Thread: Mousiki sta anime

Default Mousiki sta anime

Evlepa simera to Evangelion (thx Eni ) kai gia mia akoma fora paratirisa poso omorfh einai h mousiki pou xrhsimopoieitai sta anime (kyrios ta tragoudia ton titlon)... An kai akolouthoun paromoio yfos, prosopika ta apolomvano para poly...
    and light it up forever, and never go to sleep

se diafimistiko gia tainies manga eixa akousei celtic frost... gamoun
    σηκωσες λιγο την μπλουζιτσα και υποψιαστηκα οτι εισαι ο φρικ. Σε λιγα δευτερολεπτα ειχα μαθει την τραγικη αληθεια.Δεν ξερω αν προσεξες την απογοητευση στo προσωπο μου..
    http://stresss.deviantart.com
    http://www.myspace.com/posteke
    Yesterday 19:29 <menumission> de mporeis na kaneis ignore ton eauto sou sto tsat molis to dokimasa

στο θεωρητικό παρκούρ δίνω οστά και σάρκα,απο εμπόδιο σ΄ εμπόδιο πετάγομαι για πλάκα Άκου τον Φόρη and don't worry

i eisagwgiki mousiki tou Evangelion einai apo tis kalyteres pou exw akousei...
    Vielen Dank für alles was mal war

episi ta songs sto opening kai to ending tou Hellsing einai 8eika-me mia protimisi sto ending!ali8eia to kserete?exei 8ema ta Vampires....

Fall, fall, fall to the bottom of hell. Pool of blood, sea of fire and needle mountains.
    Fall man to hell, fall fall, demons of hell are calling you. Pool of blood, sea of fire and needle mountains.
    Can't you hear the groan of the dead? Fall, fall, the darkness of hell is boundless.
    It is the lullaby of hell.

genika ayta kati apo pop,kati apo rock,kati apo orxhstrika kommatia poy yparxoun sta anime einai theika...
    and light it up forever, and never go to sleep

a kai sto opening tou X exei ena Japan Metal kommati...poli kalo...

Fall, fall, fall to the bottom of hell. Pool of blood, sea of fire and needle mountains.
    Fall man to hell, fall fall, demons of hell are calling you. Pool of blood, sea of fire and needle mountains.
    Can't you hear the groan of the dead? Fall, fall, the darkness of hell is boundless.

poly oraio ine k to theme tou Ghost in the Shell: Stand Alone Complex
    "Anakalyfthike xtes to emvolio tis malakias. K osoi malakes tre3oun na to kanoun tha ine pragmatika malakes giati ine emvolio k oxi oros."

kai h mousikh pou exei sta kenshin sta ova kurios (an exetai akousta) einaia rketa wraia an kai se telios allo stilaki..

h mousikh sto hellsing apla teriaze apoluta kai sto stilaki olou tou manga.. kai einai polu wraio manga an kai tha mou arese an emvathine ligo perisotero sthn istoria kai stous xarakthres.. elpizw na bgaloun kai kanena allo episodeio kapia stigmh..
    "Caladan Brood, the menhired one, winter-bearing, barrowed and sorrowless
    in a tomb bereaved of words, and in his hands that have crushed anvils the hammer of his song -
    he lives asleep, so give silent warning to all -
    wake him not.
    Wake him not."

8a bgaloun deutero kiklo re c...sto telos meneis me to pouli sto xeri...teliwnei adoksa...ontws i istoria einai entelws epifaniaki...an den itan kai to episodio me tin integral kai ta paidika tis xronia den 8a kserame xristo...

ontws Dead to ghost in the shell exei tromero soundtrack/...entelws kinimatografiko...

Grzegorz Brzęczyszczykiewicz MoRmEnGiL's Avatar

mh gelate,alla to original eisagwgiko tou pokemon gamouse ,aoria teleiws

My morning sun is the drug that brings me near
    To the childhood I lost, replaced by fear

sthn tainia transformers exei mousikh judas priest re rules
    σηκωσες λιγο την μπλουζιτσα και υποψιαστηκα οτι εισαι ο φρικ. Σε λιγα δευτερολεπτα ειχα μαθει την τραγικη αληθεια.Δεν ξερω αν προσεξες την απογοητευση στo προσωπο μου..
    http://stresss.deviantart.com
    http://www.myspace.com/posteke
    Yesterday 19:29 <menumission> de mporeis na kaneis ignore ton eauto sou sto tsat molis to dokimasa

στο θεωρητικό παρκούρ δίνω οστά και σάρκα,απο εμπόδιο σ΄ εμπόδιο πετάγομαι για πλάκα Άκου τον Φόρη and don't worry

kai kseroume pote tha vgei o deuteros kuklos? ante na doume ligo alucard sta kala tou
    "Caladan Brood, the menhired one, winter-bearing, barrowed and sorrowless
    in a tomb bereaved of words, and in his hands that have crushed anvils the hammer of his song -
    he lives asleep, so give silent warning to all -
    wake him not.
    Wake him not."

Gia mena to apolyto soundtrack einai to Information Highway apo Macross Plus Genikotera to Macross exei sxesh me mousikh, opote einai fobero. Akoma kai to Voices, pou einai sthn ousia mono ena piano kai mia fwnh einai poly wraio kommataki