to fainomeno tsonos. ena account pou dimiourgithike molis ena mina meta apo ti stigmi pou anakalipsa tin iparksi aftou tou site, den exei fanerosei pote ti taftotita tou epi 4 xronia, den exei milisei sxedon pote anthropina me monadiki ekseresi mia fora kapote pou eipe oti ine 50aris grafistas, pera apo to sinexes 'i am tsonos and electric requiem is where i live'.

tou steila molis prin ligo pm se fasi 'poios ise fanerosou' klp kai mou apantaei I AM YOU me megala kokkina grammata, mia eikona tou iroa 'firestorm' apo dc comics krimeni se spoiler, kai fisika mazi me ena

poios einai o tsonos? ti ine o tsonos? ti simenei tsonos? opoiosdipote mporei na apodomisei mexri kapoio simeio kathe 'fake/troll' persona pou iparxei sto internet, mporeis na paratiriseis kapoia kinitra kai kapoious logous pou iparxei to tade username sto diadiktio ke exei tin tade epidrasi ston tade xoro pou iparxei. alla o tsonos??????? giati na spatalaei toso ma toso xrono ti stigmi pou den exei kamia diadrasi se prosopiko epipedo me kanenan xristi ke oute fenete na thelei na exei? ine apo ta elaxista pragmata sto internet pou adynatw na eksigisw.

as poume, sto pexnidi planescape torment iparxei enas xaraktiras me to onoma adahn opou emfanizete mono afotou peis toulaxiston 10 fores psemata oti onomazesai 'adahn' se diaforous npc (o xaraktiras pu pezis den exei onoma). ke ipotithete pos i iparksi adahn dimiourgeitai apo to tipota, apo ta logia sou, apo ti dinami tis thelisis sou, apo ta psemata sou. arxizo na pistevo pos ine ontos mia tetoia ontotita xwris yliki ipostasi, de kserw pws alliws na to eksigisw.

esi? exeis anarotithei pote ti mporei na einai o tsonos?