Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Thread: EMPYRIUM

xristopanagies pote.
    ektos an kapoios eixe mama tin panagia.

Poly kalo to Songs of moors..., to teleytaio pou akousa mou fanike psiloadiaforo... Ta ypoloipa den ta exo kynhghsei idiaitera... Den mporo na po oti tha valo kai ta klamata... Sympatheis, alla mexri ekei...
    and light it up forever, and never go to sleep

xm
    i epomeni agora sou tha einai to where at night the grouse mpla mpla to trito tous dld.
    de ginetai na xeis nick kveldssanger kai na mi saresei.-

Kai to teleytaio pou ypotithetai oti kineitai sta xorafia tou Kveldssanger den me enthousiase... Kapoia stigmh tha to tsekaro pantos (toulaxisto gia na dikaiologiso to nick)....
    and light it up forever, and never go to sleep

Grzegorz Brzęczyszczykiewicz MoRmEnGiL's Avatar

where at night he wood grouse plays. kai w asxetoi to a wintersunset einai makran to kalytero tous..pwpw..ti diskos 8ee mou...standar mesa stous 10 agaphmenous mou diskous sto xwro ths atmomhxanhs..exm atmosfairikou hxou tespa
    empyrium..pwpw..e einai isws to agaphmeno mou atmosfairiko group ...

My morning sun is the drug that brings me near
    To the childhood I lost, replaced by fear

Weiland" is now released since quite some time and as some of you might have read elsewhere, we hereby confirm that this is the last Empyrium release. We feel it's about time to move on to new concepts and projects. Empyrium has explored nature-mystics since 1994, and after 8 years we feel to move on and made a glorious farewell to the concept with "Weiland"...we will keep you updated about new projects of Empyrium members on this page however, so we hope it's still worthy to drop by.......
    ayth einai th teleytaia tous anakoinosh sto updated official site tous....
    as ta paroume loipon ta pragmata ap thn arxh...
    empyrium 1 proin mpada (theikh kat emena kai h kalyterh mou),opou oi eteries kai oi kritikoi thn katatasoun sto atmosferiko/melodiko(symfoniko kai epico opes kai fores me fysikous hxous dasous) doom metal(an kai den diafono mazi sou symposium_lexotanil)gia to oti pezoun metal dil...apla pezoun empyrium ayta...gia mena..loipon oso afora thn mpanda
    exei kykloforisei ta exeis albums kai kata seira pane os exhs.1)autumn grey views
    2)a wintersunset(to kalytero tous gia mena)
    3)the blue mists of night
    4)songs of moors and misty fields
    5)where at night the wood grouse plays
    6)weiland
    loipon...ayta gia arxh...synexeia dinete ephta....1 eyxh kai 1 skepsh...na xanaidrithoun
    kai 1 skepsh...re pedia na xanakanoun to megalo come back...ti tha ginei tha vgaloun kana diamandi to opoio apla tha afhsei mono ta kokkala mas?
    eyxh....kai logikh...ta sygrotimata pou xeroun na stamatoun axizoun sevasmo kathoti den to paragammane dil na synexizoun na yparxoun vgazondas patates....thymhthite to...filia...(symposium_lexotanil
    pame gia kana kafe mais kai eisai xania...)
    the passion of lovers,is for dead said she...
    forgive me father for i am a sin...
    it cant rain all the time...

wraith y not? steile pm gia peretero leptomereies.
    to proto album pou aneferes (autumn grey views) den to xo ypopsi mou,agnoousa tin yparksi tou.nomiza pos itan to wintersunset to ntempouto tous.
    morm,to oti aresei se sena perissotero de simainei oti einai kai kalytero apo to songs px...KALYTERO EINAI AUTO POU ARESEI SE MENA(dld to songs ).telos.-
    nekrosloter kopirait

a kai episis den mporo na skefto oti ypirxe periptosi na vgaloun oi empyrium metrio album...oute kai oi emperor pou dielysan me paromoia logiki (mallon)

Grzegorz Brzęczyszczykiewicz MoRmEnGiL's Avatar

oute kai oi lake of tears . sympo,oti aresei se emena den paei na pei oti prepei an aresei se olous.apla oti mou aresei emena einai antikeimenika to kalytero kai opoios diafwnei apla einai asxetos kai koufos
    btw,antwnh na ton prosexeis ton symp,mporei na sthn pesei...

My morning sun is the drug that brings me near
    To the childhood I lost, replaced by fear

krimanes nte, ki emena m'aresoun
    a monkey in silk is a monkey no less

okz mormi mou latreia mou ill watch him out...
    loipon symposium_lexotanil
    ego xero oti yparxei man...ala den to vrisko poutehna! eleos...
    to eixa se 1 kasseta kapou kapos kapote palia kai xathithe... kai exo enoxes...oso gia emperor...xmxmxm kalo paradhgma axia mpanda pou hxere pote na stammathsei an kai nomizo oti kathos lene oi fhmes tha xanaftiaxtous...tora na mou peis...tous trexoun polla px vlepe mortiis...h to zhthma ton diskografikon tous eterion...foinoi fylakes....ktlp....parola tayta...omorfa ta elaxista album tous 4 ston aritho...

xm
    mallon 5
    mporei kai pentemisi

loipon kai 1 neo eyxaristo h oxi....
    gia opoion axsolhte me irc kai idios grnte...
    na xerete oti yparxei kanali #empyrium sas perimenoume...!

bump δεκαετίας...

Μετά την πρόσφατη επαναδραστηριοποίηση για συναυλίες και την κυκλοφορία του live Into The Pantheon επανέρχονται με ένα 12'' που θα το δώσουν στην επόμενη συναυλία λέει και ότι μείνει, 500 κομμάτια, θα το πουλάει η Prophecy στην σελίδα της.

Και το 2014 αναμένουμε νέο δίσκο που ακούει στο όνομα "The Turn Of The Tides".

Το ένα από τα κομμάτια του 12'' υπάρχει και στο live, δε ξέρω αν και το 2ο καινούριο θα είναι και αυτό στο βινύλιο ή αν θα βάλουν κάτι άλλο. Υπήρχε άλλωστε και στην συλλογή που είχε βγάλει η Prophecy πριν καμμιά 3ετία. Όπως και να χει τα 2 καινούρια που υπάρχουν στο live είναι τα παρακάτω.

Όσοι ψήνονται για ολόκληρο το live είναι το παρακάτω και το βάζω και στο σχετικό θρεντ.

Last edited by Art In Haste; 01-11-2013 at 15:57.
    John Cleese: Political Correctness Can Lead to an Orwellian Nightmare

Παίζει συνεχόμενα από το πρωί, ταξιδιάρικοι όπως πάντα.

John Cleese: Political Correctness Can Lead to an Orwellian Nightmare