Page 2 of 7 FirstFirst 1234 ... LastLast

Thread: PREPEI NA KOPSW TO KAPNISMA

Εγώ σας λέω τον πόνο μου κι'εσείς με δουλεύετε...

Egw ekana1,2-2 paketa kai to ekopsa maxairi!Ola einai sto myalo sou file!Parto apofasi kai min ksanaasxolh8eis.Ki egw ta idia symptomata eixa kai twra eimai ok!
    Those little demons ain't the reasons for the bruises on your soul you've been neglecting
    You'll never lose your mind as long as you're heart always reminds you where you left it
    And don't ever let them make you feel like saying what you want is unbecoming
    If you were supposed to watch you're mouth all the time I doubt your eyes would be above it

Station prepei prepei....(an mou peftei logos )

gia mena aplws prepei na to pareis apofash mesa sou, oxi fash mou kanei kako h de mporw na gamisw san anthrwpos, alla THELW NA KOPSW TO KAPNISMA. to kefali megalo prama, an to apofasiseis pragmatika meta einai eukolo na to kaneis, allwste h swmatikh eksartish krataei poso, 3 meres, klain, to psuxologiko einia to thema. kalo kouragio pantws an to apofasiseis
    This is my favourite sad story, Forget me not or I'll forget myself.. I've got quite a few things that I'm afraid of, sometimes I just can't face myself...

O Mikros K8oulou When Black Roses Bloom's Avatar

Prepei na kopseis to kapnisma.
    Ravel: There is no room for '2' in the world of 1's and 0's, no place for 'mayhap' in a house of trues and falses, and no 'green with envy' in a black and white world.

basika, to problima mou einai oti se treis meres kapnizw peripou ena CD (20 eyro). Thn ygeia? "Everything Dies". Kaneis de zei gia panta, ta geramata den prepei na einai kai h kalyterh fash (na zeis gia ta eggonia sou? gross), kai prepei na fxaristiesai o,ti goustareis kai mporeis oso eisai neos. Ta lefta gia ta tsigara einai to problima (an kai psinomai na kano th mana mou na to kopsei, de me noiazei gia mena, alla gia toys dikous mou allazei to pragma).

egw kanw ton 25ari kapno se 4-7 meres.. kai eimai ok
    kai de thelw na to kopsw

kai egw mono otan arrwstainw de mporw na kapnisw.. kai gia liges meres meta den to skeftomai.... alla mou ksanarxetai kai goustarw

O Mikros K8oulou When Black Roses Bloom's Avatar

Egw kanw peripou 3-4 paketa thn mera, aisiws. Kai niw8w les kai eimai 400 xronwn.
    Ravel: There is no room for '2' in the world of 1's and 0's, no place for 'mayhap' in a house of trues and falses, and no 'green with envy' in a black and white world.

I smoke cause i'm hoping for an early death
    and i need to cling to something
    smiths did it (sweeet)
    This is my favourite sad story, Forget me not or I'll forget myself.. I've got quite a few things that I'm afraid of, sometimes I just can't face myself...

metal
    a monkey in silk is a monkey no less

kapniste, kopste to, kante o,ti thelete, min kapnizete mes sti mouri mou mono please, de sas exw ftaiksei se tipota...

ton oikonomiko tropo na to kopsete to exei skeftei kaneis? parte ena koumpara kai vazete mesa kathe mera ta lefta pou xreiazeste gia tsigara... metriste meta apo kamia vdomada-mina... isws einai ena kinitro
    Vielen Dank für alles was mal war

Morphine den exw try na to kopsw, opote den kserw akribws poso k pws krataei, pantws exw diavasei pws swmatika kathara einai 3mero apo kei k pera einai teleiws psuxologiko. alla mallon thumamai lathos, sorry

Quote Originally Posted by BooBooKittyFuck
    Morphine den exw try na to kopsw
    Den exo TRIED... pf..

Epishs, gia na mh xrhsimopoihso polles lekseis - einai aytonohto alloste - osoi kapnizoun einai gia ton poutso.

Osoi kapnizoun kai yposthrizoun oti tous aresei kai DE THELOUN na to kopsoun, eno mporoun ana pasa stigmh, einai akoma xeiroteroi.

Osoi kapnizoun kai klaigontai ti kako tous exei kanei kai oti de mporoun me tpt na to elattosoun/kopsoun einai apla tragikoi.

/me milhse
    Life begins at 45°.

metal
    a monkey in silk is a monkey no less

Quote Originally Posted by BLi
    [zER]
    Quote Originally Posted by BooBooKittyFuck
    Morphine den exw try na to kopsw
    Den exo TRIED... pf..

Epishs, gia na mh xrhsimopoihso polles lekseis - einai aytonohto alloste - osoi kapnizoun einai gia ton poutso.

Osoi kapnizoun kai yposthrizoun oti tous aresei kai DE THELOUN na to kopsoun, eno mporoun ana pasa stigmh, einai akoma xeiroteroi.

Osoi kapnizoun kai klaigontai ti kako tous exei kanei kai oti de mporoun me tpt na to elattosoun/kopsoun einai apla tragikoi.

/me milhse
    /me eklase