Page 1 of 2 12 LastLast

Thread: The Witcher

Default The Witcher

Έσκασε το πρώτο trailer και είμαι λίγο με την πούτσα αλύγιστη απ' το πρωί. Με χαλάνε (προφανώς, λωλ OniBocho είσαι) 2-3 σημεία, αλλά φαίνεται έπος.

"Why do they blame me for all their little failings? They use my name as if I spent my entire day sitting on their shoulders, forcing them to commit acts they would otherwise find repulsive. "The Devil made me do it." I have never made one of them do anything. Never. I need no souls. And how can anyone own a soul? No, they belong to themselves. They just hate to face up to it..." -

Lord Lucifer Morningstar

"chaos is the most dangerous thing in this world"

"chaos is a ladder"

δεν το σκεφτηκα μονο εγω ε
    Vielen Dank für alles was mal war

Όχι, αλλά ο όρος chaos παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στο lore του Sapkowsky, ουσιαστικά είναι μία κατάσταση της μαγείας. Δεν ξέρω τι θα ακολουθήσουν στη σειρά, αλλά στο lore των βιβλίων, υπάρχουν παράλληλοι κόσμοι και κάποια στιγμή έγινε το μεγάλο γεγονός που αναφέρεται ως Conjunction of the Spheres, όπου οι διαστάσεις αυτές συνέκλιναν, πάτησαν η μία πάνω στην άλλη και άνοιξαν οι πύλες όπου πέρασε η μαγεία στον κόσμο (που προς το παρόν γνωρίζουμε ως The Continent) αυτό κι έφερε μαζί της τα τέρατα και κάθε λογής abomination. Έτσι δημιουργήθηκαν και οι μάγοι, που έμαθαν να χειρίζονται αυτή τη δύναμη, άλλοι ελέγχοντας το Χάος, άλλοι χρησιμοποιώντας τα φυσικά στοιχεία κτλ κτλ
    "Why do they blame me for all their little failings? They use my name as if I spent my entire day sitting on their shoulders, forcing them to commit acts they would otherwise find repulsive. "The Devil made me do it." I have never made one of them do anything. Never. I need no souls. And how can anyone own a soul? No, they belong to themselves. They just hate to face up to it..." -

Lord Lucifer Morningstar

αρχίσαμε τα σποιλερς κιόλας?
    Rock or Nothing

Lord Lucifer Morningstar

Rock or Nothing

Από μένα είναι ΌΧΙ. Όσο αναπτερώθηκαν οι ελπίδες μου με το δεύτερο τρέιλερ, αυτό ήρθε να αποτελειώσει λίγο τη φάση. Και πραγματικά, οι τόσο ριζικές αλλαγές σε χαρακτήρες (Triss Merigold, από εκρηκτική κοκκινομάλλα με γαλανά μάτια -> μαυρούκω για παράδειγμα) καταντούν γελοίες. Άιντε να διούμε, μακάρι να βγω απλά γεροπαράξενος...

Lord Lucifer Morningstar

Η μαυρούλα είναι η Φριντζήλα Βίγκγκο, όχι η Τρίςς.

Quote Originally Posted by The Good Son View Post
    Η μαυρούλα είναι η Φριντζήλα Βίγκγκο, όχι η Τρίςς.
    Spoiler
    Fringilla Vigo was a Nilfgaardian sorceress and a member of the Lodge of Sorceresses along with her fellow countrywoman, Assire var Anahid. She was also the second cousin of Anna Henrietta of Toussaint. She was a woman with natural grace, green eyes and close-cropped black hair

Και πάλι όχι, δηλαδή. Αν και προφανώς νιώθω κάπως καλύτερα που δεν έκαναν την Merigold μαυρούκω, ευχαριστώ Good Son!

Lord Lucifer Morningstar

cowboy bebop 12 stars circle your brow's Avatar

μαλακίες σου λέει ο γκουντσαν, τη Μάρθα Φριτζήλα έβαλαν για σπάσιμο
    Throughout the times of perplexity and illusion
    We've got some last Gods left, worth keeping
    That go by such names as Kindness and Honesty.

I want us to hold swords again
    As in the years of the old tales.
    But this time, to fight for Dignity and Solidarity.

Against the waves of darkness and death
    I'm walking with Eternal Brightness in my eyes.

You are my detonator. Phantom Duck's Avatar

ΑΛΛΟΙΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΛΩΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ

Rock or Nothing

Χωρίς να ξέρω τίποτα για την ιστορία από βιβλία,παιχνίδια κλπ. μετά τα 2 πρώτα επεισόδια

Spoiler
    ΜΕΗ.Νομίζω είναι πρόβλημα αφήγησης, δεν έχω καταλάβει τι δυνάμεις κλπ έχει ο Witcher. Θα ήθελα περισσότερο χρόνο αφιερωμένο στον πρωταγωνιστή παρά στα side stories.

@lazyass έχω παίξει κ τα 3 παιχνίδια και έχω δει 0 επεισόδια αλλά
    Spoiler

οι witcher είναι μεταλλαγμένοι που αντιμετωπίζονται ως φρικιά.
    η μετάλλαξη τους καθιστά στείρους, αλλά τους προσφέρει αντανακλαστικά, δύναμη και προστασία από αρρώστιες και δηλητήρια. το τελευταίο το εκμεταλλεύονται κατεβάζοντας αλχημικά καταπότια που τους δίνουν διάφορες ιδιότητες πιχί κάνουν το αίμα τους δηλητήριο για να προστατευθούν από βαμπίρ και άλλα (κυριολεκτικά) αιμοβόρα πλάσματα του πολωνικού φολκλορ που δε θα αναφέρω γιατί 90% θα παίξουν τη μπαλίτσα τους αν δεν την έχουν ήδη. μπορούν να κάνουν 5 βασικά μαγικά: σπρώξιμο, ασπίδα, φωτιά, παγίδα και jedi mind trick. η κύρια δύναμή τους είναι όμως η "θετική" και μηχανιστική αντιμετώπιση της τέχνης τους, γιατί κατασκευάζουν έλαια για τα σπαθιά τους, βόμβες κ άλλες παγίδες ανάλογα με το τέρας που έχουν να αντιμετωπίσουν

κατά τα άλλα το φοβάμαι λίγο πείτε οι περί witcher αδαείς, βλέπεται αν δεν είσαι φανπόης;

ενιγουέι η ιστορία του witcher όπως αναπτύσσεται στα παιχνίδια έχει να κάνει με ηθικά διλήμματα κα οι δυνάμεις του λίγη σημασία έχουν στην ιστορία, εκτός από το πώς αντιμετωπίζεται επειδή τις έχει.
    Last edited by rat_poison; 20-12-2019 at 23:52.
    Well, there's egg and bacon; egg sausage and bacon; egg and spam; egg bacon and spam; egg bacon sausage and spam; spam bacon sausage and spam; spam egg spam spam bacon and spam; spam sausage spam spam bacon spam tomato and spam;

cowboy bebop 12 stars circle your brow's Avatar

Λοιπόν, τα πράγματα έχουν ως εξής: η σειρά δεν είναι noob friendly, σκηνοθετικά κάποια πρώτα επεισόδια είναι κάτω των προσδοκιών ενώ κάποιες ερμηνείες πάσχουν (με κυριότερη αυτή της Yennefer). Η παρουσίαση των events δημιουργεί λίγο σύγχυση αν δεν έχεις ιδέα το πότε εκτυλίσσεται καθετί (βέβαια όσο προχωράει η σειρά αντιλαμβάνεσαι, απλά η αρχή είναι σημαντική για να κρατήσει έναν θεατή). Τα θετικά της σειράς: Cavill delivered. Ήμουν hater αλλά τελικά είναι όντως πολύ καλή επιλογή. Tissaia επίσης εξαιρετική. Συνοπτικά, η σειρά ξεκίνησε κάπως μέτρια αλλά επιτυγχάνει πολύ δυνατή κλιμάκωση και στην τελευταία σκηνή μου σηκώθηκε η τρίχα. Αναμονή με αναπτερωμένο ηθικό για ακόμα καλύτερα πράγματα.
    Throughout the times of perplexity and illusion
    We've got some last Gods left, worth keeping
    That go by such names as Kindness and Honesty.

I want us to hold swords again
    As in the years of the old tales.
    But this time, to fight for Dignity and Solidarity.

Against the waves of darkness and death
    I'm walking with Eternal Brightness in my eyes.