Thread: Σύνθεσις, η επιθυμητή!

Default Σύνθεσις, η επιθυμητή!

Πολλοί έχετε (έχουμε) μπάντα και δικό σας (μας) υλικό.

Ποιον τρόπο προτιμάτε, όταν συνθέτετε; Σας φαίνεται καλύτερο να δουλεύει ο καθένας τα μέρη του μόνος του και μετά να δένει το γλυκό στο στούντιο ανσαμπλ, ή τη βρίσκετε με το να περνάτε μέρες στο στούντιο γράφοντας, σβήνοντας, λιώνοντα πάνω από ριφφς, μελωδίες, ιδέες, στίχια, ρεφρένς, κουπλέζ κτλ κτλ

Αναπτύξτε!
    "Why do they blame me for all their little failings? They use my name as if I spent my entire day sitting on their shoulders, forcing them to commit acts they would otherwise find repulsive. "The Devil made me do it." I have never made one of them do anything. Never. I need no souls. And how can anyone own a soul? No, they belong to themselves. They just hate to face up to it..." -

Lord Lucifer Morningstar

Πολλοί έχετε (έχουμε) μπάντα και δικό σας (μας) υλικό.
    Λίγοι γράφετε (γράφουμε) υλικό που δεν είναι εντελώς σκατά.
    Κατά συνέπεια, ποιοι να μιλήσουμε και ως τι;

Δεν έχει καμία αξία να κρίνουμε το υλικό. Η διαδικασία μας ενδιαφέρει!
    "Why do they blame me for all their little failings? They use my name as if I spent my entire day sitting on their shoulders, forcing them to commit acts they would otherwise find repulsive. "The Devil made me do it." I have never made one of them do anything. Never. I need no souls. And how can anyone own a soul? No, they belong to themselves. They just hate to face up to it..." -

Lord Lucifer Morningstar