Page 1 of 12 12311 ... LastLast

Thread: Nick Hornby

Default Nick Hornby

High fidelity?
    How to be good?
    About a boy?

και φυσικα το θε'ι'κο FEVER PITCH!!!!!!

Δεν ξερω, παντα μου αρεσε αυτος ο τυπος...

Στο κατω-κατω της γραφης ο ανθρωπος εχει δηλωσει οτι οι μοναδικες του αγαπες ειναι το ποδοσφαιρο (οπαδος της Arsenal γαρ) και το ροκ.... πως ειναι δυνατον να μην το συμπαθησεις?!?!?!?!?!
    ~
    "Why didn't it kill him?" she said.
    "Unforgivably sloppy workmanship at the hand grenade factory," I said.
    ~

kai 31 songs.

to high fidelity einai apo ta pio apolaustika vivlia ever

to fiver pits de nto exw diavasei.

Wraios genika.
    a monkey in silk is a monkey no less

To fever pitch ειναι γαματο...ειδικα αν σου αρεσει το ποδοσφαιρο (και δη το αγγλικο) θα ξετρελαθεις

Το 31 songs ακομα δεν το εχω διαβασει...αν δεν κανω λαθος εχει μια ιστοριουλα πισω απο καθε τραγουδι η κατι τετοιο

Προσπαθω να θυμηθω πως λεγοταν ενα βιβλιο τρομερο που ειχα δανειστει απο ενα φιλο-γνωστο (Αγγλο) με "καλοκαιρινα" διηγηματα, ενα εκ των οποιων ηταν του Hornby....που θα μου παει.....
    ~
    ~

1. Διαμαρτύρομαι γιατί αυτό το τόπικ πέθανε έτσι απλά
    2. Αγαπάω το Νικολάκη Χόρνμπη
    3. Μόλις πήρα το Fever Pitch, το οποίο θα προσπαθήσω να διαβάσω συνοδεία ποδοσφαιρόφιλου
    4. Μερικοί τίτλοι που βλέπω πρώτη φορά και λέτε ό,τι ξέρετε:
    - A Long Way Down
    - Otherwise Pandemonium

To Long way down είναι το τελευταίο του...κυκλοφόρησε πριν από λίγες μέρες (μέχρι την προηγούμενη εβδομάδα γινόταν μόνο pre-order στο amazon.co.uk, τώρα βλέπω ότι κυκλοφορεί κανονικά)
    καλές κριτικές έχει πάρει γενικά

πραγματικά θα ενθουσιαστείς και εσύ και ο ποδοσφαιρόφιλος με το fever pitch...
    απίστευτο βιβλίο
    ~
    ~

ναι μέχρι τώρα είναι τρομερό, κι ας μην ξέρω τους παίκτες.

Το Otherwise Pandemonium είναι ένα μικρούλι που έχει μέσα 2 ιστορίες του (Otherwise Pandemonium και Not a Star), £1.50

Πήρα και το A Long Way Down, είναι hardcover και μου χαλάει το design. Τσόνταρε και το kuu και τώρα είμαι κομπλέ. (=*)

Επίσης για όποιον ενδιαφέρεται: http://www.nickhornby.co.uk

Κουραστικός

ΤΟP 5 FOOTBALL MOMENTS
    Anfield '89

όταν είχε πρωτο-πέσει στα χέρια μου, το διάβαζα παράλληλα με ένα φίλο και επειδή είχαμε μπει και οι δυο στο κλίμα, είχαμε φτιάξει ένα ας_πούμε_λεξικό με όσα ονόματα (προφανώς κατά 95% ποδοσφαιριστές) αναφέρονταν στο βιβλίο και μας ήταν ψιλό-άγνωστα.. να 'ναι καλά το διαδίκτυο
    θα ήταν ό,τι πρέπει για την περίπτωσή σου, αλλά το έχει αυτός και πλέον δε μιλάμε ( )
    αυτά

ΠιΕς... τώρα διαβάζω το High Fidelity...περιττό να αναφέρω πόσο καλό είναι
    ~
    ~

ΑΣ ΠΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΦΕΝΤΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ MORPHINE ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΛΟΓΟ...
    ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΙΑ ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΟΙ, ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;

People worry about kids playing with guns, and teenagers watching violent videos; we are scared that some sort of culture of violence will take them over. Nobody worries about kids listening to thousands, literally thousands, of songs about broken hearts and rejection and pain and misery and loss. The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most; and I don't know whether pop music has caused this unhappiness, but I do know that they've been listening to the sad songs longer than they've been living the unhappy lives
    ~
    ~

E μόνο το High Fidelity έχω διαβάσει αλλά και μόνο γι' αυτό φτάνει.
    and light it up forever, and never go to sleep

Wraios
    No headroom for expansion

I have more than once fantasised about Arsenal playing Tottenham in the Cup Final; in this fantasy my son, as rapt and tense and unhappy as I was when I first supported Arsenal, is a Spurs fan, and as we could not get tickets for Wembley we are watching the game at home on TV. In the last minute the old warhorse Kevin Campbell scores the winner... and I explode into a frenzy of joy, leaping around the sitting room, punching the air, jeering at, jostling, tousling the head of my own traumatised child. I fear that I am capable of this, and therefore the mature, self-knowing thing to do would be to see the vasectomist this afternoon.

Me, I'll be playing the Beatles when I get home. Abbey Road, probably, although I'll programme the CD to skip out "Something". The Beatles were bubblegum cards and Help at the Saturday morning cinema and toy plastic guitars and singing "Yellow Submarine" at the top of my voice in the back row of the coach on school trips. They belong to me, not to me and Laura, or me and Charlie, or me and Alison Ashworth, and though they'll make me feel something, they won't make me feel anything bad.

Last edited by morphine; 03-10-2009 at 02:54.

Δείτε εδώ παιδάκια (παιδάκι;...)

My Favourite Year

Synopsis
    Roddy Doyle's account of the Republic of Ireland's triumphant journey through Italia '90 is just one of the many first-class pieces in this anthology of original football writing. Contributors include: Roddy Doyle, Harry Pearson, Harry Ritchie, Ed Horton, Olly Wicken, D.J. Taylor, Huw Richards, Nick Hornby, Chris Pierson, Matt Nation, Graham Brack, Don Watson and Giles Smith. 'A new kind of football writing developed - passionate, disrespectful, self-mocking, yet steeped in personal bias. In book form, young writers such as Nick Hornby and Pete Davies became to the New Football Writing what Tom Wolfe and Hunter S. Thompson had been to the New Journalism' Terence Blacker, Sunday Times

Επίσης, αυτό με τα διηγήματα είναι το Speaking with the Angel
    Synopsis
    Twelve of the most successful and popular writers of today - including Helen Fielding, Robert Harris, Zadie Smith, Patrick Marber and Irvine Welsh - have written 6000-word fictional monologues along the lines of Alan Bennett's "Talking Heads".
    Σε αυτό έχει γράψει ένα διήγημα και ο καλός μας Colin Firth.

Τέλος, έχουμε το Polysyllabic Spree, "A hilarous and true account of one man's struggle with the monthly tide of books he's bought and books he's been meaning to read, The Polysyllabic Spree collects 14 installments of Nick's 'Stuff I've Been Reading' columns from the Believer magazine".

πριν λίγες ημέρες έφτασε το Long way down, έχω τον Friedman στην αναμονή, και ξαναδιαβάζω το High Fidelity...και είμαι ειλικρινής, δε μου έχω καμία εμπιστοσύνη, ίσως μετά πιάσω πάλι το Fever pitch.
    το My favourite year μάλλον θα είναι η επόμενη αγορά

σαν το Depeche Mode thread το έχουμε κάνει εδώ, αλλά δε με νοιάζει διόλου

edit: όμορφο το hardcover Μόρφιν αλλά σου ψιλό-χαλάει τη βιτρίνα
    ~
    ~

το ξέρω, αλλά το πήρα όταν είχε πρωτοβγεί και δεν υπήρχε σε paperback. Βασικά δεν ξέρω αν υπάρχει γενικά... Κι εσύ το ίδιο έχεις; Τώρα τα έχω στήσει πιο ωραία στην καινούρια μου βιβλιοθήκη και φαίνονται πιο όμορφα

Το βιβλίο πάντως είναι ίσως το λιγότερο καλό του ιμο, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν είναι καλό.

Πάρε το my favourite year για να μας πεις αν είναι ωραίο να το πάρουμε κι εμείς =ρ Τη συλλογή με τα διηγήματα την έχει στον ελευθερουδάκη στην πανεπιστημίου, οπότε θα το διαβάσω εκεί λίγο λίγο

Τα σπάει αυτό το τόπικ

Οκ, ποζεριά

High Fidelity > About a boy = Fever Pitch (με λίγους έξτρα πόντους στο fever pitch για το κεφάλαιο για το haysel και το Arsenal v Liverpool at Wembley 11.4.87) > How to be good > A long way down
    To 31 songs δεν το βάζω γιατί δεν το έχω διαβάσει όλο.
    Το μικρούλι με τις δύο ιστορίες είναι βλακεία (στην πρώτη ιστορία γράφει ως αμερικάνος έφηβος και χρησιμοποιεί γιου ες ίνγκλις = )

ινγκλις - Χοτελ Καλιχορνμπια.

(καλα, παω να παρω το φηβερ πιτς, μη βαρατε.)
    when it goes to .999 then I rise and there I shine