oxi oros."

eite to 8elete eite oxi einai teleiws kalt.-
    a monkey in silk is a monkey no less

Ante re trava akou Beatles.

3ERW POU MENEIS FILARAKO GI'AYTO KOPSE TIS MAGKIES GIATI 8A SE VROUN KAMIA MERA SE KANENA XANTAKI AKOUS TI SOU LEW? E? MALAKA? E MALAKA!

Em vasika de xereis pou meno. Kai pote de tha matheis.

3exasa den eisai irc user. 3enerwte. Paw na milhsw me kanenan allo

hhahahahhahahah
    You wont see me..
    Paul is a dead man..Miss him, miss him , miss him..
    Everybody seems to think I 'm lazy.
    I dont mind. I think they 're crazy.

OB LA DI OB LA DA BROTHER!

hamrhhraarmhar
    e giati oxi .
    eidate o foskolos, mexri k antiziles dhmiourgei!

Uparxei website http://www.foskolos.gr/ to opoio omws (mh biasteite na xareite) einai gia pomola aksesouar tsakiou k mpaniou xrwmata k loipa. epitelous anakalupsame ti kanei o theos tis wres pou den grafei episodia gia ton ant1 (dld tis upoloipes 23 wres ths hmeras)