Thread: Aborted - Goremageddon

Default Aborted - Goremageddon

...the saw and the carnage done.
    Kataplhktikos o kainourgios diskos twn Aborted , ta paidia eixan apisteuth empneush otan grafane ta kommatia. Se osous arese to prohgoumeno ( engineering the dead ) , tha to vroun para polu kalo . To Goremageddon exei kaluterh, pio pompwdes kai pio katharh paragwgh apo to prohgoumeno, den xrhsimopoioun pia sta kommatia tous tosa polla riff, exoun grapsei solo (!!! ) se kapoia kommatia, ta opoia kollane mia xara me th mousikh tous kai kanoun megaluterh th xrhsh twn Carcass-o-hdei fwnitikwn se sxesh me to prohgoumeno. Epishs exoun tis klassikes theikes eisagwges apo gore tainies.
    Gia osous den exoun akousei Aborted : Paizoun brutal death me arketa grind stoixeia, me apeires enallages sta riff tous se tetoio shmeio pou alliws ksekinaei kai alliws teleiwnei to kommati (fainomeno pou vriskei kaneis kuriws sto prohgoumeno disko tous). To paiksimo tous einai arketa katharo ( kathws kai o hxos ) wste na mhn dhmiourhte ena xaos hxou, alla na katalavainei o akroaths ti akouei. Se texnotropeia thumizoun arketa tous Severe Torture. Apo fwnitika, ta men brutal thumizoun Benton ( se auto to disko, ston prohgoumeno htanpio pnixta ) , ta men anoixta Carcass-o-eidh thumizoun ligo auta twn Dying Fetus...alla se ligo pio mpasa morfh.
    Mhn ksexasw, to teleutaio kommati einai mia diaskeuh sto Carnal Forge h opoia einai arketa petuxhmenh.
    Se osous aresei h fash death/grind den exoun na xasoun tpt, proswpika ton vrhka eksairetiko disko. Se osous den exoun megalh sxesh me to eidos katevaste kana mp3, alliws ta 16 euro mporei na sas leipsoun.
    Assumptions:

1. Mathematics is the language of nature
    2. Everything around is can be represented and understood by numbers
    3. If you graph the numbers of any system, patterns emerge

Evidence:

1. The cycling of disease epidemics
    2. The wax and wan of caribou populations
    3. Sunspot cycles
    4. The rise and fall of the Nile River

exei omorfo cover to cd...asxeto vevaia....alla ok...egw vasika den eimai poli sti fasi tou brutal death...opote....

Fall, fall, fall to the bottom of hell. Pool of blood, sea of fire and needle mountains.
    Fall man to hell, fall fall, demons of hell are calling you. Pool of blood, sea of fire and needle mountains.
    Can't you hear the groan of the dead? Fall, fall, the darkness of hell is boundless.
    It is the lullaby of hell.

Etsi re Pastor_Of_Muppets....o Dani einai theos

mi sou pw imitheos
    YOU ARE NOT SPECIAL. YOU ARE NOT BEAUTIFUL OR UNIQUE SNOWFLAKE. YOU'RE THE SAME DECAYING ORGANIC MATTER AS EVERYTHING ELSE. YOU ARE THE ALL-SINGING, ALL-DANCING CRAP OF THE WORLD.

HIPPIE METAL OR NO METAL AT ALL

me douleuete i mou fenete?

Fall, fall, fall to the bottom of hell. Pool of blood, sea of fire and needle mountains.
    Fall man to hell, fall fall, demons of hell are calling you. Pool of blood, sea of fire and needle mountains.
    Can't you hear the groan of the dead? Fall, fall, the darkness of hell is boundless.
    It is the lullaby of hell.

egw apokleietai
    YOU ARE NOT SPECIAL. YOU ARE NOT BEAUTIFUL OR UNIQUE SNOWFLAKE. YOU'RE THE SAME DECAYING ORGANIC MATTER AS EVERYTHING ELSE. YOU ARE THE ALL-SINGING, ALL-DANCING CRAP OF THE WORLD.

HIPPIE METAL OR NO METAL AT ALL

Hehe, to klassiko syndromo tou CoF opadou, ki egw to exw. Ti na kaneis, oi megales mpantes ta exoun auta...de ksereis an se douleuoun h oxi. Egw eimai fan pantws

I know I'm sick as Dahmer did, but this is what I do
    Aah, aah, aah, I'll let you sleep when I am through
    YOU FUCKIN WHORE!

Quote Originally Posted by Elfstone
    Hehe, to klassiko syndromo tou CoF opadou, ki egw to exw. Ti na kaneis, oi megales mpantes ta exoun auta...
    |0|