Thread: TheComicCon 4, 04-06/05/2018 @ Συνεδριακό Κέντρο Ι. Βελλίδης

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post

Default TheComicCon 4, 04-06/05/2018 @ Συνεδριακό Κέντρο Ι. Βελλίδης

Αλλαγή τοποθεσίας για φέτος κι από την γραφική Αποθήκη Γ' στο λιμάνι το TheComicCon πηγαίνει στο Βελλίδειο, γιατί αναμένεται τεράστιο πανηγύρι φέτος. Περισσότεροι καλλιτέχνες από κάθε χρονιά, άπαιχτα panels - events - signing sessions και τριήμερο φωτιά για τους φίλους της 9ης τέχνης.

Τον χορό των ονομάτων ανοίγει ο ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ Brian Azzarello.

Εδώ και η σελίδα του event, για να ενημερώνεστε απευθείας: https://www.facebook.com/events/3773..._history%22%3A[%7B%22surface%22%3A%22page%22%2C%22mechanism%22%3A%22main_list%22%2C%22extra_data%22%3A%22%7B%5C%22page_id%5C%22%3A400200000151924%2C%5C%22tour_id%5C%22%3Anull%7D%22%7D]%2C%22has_source%22%3Atrue%7D
    "Why do they blame me for all their little failings? They use my name as if I spent my entire day sitting on their shoulders, forcing them to commit acts they would otherwise find repulsive. "The Devil made me do it." I have never made one of them do anything. Never. I need no souls. And how can anyone own a soul? No, they belong to themselves. They just hate to face up to it..." -

Lord Lucifer Morningstar

άμα δεν έχει Will Simpson δεν έρχομαι
    I'll bury you in your god's fucked garden

does the Pope molest innocent young boys and gets away with it?
    "Why do they blame me for all their little failings? They use my name as if I spent my entire day sitting on their shoulders, forcing them to commit acts they would otherwise find repulsive. "The Devil made me do it." I have never made one of them do anything. Never. I need no souls. And how can anyone own a soul? No, they belong to themselves. They just hate to face up to it..." -

Lord Lucifer Morningstar

Τα επόμενα δύο μεγάλα ονόματα του TheComicCon 4 είναι οι Colin Cantwell και Esad Ribic.

Ο πρώτος είναι το μυαλό και το χέρι πίσω από τη δημιουργία των πιο αξιομνημόνευτων μακετών της Star Wars Original Trilogy (λέγε με Death Star, Super Star Destroyers etc etc) κι ο δεύτερος δε χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, αν κάποιος διαβάζει comics της Marvel την τελευταία δεκαετία.

Lord Lucifer Morningstar

ΜΠΑΜ ΚΑΙ ΚΡΑΚΑΜΠΟΥΜ

Lord Lucifer Morningstar

You are my detonator. Phantom Duck's Avatar

ωπ τέλεια, ας το προωθήσουμε στο ρουβίκωνα