Page 1 of 5 123 ... LastLast

Thread: Pio parakseno album sti diskothiki sas

Default Pio parakseno album sti diskothiki sas

poio einai to pio parakseno cd pou exete? legontas parakseno ennow apokleistika mousika kai oxi syskeyasia ktl.

aformi gia to sygkekrimeno thread to album "telegraphs in negative/mouths trapped in static" twn set fire to flames pou agorasa xthes.

tha grapsw perissotera gi'ayto sto non-metal otan to akousw perissoteres fores kai mporesw na vgalw ena elaxisto symperasma, giati einai mallon o,ti pio periergo exw akousei ever.

thewritika einai post-rock, alla tha elega oti perissotero klinei pros to noise.
    to album einai diplo kai stis dyo fores pou to akousa den mporesa na brw oute mia ypotipwdi melwdia.
    xwris ypervoli, oi gysbe mprosta s'aytous akougontai san pop mpanta.

i istoria pisw apo to sygkekrimeno (o theos na to kanei) album einai oti mia omada atomwn kleistikan se mia apothiki/staylo ston kanada gia merika eikositetrawra xwris na koimithoun (sxedon)katholou kai ypo tin epirreia diaforwn ousiwn ixografousan akatapaysta (me vardies ypothetw) o,ti tous erxotan sto myalo. to sygkekrimeno album einai apospasmata apo aytes tis ixografiseis. gia tin parapanw istoria epifylassomai kapws kai tha epanelthw.

perissotera gia tous ste fire to flames lian syntomws, otan apofasisw an ayto to pragma pou akousa mou aresei.

mexri tote, apantiste stin erwtisi tin opoia mallon exete ksexasei mexri twra opote tin ksanagrafw : poio einai to pio parakseno album pou exete?
    I went down into the valley to pray.
    I got drunk and I stayed all day.

Kati kavatzwmena cd apo ton phantomlord (Freak_Brother) me skyladika klp... ektos k an thes na anaferoume k cd-rom opou iparxoun ta entelos akyra diskakia ...
    "Anakalyfthike xtes to emvolio tis malakias. K osoi malakes tre3oun na to kanoun tha ine pragmatika malakes giati ine emvolio k oxi oros."

AcDc - Stiff Upper Lip (den exw kanena allo AcDc apla eixa faei flasia kai to agorasa,maresei btw)
    Den mporo na skeftw kati allo,an vrw tpt tha sas enimerwsw

Quote Originally Posted by Odonian
    Καλά που υπάρχει και το ER και ενημερωνόμαστε για την ποιοτική μουσική.

dyskolo na oriseis to parakseno efoson kati pou einai periergo akousma gia enan metalla, opws to noise pou enefere o amnesiac, tha einai apolyta logiko gia kapoion opado toy eidous aytou...
    Ara kalytera na orisoume os parakseno kati pou anhkei sto eidos pou akoume kai diaforopoieitai arketa...
    Apo ta metal cd pou exo mallon to La masquerade ton theon arcturus kai to Theli ton Therion einai ta pio "paraksena"

Alla pou mou erxontai sto mialo einai oi douleies ton Ulver...
    "Sense my thirst’ s outburst
    Let the snake conduct thy senses into
    A trip that deifies desire..."

mm symfwnw.ki emena to myalo mou sto la masquerade phge mono.genikotera ane3arthtws eidous isws 8a mporousa na pw pws to pio 3ekarfwto pragma sth disko8hkh mou einai ena best of ths shirley bassey pou phra 6 eurw.to phra gia to killing me softly,to opoio omws einai se poly kalogyalismenh kai flwrokyrile ektelesh,opws kai ola ta tragoudia tou cd.kanei arketa megalh anti8esh me ta perissotera cd mou pou exoun ena pio "xyma" attitude.
    Γιατί δε με θες κυρά μου; Επειδή είμαι ψαράς;

Ego pali xalara tha elega to "Hexeri Im Zwielicht Der Finsternis" ton Aghast (to group ton Tanja Steine kai Andrea Haugen(Hagalaz Runedance))... Gia folk to pira, telika vgike kati sa ritual mousiki... Poly periergo kai omologo oti den exo kataferei na to akouso polles fores...
    and light it up forever, and never go to sleep

xmmm...kalytera na min periorisoume ton oro "parakseno" apokleistika sto plaisio "metal albums". as pei o kathenas ena album to opoio thewrei o idios parakseno, aneksartita an kapoios allos tha to thewrouse normal.

episis kalo tha einai to album pou tha dialeksete na einai aythentiko kai agorasmeno, giati "paraksena" albums pou egrapse kapoios apo periergeia kai mono mporoun na vrethoun se kathe diskothiki ypothetw, opote den exei kai poly noima...

np the hours OST (mallon to kalytero soundtrack pou exw akousei pote.pragmatiko aristourgima)
    I went down into the valley to pray.
    I got drunk and I stayed all day.

mm dolorian - when all laughter is gone.intint periergo,xoris na paizoun paranoika i kati tetoio.
    episis to dead cities ton fsol
    to la masq to xo akousei toso polles fores,pou de mou fainetai periergo pia..

Captain Beefheart and his Amazing band-Trout Mask Replica.Asyndeto leiwmeno paranoiko acid blues something?Eilikrina aytos o diskos pou pira prin apo kana xrono einai isws o monadikos sti disko8iki mou pou den exw katalabei ti paizei akoma!milame gia epifaneiaka treis laloun kai dio xoreyoun mousiki kai o cptn Beefheart na tragoudaei Dahau blues,those poor jews!!!!!!!teleiws ektos ry8mou(an yparxei tetoio pragma se ayton ton disko)ta fwnitika,organa pou ksinoun kai ta loipa!akoma psaxnw ti mpala!
    Those little demons ain't the reasons for the bruises on your soul you've been neglecting
    You'll never lose your mind as long as you're heart always reminds you where you left it
    And don't ever let them make you feel like saying what you want is unbecoming
    If you were supposed to watch you're mouth all the time I doubt your eyes would be above it

xm mallon to ep twn dillinger escape plan me ton patton an kai den einai kai toso "periergo". Yparxoun kai "xeirotera"...

Emana pali ola ta indika folk pou exw (kai mallon genika ola ta folk) alla am borousa na ksexwrisw kapoia tha itan 2 cd me ekklisiastiki mousiki katholikwn ekklisiwn pou agorasa apo tin Sacre Coer sto Parisi (ekklisia einai) kai einai i apistefti gothila.
    You wont see me..
    Paul is a dead man..Miss him, miss him , miss him..
    Everybody seems to think I 'm lazy.
    I dont mind. I think they 're crazy.

OB LA DI OB LA DA BROTHER!

gia ta gousta mou ,ena Limbonic Art...(symp pote tha to agoraseis epitelous?)
    genikws to soundtrack tou Arizona Dream mallon.
    oi spastic ink ein paraksenoi? an nai count them in .
    YOU ARE NOT SPECIAL. YOU ARE NOT BEAUTIFUL OR UNIQUE SNOWFLAKE. YOU'RE THE SAME DECAYING ORGANIC MATTER AS EVERYTHING ELSE. YOU ARE THE ALL-SINGING, ALL-DANCING CRAP OF THE WORLD.

HIPPIE METAL OR NO METAL AT ALL

xm mpanti poio eipame oti einai? epitome of illusions exo kai in abhorence dementia

to deftero pou pes so skata
    YOU ARE NOT SPECIAL. YOU ARE NOT BEAUTIFUL OR UNIQUE SNOWFLAKE. YOU'RE THE SAME DECAYING ORGANIC MATTER AS EVERYTHING ELSE. YOU ARE THE ALL-SINGING, ALL-DANCING CRAP OF THE WORLD.

HIPPIE METAL OR NO METAL AT ALL

Mia syllogh ths Belinda Carlisle pou thn eixa agorasei se stigmh ypertaths sapilas me 2 xilliarika kai pou akoma variemai na th vgalw apo th zelatina.
    Bang that pussy that doesn't bang!